Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@16:02:17 GMT

رشته ورزشی بوکس به نقطه مطلوب توسعه دست یافته است

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۸۰۶۳۲

رشته ورزشی بوکس به نقطه مطلوب توسعه دست یافته است

به گزارش ایرنا، حسین ثوری روز دوشنبه در مجمع انتخابات رییس هیات بوکس استان قزوین که در اداره کل ورزش و جوانان قزوین برگزار شد، افزود: روزی آرزو داشتیم که اگر نیروهای مسلح به کمک بوکس بیایند این رشته از فرش به عرش خواهد رفت ولی امروز به نقطه ای رسیده ایم که کارگران و دانشجویان نیز وارد این رشته می شوند و ما شاهد روزهای بسیار خوب این رشته هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس فدراسیون بوکس خاطرنشان کرد: ما بعد از 29 سال توانستیم مسابقات بوکس را به صورت زنده از صدا و سیمای ملی مشاهده کنیم که یک دستاورد بسیار بزرگ برای خانواده بوکس محسوب می شود.
وی اضافه کرد:بوکس نیازمند افراد زمین خورده و درد کشیده این رشته است تا امکان رشد و توسعه این رشته را بیش از پیش فراهم کنند.
این مسئول ورزشی با اشاره به جایگاه رشته بوکس در استان های کشور، اضافه کرد: هم اکنون سیستان و بلوچستان به عنوان قطب بوکس کشور شناخته می شود و قطعا برای کسب رتبه های بالاتر بیشتر تلاش خواهد کرد.
ثوری با بیان اینکه استان قزوین به عنوان یکی از منابع زرخیز بوکس در کشور به حساب می آید، اظهار داشت: لازم است که هرچه سریع تر موانع و مشکلات پیش رو در این استان برداشته شده و با همکاری و هم افزایی بیشتر زمینه توسعه این رشته در قزوین فراهم گردد.
در پایان این مجمع نورالدین چگینی با کسب حداکثر آرا به عنوان رییس جدید هیات بوکس استان قزوین انتخاب شد.
9925* 6101
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اداره کل ورزش و جوانان استان های کشور انتخابات بوکس زمین 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۰۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا و در مرحله حذفی، تیم ملی کشورمان که در ترکیب خود از سعید مومنی سنگربان قزوینی بهره می‌برد، به مصاف تیم قرقیزستان رفت و با برد پر گل علاوه بر رسیدن به نیمه نهایی مسابقات مجوز حضور در مسابقات جام جهانی را کسب کرد.   تایلند میزبان جام ملت‌های فوتسال آسیا است.   نایب قهرمانی کاراته استان در رقابت‌های قهرمانی دختران کشور   در جریان رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، در مسابقات دسته ۶۶ کیلوگرم جوانان، مائده شالی با شکست برابر کاراته کا قمی به نشان نقره رسید.   پیش از این هم لیلا برجعلی ملی پوش استان موفق به کسب نشان طلا رده سنی بزرگسالان شده بود.

دیگر خبرها

  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • آخرین خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال