Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سکینه الماسی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: شایسته نیست که جشن‌های متعدد و امکانات تفریحی فراوان موجود در منطقه صرفاً در اختیار کارکنان صنایع باشد و این امکانات باید برای بومیان نیز قابل استفاده باشد.

وی ادامه داد: دهکده گردشگری پازارگاد که در بزرگراه امام علی (ع) بوشهر ساخته شده است توسط این شرکت به شهرداری بوشهر واگذار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده جنوب استان بوشهر در ادامه بیان کرد: در پی نشست با استاندار بوشهر و مدیرعامل پازارگاد مقرر شد فردا با حضور مجموعه استانداری و مهندس یاسری مدیرعامل شرکت غیرصنعتی پازارگاد، این دهکده گردشگری زیبا به صورت رسمی مردم بوشهر اهدا شود.

الماسی در پایان ضمن تبریک این اتفاق میمون و مبارک به مردم بوشهر تاکید کرد: امیدوارم در آینده شاهد این باشیم که امکان استفاده عموم مردم از دهکده گردشگری شرکت پازارگاد در شیرینو نیز فراهم شود.

کد خبر 4559176

منبع: مهر

کلیدواژه: سکینه الماسی وزارت نفت ایران عسلویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۱۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: عده‌ای علاقه دارند یک عده خاصی در کشور سود کنند و عموم مردم ضرر کنند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ علیرضا زاکانی، شهردار تهران امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در رابطه با قراردادهای شهرداری یک عده نمی خواهند مردم سود کنند، عده‌ای علاقه دارند یک عده خاصی در کشور سود کنند و عموم مردم ضرر کنند و این خوب نیست و دور از انسانیت است.

وی افزود: در خصوص تاخیر مترو تهران- کرج باید بپرسم.

زاکانی در توضیحی درباره کمک شهرداری به پلیس در طرح «عفاف و حجاب» اظهارداشت: به هر کسی که هر کاری در شهر در راستای خدمت خود بکند، کمک می دهیم. هر کسی بخواهد خدمتی ارائه بدهد اعلام می کند چه کمکی نیاز دارد و شهرداری نیز بر اساس وظیفه خود کمک می کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ◄ ایجاد طرح جامع بندر شهید حقانی به عنوان قطب مسافری و تفریحی
  • زاکانی: برخی علاقه دارند یک عده خاصی در کشور سود کنند و عموم مردم ضرر
  • زاکانی: عده‌ای علاقه دارند یک عده خاصی در کشور سود کنند و عموم مردم ضرر کنند
  • استقبال فعالان عرصه‌های اقتصادی از پروژه‌های تفریحی شرکت توسعه اصفهان
  • بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • رنجش اهالی شهرک آ. اس. پ شهریار از کمبود امکانات رفاهی
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد