Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی بن عطیه بازیکن تیم فوتبال الدحیل قطر در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال ایران در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: تمرینات خوبی را پشست سر گذاشته و آماده رویارویی مقابل استقلال هستیم.

او در ادامه افزود: در این دیدار تنها به برد فکر می کنیم و در لیگ قهرمانان آسیا همانند لیگ قطر به دنبال کسب بهترین نتایج هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

فاریا: در گروه سختی قرار گرفته ایم / بازی با استقلال دشوار است

کاروان استقلال بدون رحمتی و آنالیزو راهی قطر شد

۲ بازیکن استقلال ممنوع الخروج شدند

اظهارات بن عطیه پیش از دیدار مقابل استقلال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۲۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویارویی استقلال با تیمِ دوچهره و ادامه مأموریت تعقیب سرخ‌ها

در مهمترین دیدار‌های هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال، استقلال و پرسپولیس در تهران و قائمشهر به مصاف حریفان خود می‌روند، یکی به امید ماندن در صدر و دیگری در آرزوی لغزش رقیب بالادستی‌اش. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هفته بیست‌وششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز (دوشنبه) با انجام هفت دیدار پیگیری می‌شود و در مهمترین بازی‌ها استقلال در تهران میزبان ذوب‌آهن است و پرسپولیس هم در قائمشهر به مصاف نساجی خواهد رفت. در زیر نگاهی گذرا به دیدارهای روز دوم از هفته بیست‌وششم لیگ برتر خواهیم داشت:

داوران هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر فوتبال مشخص شدند

 

پیکان - آلومینیوم اراک
پیکان که پس از حضور رضا عنایتی توانسته است خودش را تا رتبه دوازدهم جدول بالا بکشد، هفته گذشته پس از دو تساوی پیاپی در خانه شمس آذر ‌شکست خورد. خودروسازان تا حدودی خیال‌شان از بقا در لیگ برتر راحت شده، اما اگر در بازی‌های باقیمانده تا پایان لیگ غفلت کنند ممکن است جایگاه‌شان به خطر بیفتد. آلومینیوم نیز که در جام حذفی با حذف پرسپولیس شگفتی‌ساز شد، در لیگ برتر اوضاع خیلی مناسبی ندارد. آنها در پنج دیدار گذشته خود سه تساوی و دو شکست داشتند و در بازی امروز دنبال این هستند که با پیروزی در لیگ آشتی کنند. بازی رفت دو تیم در اراک با تساوی یک - یک خاتمه یافته بود، اما قطعاً تساوی در دیدار امروز به درد هیچ‌کدام از آنها نخواهد خورد.

سپاهان - استقلال خوزستان
سپاهان همچنان شانس قهرمانی دارد،  اما تنها روی کاغذ، کاغذی که استقلال و پرسپولیس سرتیتر مدعیان آن هستند. سپاهانی که قرار بود قهرمان رکوردشکن لیگ بیست‌وسوم باشد، در فصل جاری پرنوسان و پرحاشیه نشان داده است. سپاهان پس از دو برد پیاپی، هفته گذشته در یک بازی پرحاشیه در تهران مقابل پرسپولیس به تساوی رسید تا نوسان در نتیجه‌گیری این تیم ادامه پیدا کند. سپاهان سه هفته پیش هم در اصفهان مقابل نساجی متوقف شده بود. از سوی دیگر استقلال خوزستان شرایطی کاملاً متفاوت دارد و شاگردان پورموسوی به شدت نیاز به پیروزی و کسب امتیاز دارند. آنها یکی از گزینه‌های سقوط به دسته پایین‌تر هستند و برای بقا می‌جنگند و اگر امروز هم در اصفهان نتیجه را واگذار کنند، هرچه بیشتر به سقوط نزدیک خواهند شد. دیدار رفت دو تیم با نتیجه 3 بر یک به سود سپاهان به پایان رسید، اما نه سپاهان تیم مدعی آن زمان است و نه استقلال خوزستان قعرنشین بدون برد نیم‌فصل اول. باید دید در تقابل امروز کدام تیم پیروز است، سپاهانی که می‌خواهد مدعی بماند یا استقلال خوزستانی که از انتهای جدول فراری است.

نساجی - پرسپولیس
دیدار نساجی - پرسپولیس ‌در حالی برگزار می‌شود که سه امتیاز آن برای هر دو تیم حیاتی است. بهتر است بگوییم که هر دو تیم تلاش می‌کنند تا به هدف مشترکی که دارند (کسب سه امتیاز) برسند. پرسپولیس در کورس قهرمانی نیاز شدیدی به پیروزی دارد تا فاصله‌اش با صدر جدول حفظ کند و در صورت توقف استقلال مقابل ذوب‌آهن به صدر برسد. پرسپولیس هفته گذشته از فرصتی که بابت توقف استقلال در تبریز مقابل تراکتور به دست آورده بود، استفاده نکرد. در شرایط فعلی اگر دوباره شاگردان اوسمار امتیاز از دست بدهند، ممکن است خیلی زودتر شاهد قهرمانی زودهنگام رقیب سنتی خود باشند. پرسپولیس اگر می‌خواهد همچنان امیدوار به قهرمانی باشد باید با سه امتیاز از قائمشهر به تهران برگردد، در غیر این صورت کارش برای تکرار قهرمانی سخت‌تر از گذشته خواهد شد. از سوی دیگر نساجی که تا سه هفته پیش با 16 امتیاز در رتبه شانزدهم جدول قرار داشت، به یکباره با دو برد مقابل تراکتور و ذوب‌آهن و تساوی برابر سپاهان به رتبه دوازدهم صعود کرده است، اما همچنان شاگردان ساکت الهامی خطر سقوط را احساس می‌کنند و در یک بازی سخت باید از قهرمان فصل گذشته امتیاز بگیرند. بازی رفت دو تیم یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید، اما بازی امروز آنها با تغییراتی روی نیمکت‌ها انجام می‌شود. ساکت الهامی و اوسمار ویرا به ترتیب جایگزین آلکارس و گل‌محمدی شده‌اند با تفکرات و دیدگاه‌های متفاوت که می‌تواند بازی امروز آنها را جذاب‌تر از بازی رفت کند.

ملوان بندر انزلی - هوادار
ملوان یکی از تیم‌های بالای جدولی است که برای کسب رتبه‌  چهارم جدول با تراکتور در رقابت است. تیم تارتار در سه هفته گذشته دو شکست و یک تساوی داشته که این تیم را تا حدودی از جمع چهار تیم بالای جدول دور کرده است. البته اتفاق خوب برای ملوان این است که تراکتور هم در سه هفته گذشته مانند آنها نتیجه گرفته و فاصله دو امتیازی‌شان حفظ شده است. با روندی که ملوان و تراکتور در هفته‌های اخیر داشته‌اند، شاگردان تارتار می‌توانند همچنان به کسب رتبه چهارم امیدوار بمانند. هوادار اما نتایج خوبی در سه بازی گذشته خود کسب کرده است. آنها دو پیروزی و یک تساوی داشته و تا رتبه یازدهم جدول بالا آمدند و با خیال راحت به بازی‌های باقیمانده‌شان فکر می‌کنند. بازی رفت این دو تیم در تهران با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان تارتار خاتمه یافته و باید منتظر بمانیم و ببینیم شاگردان مسعود شجاعی می‌توانند شکست دور رفت را در خانه ملوان جبران کنند یا خیر.

صنعت نفت آبادان - مس رفسنجان
چهار شکست در پنج دیدار گذشته زردپوشان آبادانی، باعث شده آنها با 16 امتیاز در قعر جدول قرار بگیرند. شاگردان کمالوند فقط در هفته‌های گذشته در آبادان توانستند سپاهان را شکست دهند و در سایر بازی‌ها تنها شکست نتیجه کار آنها بوده است. کار برای صنعت نفت در این هفته سخت‌تر هم خواهد بود. آنها علاوه بر رقابت با دیگر گزینه‌های سقوط، باید مقابل تیمی بازی کنند که در چند هفته گذشته با شکست غریبه بوده است. مسی‌ها با محرم نویدکیا تبدیل به تیمی شکست‌ناپذیر شدند و در 12 بازی که در لیگ و جام حذفی برگزار کردند، چهار پیروزی و هشت تساوی به دست آوردند. بدون شک رفسنجانی‌ها برای حفظ این روند در آبادان هم تلاش می‌کنند که از صنعت نفت امتیاز بگیرند. بازی رفت دو تیم بدون حضور نویدکیا و کمالوند 2 بر صفر به سود صنعت نفت به پایان رسیده است، اتفاقی که تکرار آن با حال و روزی که تیم کمالوند دارد کمی بعید به نظر می‌رسد.

فولاد خوزستان - تراکتور تبریز
فولاد هم یکی دیگر از گزینه‌های سقوط است که با 22 امتیاز در رتبه چهاردهم قرار گرفته است. فولاد که پس از نتایج ضعیف هدایت فنی خود را در اختیار عبدالله ویسی قرار داد، در پنج هفته گذشته سه تساوی و دو شکست داشته است تا در پنج هفته پایانی رقابت شدیدی برای سقوط نکردن داشته باشد. شاگردان ویسی بازی سختی هم امروز مقابل تراکتور حمید مطهری خواهند داشت، چون اگر تبریزی‌ها امروز هم نتیجه نگیرند ممکن است جایگاه چهارمی‌شان به خطر بیفتد. تراکتور هفته گذشته پس از دو باخت پیاپی در خانه مقابل استقلال به تساوی رضایت داد و اگر این بار هم در اهواز نتیجه نگیرد آن وقت است که ملوان را باید بالاتر از خود در جدول ببیند. فولاد اگر نتواند امروز پیروز از زمین خارج شود هرچه بیشتر به سقوط نزدیک می‌شود. دیدار رفت دو تیم با دو گل به سود تبریزی‌ها به پایان رسیده است. تکرار این نتیجه آرزوی تیم‌های پایین جدولی است و جبرانش هدف بزرگ شاگردان ویسی.

استقلال -ذوب‌آهن
استقلال صدرنشین لیگ اگر بخواهد در پایان فصل جام را بالای سر ببرد، دیگر نباید غفلت کند و مثل بازی هفته گذشته‌اش امتیاز از دست دهد. آبی‌ها پنج فینال تا پایان فصل پیش رو دارند که اگر این بازی‌ها را با برد پشت سر بگذارند قطعاً قهرمانی لیگ بیست‌وسوم به نام آنها ثبت خواهد شد. یکی از فینال‌های آنها تا قله قهرمانی مسابقه امروز با ذوب‌آهن است، مسابقه‌ای که حتماً با حضور پررنگ هواداران استقلال تماشایی خواهد شد. بعد از تغییرات مدیریتی و برکناری علی خطیر، شرایط برای کادر فنی و بازیکنان استقلال بهتر پیش می‌رود و آنها دیگر دغدغه‌ها و حواشی گذشته را نخواهند داشت و می‌توانند با تمرکز بیشتری بازی کنند. در طرف مقابل بازی امروز ذوب‌آهنی قرار دارد که در پنج بازی گذشته خود سینوسی نتیجه گرفته است. شاگردان ربیعی در پنج هفته اخیر دو پیروزی و سه شکست داشتند. آنها به همان اندازه که می‌توانند با گلباران تراکتور چشم‌ها را خیره کنند، قابلیت این را دارند که در خانه به نساجی ببازند. باید منتظر بمانیم و ببینیم ذوب‌آهن امروز مقابل استقلال با چهره اول خود یعنی یک تیم برنده بازی می‌کند یا باید مثل هفته گذشته چهره دوم و بازنده شاگردان ربیعی را مشاهده خواهیم کرد.

هفته بیست‌وششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از عصر دیروز با تقابل تیم‌های گل‌گهر سیرجان - شمس آذر قزوین آغاز شد که این مسابقه به تساوی بدون گل و تقسیم امتیاز انجامید.

برنامه دیدارهای باقیمانده از هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال در زیر آمده است:

دوشنبه - 17 اردیبهشت 1403

پیکان تهران - آلومینیوم اراک، ساعت 17، ورزشگاه پاس قوامین تهران

سپاهان اصفهان - استقلال خوزستان، ساعت 18:10، ورزشگاه نقش جهان اصفهان

نساجی مازندران - پرسپولیس، ساعت 18:15، ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

ملوان بندر انزلی - هوادار تهران، ساعت 19:30، ورزشگاه تختی بندر انزلی

صنعت نفت آبادان - مس رفسنجان، ساعت 19:30، ورزشگاه تختی آبادان

فولاد خوزستان - تراکتور تبریز، ساعت 19:30، ورزشگاه شهدای فولاد اهواز

استقلال - ذوب‌آهن اصفهان، ساعت 20:30، ورزشگاه آزادی تهران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویارویی استقلال با تیمِ دوچهره و ادامه مأموریت تعقیب سرخ‌ها
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • دو مدافع استقلال آماده دیدار با ذوب آهن شدند
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • رجب‌زاده: ۳ امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست
  • پپ گواردیولا: با توجه به آمادگی آرسنال، باید تمام امتیازات لازم در لیگ را کسب کنیم
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!