Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم اختتامیه سومین دور جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان فردا سه‌شنبه ۱۴ اسفند در پردیس باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.

در این مراسم که با حضور محسن جوادی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ابراهیم حیدری دبیر جشنواره، علی‌اصغرسیدآبادی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور برنامه‌ریزی و جمعی از نویسندگان کودک و نوجوان همراه است، برگزیدگان و تقدیری‌های بخش‌های مختلف «باشگاه‌ها»، «تسهیل‌گران»، «فیلم موبایلی»، «نامه به نویسندگان» و «مهدکودک‌ها» معرفی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین علاوه بر معرفی افراد و باشگاه‌های برگزیده و تقدیری، کودکان و نوجوان‌ها با نویسندگان دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد. همچنین کودکان و نوجوان‌ها در پایان مراسم به تماشای فیلم خواهند نشست.

در سومین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی هزار و ۷۴۶ شهر و روستا مشارکت داشتند و ۱۵ هزار باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان با ۲۰۰ هزار عضو در سراسر کشور تشکیل شده است.

مراسم اختتامیه این دوره از جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان فردا سه‌شنبه ۱۴ اسفند از ساعت ۱۰ در مجموعه باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 4559009 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: کتاب و کتابخوانی محسن جوادی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد جام باشگاه های کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۰۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تجلیل و رونمایی از تالیفات نویسندگان فرهنگی وحدتیه برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در این آئین که صبح پنج شنبه به مناسبت نکوداشت سالروز گرامیداشت مقام شامخ معلم در در سالن کنفرانس شهرداری برگزار شد از تالیفات ۲ تن از نویسندگان و فرهیختگان شهر تجلیل و آثار رونمایی شد

علاوه بر حضور جمعی از فرهنگیان، معلمین شهر و مدیران مدارس، مدیر کتابخانه های عمومی شهرستان دشتستان، بخشدار سعدآباد، رئیس آموزش و پرورش سعدآباد، امام جمعه وحدتیه، شهردار، رئیس و عضو شورای اسلامی شهر وحدتیه، مدیران شهرداری و.... حضور داشتند.

آئین تجلیل و تقدیر از مقام شامخ فرهنگی متعهد دکتر حاج سید عادل موسوی و رونمایی از تألیف و کتاب ارزنده ایشان به نام مخاطبین قرآن. آئین تجلیل و قدردانی از مقام ارزنده معلم و فرهنگی استاد محمد ابراهیم فروزان و رونمایی از تالیفات و کتاب‌های ارزشمند وی «گامی در وادی معرفت و خانواده روانشاد کاقلی».

در پایان این مراسم فرهنگی و پس از ایراد سخنان مسئولان، نویسندگان و حاضران، با اهدای لوح سپاس و هدایایی به این نویسندگان از آنان تقدیر و سپاسگزاری شد.

کد خبر 6094917

دیگر خبرها

  • اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک ونوجوان رضوی- همدان
  • اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد
  • آیین تجلیل و رونمایی از تالیفات نویسندگان فرهنگی وحدتیه برگزار شد
  • آئین تجلیل و رونمایی از تالیفات نویسندگان فرهنگی وحدتیه برگزار شد
  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم