Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- گروهی مشترک از نیرو‌های بسیج مردمی با کمک نیرو‌های ارتش عراق عملیات گسترده‌ای را علیه هسته‌های خاموش داعش آغاز کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، خبر‌ها از شرق استان الانبار عراق حاکیست، گروهی مشترک از نیرو‌های تیپ «۲، ۷ و ۲۷» بسیج مردمی با کمک نیرو‌های ارتش عملیات گسترده‌ای را علیه هسته‌های خاموش داعش آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس آخرین اطلاعات به دست آمده، نیرو‌های بسیج مردمی و ارتش عراق عملیات خود را پس از دریافت اطلاعات دقیق از نیرو‌های ویژه از سه محور علیه عناصر مخفی داعش در مناطق «بنی زید و الرفیعات» انجام دادند.

به گفته منابع میدانی، عملیات نیرو‌های عراقی فقط به شرق استان الانبار محدود نمی‌شود و در ادامه تا نزدیکی شهر سامراء در مرکز استان صلاح الدین علیه هسته‌های خاموش داعش امتداد می‌یابد.

شناسایی عناصر مخفی، مقرها، انبار‌های سلاح، تجهیزات نظامی و تونل‌های داعش هدف اصلی در این عملیات است؛ در صورتی که نیرو‌های عراقی موفق به پاکسازی مناطق آلوده شوند ارتباط تروریست‌های داعش در محدود جنوب شرق و شرق دریاچه الثرثار قطع می‌شود.

به گزارش میزان، به حداقل رساندن تحرکات عناصر مخفی گروهک تروریستی داعش در بیابان‌های شرق استان الانبار هدف دیگر نیرو‌های ارتش و رزمندگان بسیج مردمی در این عملیات به شمار می‌آید.

در حال حاضر، مناطق شرقی دریاچه الثرثار به محل مناسبی برای رشد و آموزش مجدد عناصر تروریستی داعش تبدیل شده است.

نیرو‌های عراقی تاکنون چندین مرحله عملیات‌هایی را برای پاکسازی مناطق آلوده در این محور انجام داده‎اند، اما بیابانی بودن این نقاط باعث شده تروریست‌های داعش به فعالیت‌های خود ادامه دهد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش عراق الانبار حشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۱۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر موسوی: ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد

به گزارش صدای ایران به نقل از ایسنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیرو‌های مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

امیر سرلشکر موسوی با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیرو‌های مسلح که با تدبیر شایسته و هم‍افزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیرو‌های مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‍ کنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

امیر سرلشکر موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.


دیگر خبرها

  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • چشمه‌ای کیهانی که فضا را با موادی معادل ۵۰ میلیون برابر جرم خورشید آلوده می‌کند
  • حزب‌الله یک کاروان ارتش اسرائیل را به کمین انداخت
  • برگزاری جشنواره مردمی وعده صادق در کوهدشت
  • سرلشکر موسوی: ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • واشنگتن و لندن ناتوان از مقابله با حملات ارتش یمن