Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@12:44:48 GMT

عمرالسوما: سوریه در آسیا باخت نه سوما !

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۸۲۲۷۲

عمرالسوما: سوریه در آسیا باخت نه سوما !

عمر السوما مهاجم سوری تیم الاهلی عربستان می گوید که دوران سختی را پس از حذف از رقابت های جام ملت های آسیا تجربه کرده و داستان های بدی در مورد او در سوریه ساخته شده است.

به گزارش "ورزش سه"، عمر السوما به همراه عمر الخریبین حضور ضعیفی در خط هجومی تیم ملی سوریه در رقابت های جام ملت های آسیا داشت، اما حالا روزهای خوبی را با تیم الاهلی عربستان تجربه می کند و چند روز پیش بود که با ضربه ای آکروباتیک و به شکلی استثنایی برای تیمش در رقابت ها گلزنی کرد و حالا با روحیه ای مضاعف آماده شروع رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با حضور تیم های السد، پرسپولیس و پاختاکور می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم بلندقامت پس از حضور ضعیف در جام ملت های آسیا برای اولین مرتبه سکوتش را در گفتگویی تلویزیونی شکسته و گفته که سه ماه بسیار سخت را گذرانده است.


در ادامه می توانید صحبت های مهاجم الاهلی عربستان که تیمش روز آینده باید به مصاف السد برود، می خوانید.

 

از جزئیات زندگی ام برای مربی الاهلی گفتم
از هواداران الاهلی تشکر می کنم؛ طی این مدت روزهای سختی را تجربه کردم و سختی های زیادی کشیدم؛ آنها طی این مدت همیشه از من حمایت کردند. با مربی الاهلی جلسه ای داشتم و از جزئیات زندگی ام برای او گفتم. شرایطم را فهیمد و به من استراحت بیشتری داد.

 

گل زدن یک توفیق از سوی خدا است
می دانم اعتماد هواداران به من زیاد است ولی گل زدن یک توفیق از سمت خدا است. مربی قبلی الاهلی من را خیلی دوست و همکاری خوبی با او داشتم ولی در نهایت من به تماشاچیان و مردم الاهلی خدمت می کنم.
 

حذف از آسیا اثر روحی بدی در من داشت
خروج سوریه از دور اول جام ملت های آسیا در امارات اثر روحی بدی روی من داشت. بعضی از هواداران سوریه برخورد بدی با من داشتند و به من ظلم کردند و من را متهم را به خیلی از داستان ها کردند ولی در آخر این تیم ملی سوریه باخت نه عمر السوما.

 

هر آن چیز در مورد من گفتند و نوشتند درست نبود
هر آن چیز در مورد من گفتند و نوشتند (در سوریه)، ، درست نبود. یک روز هم در مورد مربی تیم بحث نکردند. مربی آلمانی تیم (اشتانگه) من را مجبور کرد که بازوبند را ببندم. من درمورد این قضیه چند بار کوتاه آمدم ولی احمد صالح کسی بود که دنبال بازوبند بود؛ حتی از اردوی اتریش هم خودش را کنار کشید و اعلام بازنشستگی کرد.

 

صالح همه مشکلات را درست کرد
صالح بود که همه مشکلات را درست کرد؛ او کسی بود که برای بازوبند کاپیتانی جنگید. من در نهایت یک بازیکن هستم و برای من اصلا بازوبند مهم نیست و در الهلال هم به من بستن بازوبند را پیشنهاد دادند که من نپذیرفتم.

 

در تیم سوریه اتفاقات زشتی پشت پرده رخ داد
من دنبال ظواهر و چیزهای ظاهری نیستم. فقط می خواهم مردم حقیقت را بدانند. اتفاقات بسیار زشتی پشت پرده برای سوریه در جام ملت های آسیا اتفاق افتاد. دست خدا با جماعت است ولی شما این کار را نکردید.

 

تیم ملی سوریه با کسب یک امتیاز در رقابت های جام ملت های آسیا از گروهش حذف شد؛ حذفی که تبعات بسیاری در پی داشت و هنوز ستاره های آن تیم نتوانسته اند، حواشی آن را در ذهن خود حل کنند.

 

الاهلی عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الاهلی عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۲۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فصل آینده مهدی قایدی مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی قایدی در فصل جاری با پیراهن اتحاد کلباء عملکرد بسیار خوبی داشته و از بهترین بازیکنان این تیم و لیگ امارات بوده است. او بازیکن الاهلی است و در این فصل به صورت قرضی در اتحاد کلباء بازی می‌کند.

درخشش این بازیکن ریزنقش ایرانی باعث شده است تا گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشتش به الاهلی برای فصل بعد زیاد باشد. روزنامه اسپورت ۳۶۵ امارات درباره وضعیت قایدی برای فصل بعد نوشت: قایدی در اتحاد کلباء عملکرد بسیار خوبی داشته است، اما هنوز تکلیفش برای فصل بعد مشخص نیست و باشگاه در این زمینه تصمیمی نگرفته است. سرمربی الاهلی باید درباره بازگشت قایدی نظر بدهد که هنوز رای نهایی‌اش را اعلام نکرده است.

این روزنامه اماراتی درباره پیشنهاد‌هایی که برای مهدی قایدی ارائه شده است، نوشت: تاکنون هیچ پیشنهاد رسمی به الاهلی برای جذب مهدی قایدی داده نشده است و همه آنچه در رسانه‌ها آمده، گمانه‌زنی است و صحت ندارد.

پیش از این رسانه‌های عربی اعلام کرده بودند مهدی قایدی پیشنهاد‌های خارجی بسیار خوبی دارد و حتی بحث حضورش در پورتو و جایگزینی‌اش با مهدی طارمی مطرح شد که اسپورت ۳۶۵ امارات چنین خبر‌هایی را رد کرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی؛ جهانبخش از تنهایی درمی‌آید؟
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • هلندی‌ها به دنبال ملی پوش استقلالی/ مهدی قایدی در مسیر جهانبخش؟
  • مهدی قایدی به فوتبال هلند می‌رود؟
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • تیم فصل آینده مهدی قایدی مشخص شد
  • سرنوشت قایدی برای فصل بعد
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی