Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:45:20 GMT

پیکر شهید قنبریان وارد سمنان شد/ استقبال پرشور مردم

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۸۱۶۰۶

پیکر شهید قنبریان وارد سمنان شد/ استقبال پرشور مردم

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر شهید محمد قنبریان سومین شهید از خانواده قنبریان بعدازظهر دوشنبه در میان شوق و عشق مردم مرکز استان سمنان وارد سمنان شد و مورد استقبال مسئولان، مردم و خانواده شهدا قرار گرفت، استقبال از پیکر شهید قنبریان در کوشک امام رضا (ع) سمنان در حال برگزاری است.

مردم و خانواده شهدا، رزمندگان و کارکنان نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه استان سمنان از ساعت‌های قبل با حضور در کوشک امام رضا (ع) سمنان انتظار حضور پیکر شهید قنبریان را می‌کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر شهید قنبریان از شهدای مدافع حرم شاهرود پس از دو سال در سوریه کشف و شناسایی و به کشور بازگردانده شد، پیکر وی فردا در شاهرود به خاک سپرده می‌شود.

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید قنبریان همچنین امشب همراه با نماز مغرب و عشا در امامزاده یحیی (ع) سمنان برگزار می‌شود.

شهید قنبریان متولد سال ۱۳۵۰ و کارمند بانک صادرات شاهرود بود. پیکر این شهید پس از دو سال شناسایی و به خاک کشور بازگردانده شد.

شهید قنبریان برادر دو شهید بزرگوار دفاع مقدس است که پیکر یکی از آن‌ها یعنی سردار شهید محمود قنبریان هرگز به خانه بازنگشت.

شهید احمد قنبریان برادر بزرگ‌تر این خانواده نیز در جنگ گنبد در سال ۵۸ شهید و در باغزندان به خاک سپرده شد.

کد خبر 4559017

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد قنبری سپاه استان سمنان شاهرود سمنان شهدای مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۱۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان ٣٨ سال چشم انتظاری خانواده شهید چابکسری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ محمد یعقوبی رئیس ستاد ایثارگران نیروی زمینی ارتش به همراه جمعی از مسئولان استانی و شهرستان رودسر، تفحص پیکر سرباز شهید حجت کاروان واجاری را به خانواده وی در روستای سیاهکش بخش چابکسر در شهرستان رودسر خبر داد. 

رئیس ستاد ایثارگران نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: سرباز شهید حجت کاروان واجاری، ٢٩ آذر سال ۶۶، در منطقه زُبیدات به شهادت رسید و پیکر وی پس از گذشت ٣٨ سال، تفحص، به میهن اسلامی بازگردانده شد.

سرهنگ محمد یعقوبی افزود: پیکر این شهید والامقام پس از تفحص ، از طریق آزمایش دی ان‌ای شناسایی شد.

مسلم داوطلب مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان هم گفت: پیکر مطهر این شهید در روز‌های آینده پس از تشییع در رشت و رودسر، در گلزار شهدای روستای خیاط محله بخش چابکسر به خاک سپرده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پایان ۳۹ سال غربت/ تشییع پیکر معلم شهید در ورامین
  • لحظه اعلام شناسایی شهید «کاروان» به خانواده اش
  • یادواره ۵۸ شهید روحانی و طلبه در شاهرود
  • پایان ٣٨ سال چشم انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • تشییع پیکر پاک شهید محمد شفیع فیضی زاده با حضور پرشور مردم ایلام
  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • پیکر شهید گمنام در حسینیه نخل رفسنجان آرام گرفت
  • چشم ایلام به آمدن شهید تازه تفحص شده روشن شد
  • پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد
  • فیلم/ استقبال بی‌نظیر مردم نوق رفسنجان از شهید گمنام