Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@05:31:00 GMT

کرمانشاه| مشکل قطعی آب شرب هرسین برطرف شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۸۱۴۱۴

کرمانشاه| مشکل قطعی آب شرب هرسین برطرف شد

فرماندار هرسین از رفع مشکل قطعی آب شرب این شهرستان خبر داد. ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

امیر شاه‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به قطع برق سیستم پمپاژ آب هرسین از ظهر روز شنبه یازده اسفند و قطع آبرسانی در این شهر اظهار داشت: آب شرب هرسین با تلاش کارکنان شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه در قسمت‌های بالادستی شهر عصر و مناطق پایین دستی نیز غروب روز گذشته وصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در پی قطع برق ایستگاه پمپاژ شهر هرسین و توقف موقتی در انتقال و پمپاژ آب، به منظور حل مشکلات شهروندان 5000 آب بسته‌بندی به این شهرستان ارسال و در بین مردم توزیع شد.

فرماندار هرسین با بیان اینکه کابل مسی مورد نیاز برای حل مشکل سیستم پمپاژ به طول 520 متر و با اعتبار 400 میلیون تومان توسط مدیریت آبفا تهیه و مشکل آبرسانی مرتفع شد گفت: علت اصلی قطع آب شرب، قطع برق در شبکه اتصال کابلهای زیرمینی سیستم پمپاژ بود.

خوزستان| علت قطعی آب 18 ساعته در بندر امام خمینی(ره) مشخص شدقطعی آب شرب 4 روستا در پلدختر؛ خسارت 400میلیون تومانی سیلاب به تأسیسات آب روستاییمشکل قطعی آب در شهرک مدرس گچساران برطرف می‌شود

فرماندار شهرستان هرسین به اشاره به عملیات آبرسانی ثابت و سیار در شهر هرسین عنوان کرد: براساس هماهنگی‌های انجام شده تعداد 14 دستگاه تانکر عملیات آبرسانی را در مدت قطعی آب شرب انجام دادند.

شاه‌آبادی با بیان اینکه از  14 تانکر تعداد 12 تانکر عملیات آبرسانی ثابت و سیار را انجام دادند، بیان کرد: تعداد دو دستگاه تانکر آب مورد نیاز خبازی‌های شهر هرسین را تأمین کرد.

انتهای پیام/ ز

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۱۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تنش آبی ۱۰ روستا از مجتمع نرژی چقابور

رضا داودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : پروژه آبرسانی نرژی چقابور دالاهو در بخش گهواره توسط قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف کرمانشاه در دست اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: در فاز اول این پروژه، آبرسانی به بیش از ۲۰ روستا که عمدتا با تنش آبی مواجه هستند در دستور کار قرار گرفته که در جهت تحقق این هدف تاکنون بیش از ۲۵ کیلومتر لوله‌گذاری اجرا و ۶۰۰ مترمکعب مخزن ساخته شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه ابزار امیدواری کرد؛ در صورت تأمین اعتبار، ۱۰ روستای هدف این مجتمع که بیشترین تنش آبی را دارند، تا پایان نیمه اول سال‌جاری و ۱۰ روستای دیگر در فاز اول این پروژه هم تا پایان سال‌جاری از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند خواهند شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • برخورداری ۱۶۹ هزار مشترک روستایی از آب شرب تا پایان سال
  • آبرسانی به وحوش منطقه حفاظت شده پروند سبزوار آغاز شد
  • مشکل صدور مجوز ساخت در ۲۸ قطعه از زمین‌های رو به روی شهرک خانقاه برطرف می‌شود
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی کردستان
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۷۶ تانکر سوخت‌رسان
  • رفع تنش آبی ۱۰ روستا از مجتمع نرژی چقابور
  • قطعی ۱۷ ساعته آب منازل شهرک سازمانی والفجر در پرندک
  • مشکل شیرخشک‌های یارانه‌ای تا یک ماه آینده برطرف می‌شود
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود