Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، عملیات ضد ضداعش در آخرین منطقه باقی مانده در سوریه در حالی که از بامداد روز شنبه گذشته آغاز شده بود، از صبح امروز با هدف نجات جان غیر نظامیان متوقف شده است.

به نوشته پایگاه العربی الجدید، درگیری‌ها و همچنین فعالیت توپخانه و بمباران هوایی متوقف شده است و فقط پروازهای شناسایی بر فراز «الباغوز» صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منطقه کوچکی که در نزدیکی مرز با عراق قرار گرفته و بالغ بر 400 تروریست داعشی در آن در محاصره قرار دارند.

«دنجوار» از فرماندهان نیروهای قسد گفته است: «اطلاعاتی به ما رسیده است مبنی بر اینکه برخی از افراد داخل منطقه درگیری می‌خواهند از آن خارج شوند و ما هنوز نمی‌دانیم که این افراد غیر نظامی هستند یا افراد مسلح و این را هم نمی‌دانیم که تعداد آن‌ها چند نفر است.»

او ابراز امیدواری کرد که عناصر باقی مانده داعش خود را تسلیم کنند تا از خون‌ریزی بیشتر اجتناب شود.

العربی الجدید در ادامه به نقل از منابع خود نوشته است که در حال حاضر صدها غیر نظامی همراه با تروریست‌های داعش در منطقه محاصره شده الباغوز حضور دارند که نمی‌خواهند خارج یا تسلیم شوند و این در حالی است که خبری از فرماندهان بلندپایه داعش از هفته‌ها پیش در دست نیست.

 

اعلام خبر حضور غیر نظامیان در منطقه باغوز در حالی است که پیش از آغاز عملیات در روز شنبه، نیروهای قسد و ائتلاف آمریکایی اعلام کرده بودند که تمامی غیرنظامیان از منطقه خارج شده‌اند. جنگنده‌های آمریکایی شب گذشته برای دومین بار از بمب‌های حاوی فسفر سفید در این منطقه استفاده کردند. بمب‌هایی که جزء سلاح‌های کشتار جمعی محسوب می‌شود و بیش از هر کسی غیر نظامیان را هدف قرار می‌دهد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۰۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات‌ علیه اسرائیل خبر داد

نیروهای مسلح یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات‌ علیه رژیم صهیونیستی برای یاری رساندن به مردم مظلوم فلسطین خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز جمعه در راهپیمایی گسترده مردم صنعا در میدان سبعین طی بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای مسلح یمن تحرکات متجاوزان اسرائیلی و آمریکایی و آمادگی جدی آن‌ها برای تهاجم نظامی علیه رفح را دنبال می‌کند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در این بیانیه از آغاز اجرای مرحله چهارم تشدید عملیات‌ها علیه رژیم صهیونیستی برای یاری رساندن به مردم مظلوم فلسطین خبر داد.

ارتش یمن اعلام کرد که در این مرحله همه کشتی‌هایی که از دریای مدیترانه به سمت بنادر فلسطین اشغالی حرکت کنند، در هر منطقه که در دسترس نیروهای مسلح یمن باشند،هدف قرار خواهند گرفت.

سخنگوی ارتش یمن درباره تجاوز زمینی صهیونیست ها به رفح هشدار داد و تاکید کرد که اگر رژیم اسرائیل قصد عملیات نظامی علیه رفح را داشته باشد، تمامی شرکت‌های کشتی‌رانی را که مرتبط با کمک‌رسانی به اسرائیل باشند یا راهی بنادر فلسطین اشغالی شوند با هر ملیتی، تحریم خواهند شد.

سخنگوی ارتش یمن تصریح کرد که عملیات نیروهای مسلح یمن در دریای سرخ و دریای عرب تا زمان توقف تجاوزات دشمن و پایان محاصره ملت فلسطین در نوار غزه ادامه خواهد یافت.

انصارالله: به هر تجاوزی از خاک مبدا پاسخ می‌دهیم حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • حمله راکتی به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه اسرائیل
  • بیانیه مهم نیروهای مسلح یمن درباره آغاز فاز چهارم عملیات علیه «مثلث تجاوز»
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات‌ علیه اسرائیل خبر داد
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه