Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیومرث بیات،‌ مالک موقت باشگاه سپیدرود اعلام کرد سرمربی جدید این تیم امشب معرفی می‌شود.

طرفداری - کیومرث بیات درباره سپرده شدن مالکیت باشگاه سپیدرود به او اظهار داشت:

من تا انتخاب مالک جدید مسئولیت تیم را بر عهده دارم. فعلاً هم مشخص نیست پروسه انتخاب مالک جدید تا چه زمانی طول بکشد، اما تا هر زمانی که باشد، من امانت‌دار مردم و باشگاه سپیدرود هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از تسنیم، وی در ادمه با اعلام اینکه سرمربی جدید سپیدرود امشب مشخص خواهد شد، تصریح کرد:

اداره کل ورزش و جوانان گیلان هیچ دخالتی در امور باشگاه سپیدرود ندارد و فقط بر مسائل نظارت می‌کند تا این تیم دچار بحران‌ نشود. من هم سرمربی جدید را هر طور که شده امشب معرفی خواهم کرد تا تیم روند خود را طی کند.

مالک موقت باشگاه سپیدرود در خصوص اینکه چه کسی گزینه هدایت این تیم است، گفت:

فعلاً اسم مربی را مطرح  نمی‌کنم، اما ما مذاکرات خودمان را انجام داده‌ایم ولی هنوز نهایی نشده است. ما اصلاً فرصت نداریم و یک دقیقه را هم برای سپیدرود غنیمت می‌دانم. در هر صورت قطعاً در بازی با صنعت نفت سرمربی جدید روی نیمکت خواهد نشست.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۰۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی پیکر مطهر شهید جهانگیر بیات پس از ۴۱ سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ شهید والامقام جهانگیر بیات، فرزند جهان‌شاه، به‌عنوان بسیجی از کرج به جبهه اعزام و در سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر مقدماتی در منطقه فکه بر اثر اصابت تركش مستقيم دشمن به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به جمع شهدای جاويدالاثر پیوست.


پیکر مطهر شهید پس از ۴۱ سال کشف و شناسایی شد. مسئولین استان البرز با حضور در منزل شهید خبر مسرت بخش تفحص و شناسایی شهید  را به بازماندگان شهید رساندند.

دیگر خبرها

  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • تراکتور فردا سرمربی خود را معرفی می‌کند!
  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • رقم هدیه روز معلم مشخص شد
  • شناسایی پیکر مطهر شهید جهانگیر بیات پس از ۴۱ سال
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • (ویدئو) روسیه خودرو‌های زرهی غنیمت گرفته از ۱۲ کشور را به نمایش گذاشت
  • غنیمت جنگی ویژه برای پوتین؛ تانک پیشرفته آمریکایی اسیر شد | فیلم
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد