Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه امنیتی دفاعی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، برادر شهید طهرانی مقدم ضمن بیان برخی از خاطرات شهید در حاشیه بزرگداشت شهید طهرانی مقدم و برخی از شهدای اقتدار گفت:حادثه شهادت حسن طهرانی مقدم تروریستی بود، آن‌هایی که شهدای هسته‌ای را ترور کردند و به شهادت رساندند، همان‌ها حسن طهرانی مقدم را ترور کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برادر شهید طهرانی مقدم در ادامه افزود: عنایت شهدا نکته‌ای است که دشمن نمی‌فهمد و در محاسباتش نمی‌تواند برآورد کند.

وی تصریح کرد: یاوه‌گو‌هایی که در آمدنیوز نشر داده شد، همان چرندیاتی است که درباره ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی گفتند و حالا هم به جهنم رفتند. آن‌ها نمی‌فهمند این انقلاب صاحب دارد و شهدا پشت انقلاب هستند.

برادر شهید طهرانی مقدم تصریح کرد: چندی پیش رهبر به منزل شهید آمدند و با عکس شهید، عکس انداختند، آقا در این عکس پیام دادند که پشت ما شهدا هستند و این چیزی هست که دشمن نمی‌فهمد.

طهرانی مقدم در پایان خاطرنشان کرد: حرف شهید این بود که تنها راه برون رفت از شرایط فعلی، پا گذاشتن جای پای رهبری است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی شهید طهرانی مقدم دانشگاه امیرکبیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۰۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل کمبود نیروهای پلیس راهور در شهرها را با برون‌سپاری رفع می‌کنیم

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: با ورود بخش خصوصی از طریق واگذاری و برون‌سپاری بخش عمده‌ای از مسئولیت‌هایی که از طریق وسایل هوشمند قابل اجرا است، کمبود نیروی پلیس راهور برطرف شود.

سردار تیمور حسینی در حاشیه دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در تمام دنیا برای کلان شهرها و استان‌هایی که در معرض آلودگی هوا قرار دارند، برنامه‌های فوری را اجرا می‌شود. از نظر من اگر بتوانیم طی مدت ۱۰ سال طرح جایگزینی خودروهای هیبریدی و برقی را در استان‌های درگیر با آلودگی هوا اجرا کنیم، به موفقیت چشمگیری دست پیدا خواهیم کرد.

وی با اشاره به فعالیت خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون‌شهری افزود: این کار بر اساس تبادل اطلاعات مدیریت شهری و پلیس اجرا شده است و مطابق با آن پس از استعلام از سرور اجرایی پلیس مشخص خواهد خودروی مورد نظر برای حمل این محموله مجوزهای لازم را دریافت کرده است یا خیر؟، اگر فعالیت خودرو بدون مجوز باشد مطابق با جدول جرایم با آن برخورد می‌شود.

رئیس پلیس راهور فراجا پیرامون تأثیر مثبت ثبت تخلف ناوگان‌های باری خاطر نشان کرد: هر کاری که در آن نظارت و کنترل وجود داشته باشد، در نهایت به نظم منجر می‌شود، چراکه برای آن آئین‌نامه و دستورالعمل وجود دارد. اگر اقدامی براساس آئین‌نامه باشد و برای آن ضمانت اجرا در نظر گرفته شود می‌تواند افراد را به سمت رعایت ملاحظات سوق دهد.

وی تصریح کرد: امیدوارم با ورود بخش خصوصی از طریق واگذاری و برون‌سپاری بخش عمده‌ای از مسئولیت‌هایی که از طریق وسایل هوشمند قابل اجرا است، کمبود نیروی پلیس راهور برطرف شود.

سردار حسینی اضافه کرد: سامانه‌های ثابت به دلایل مختلف از جمله حمایت نشدن به موقع از پیمانکاران با یک وقفه جدی مواجه شد، اما می‌توان با استفاده از تجهیزات دستی، قدرت مانور بالا و سرمایه‌گذاری روی واحدهای کوچک این مسائل را بهبود بخشید.

کد خبر 749705

دیگر خبرها

  • هویت شهید «مجتبی نادر طهرانی» شناسایی شد
  • نظر برادر همسر رهبری درباره حجاب زنان و قوانین مردانه آن | فیلـم
  • رصدخانه دانش‌آموزی به نام شهید تهرانی مقدم افتتاح می‌شود
  • واکنش تلویحی برادر همسر رهبر انقلاب به قانون حجاب
  • مشکل کمبود نیروهای پلیس راهور در شهرها را با برون‌سپاری رفع می‌کنیم
  • سوء قصد مرگبار با وینچستر به جان ۲ برادر در نمایشگاه ماشین
  • بی‌بی‌سی خط مقدم حمایت از رژیم صهیونیستی
  • ببینید | خاطرات شنیدنی رهبر انقلاب از استادِ شهید مرتضی مطهری
  • کاظمی قمی: داعش خراسان، تهدید مشترک برون پایه برای منطقه است
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند