Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد گفت: فرآیند ثبت‌نام از ۵۵ نفر از دانشجویان در آزمون علمی دانشجویی تکنولوژی اتاق‌عمل انجام شد.

 به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی دهقانی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد گفت: مرحله دانشگاهی آزمون علمی دانشجویی تکنولوژی اتاق‌عمل ۱۵ اسفند ماه همزمان با دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در یزد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد افزود: هدف از برگزاری آزمون شناسایی دانشجویان مستعد در رشته تکنولوژی اتاق عمل، ایجاد شور و نشاط در دانشجویان و همچنین آشنایی آن‌ها با متون این رشته است.

وی گفت: در دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، به همت انجمن علمی دانشجویی اتاق عمل یزد فرایند ثبت نام ۵۵ نفر از دانشجویان در این آزمون انجام شد که از این تعداد ۳۶ نفر از دانشکده پیراپزشکی یزد و ۱۹ نفر از دانشکده پیراپزشکی واحد ابرکوه هستند و به این ترتیب دانشگاه علوم پزشکی یزد بعد از علوم پزشکی اصفهان در جایگاه دوم تعداد ثبت نام کنندگان در آزمون قرار گرفت.   دهقانی گفت: مرحله‌ دانشگاهی آزمون چهارشنبه ۱۵ اسفند ماه سال ۹۷ در دانشکده‌  پیراپزشکی یزد و ابرکوه برگزار خواهد شد.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه شهید صدوقی یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۱۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۵۰ عضو هیات علمی در دانشگاه شاهد / برخورد با استادی که شکایت دانشجویی داشت

رئیس دانشگاه شاهد گفت: حدود ۵۰ عضو هیات علمی در دانشگاه شاهد در سال تحصیلی جاری جذب شدند.

چلداوی، رئیس دانشگاه شاهد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به جذب اساتید جدید در این دانشگاه گفت: امسال حدود ۵۰ عضو هیات علمی جدید در دانشگاه شاهد جذب شده و این تعداد برای سال تحصیلی آینده افزایش خواهد یافت.

وی در خصوص نحوه جذب اساتید در این دانشگاه گفت: جذب اساتید در دانشگاه شاهد بر اساس آیین نامه جذب انجام می‌شود و مراحل جذب بر اساس قانون صورت می‌گیرد.

وی در پاسخ به اینکه آیا گزارش یا شکایتی از اساتید از سوی دانشجویان صورت گرفته و چه برخوردی در این خصوص انجام شده گفت: از بین ۳۴۴ استادی که در دانشگاه شاهد تدریس می‌کنند، تنها شکایت از یک استاد از سوی دانشجویان داشتیم که این استاد را خودم شخصا خواستم و صبحت کردم که شروع آن هم یکی از دانشجویان بود که این استاد علیه حجاب در کلاس صحبت کرده بود که به این استاد خاطی گفته شد و تذکر لازم دادیم که تاکنون تکرار نشده است.

چلداوی اضافه کرد: شکایت از اساتید در دانشگاه شاهد بسیار معدود است و اگر موردی هم اتفاق بیفتد برخورد لازم صورت می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • نشریات دانشجویی روایت‌گر جنبش‌های دانشجویی در حمایت از غزه باشند
  • پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران در پی درگذشت دانشجوی نخبه
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران +تصویر
  • نشریات دانشجویی روایتگر صادق جنبش‌های دانشگاه‌های غربی از وضعیت غزه باشند
  • جذب ۵۰ عضو هیات علمی در دانشگاه شاهد / برخورد با استادی که شکایت دانشجویی داشت