Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-28@11:31:52 GMT

ادعای فرزند آیت الله طالقانی درباره فوت ایشان

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۸۲۴۴۳

ادعای فرزند آیت الله طالقانی درباره فوت ایشان

فرزند مرحوم طالقانی ادعاهای تازه ای درخصوص ابهامات نحوه فوت مرحوم طالقانی مطرح کرد. 

به گزارش صدای ایران از ایرنا، مهدی طالقانی در آیین افتتاحیه اکران‌های دانشگاهی فیلم مستند داستانی «پدر طالقانی» در پرسش و پاسخ بعد از اکران فیلم، در پاسخ به سؤالی درباره ابهامات نحوه فوت مرحوم طالقانی گفت: واقعیت این است که با گذشت این همه سال، هنوز هم به مرگ پدرم مشکوک هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ابهامات زیادی درباره روز فوت پدرم وجود دارد. مثلاً ما بعد از فوت برای روشن شدن ماجرا تقاضای کالبدشکافی داشتیم، ولی اجازه ندادند و گفتند مجتهد را نمی‌شود کالبدشکافی کرد. در حالی که قرائنی وجود دارد که شب فوت، توطئه‌هایی علیه مرحوم طالقانی صورت گرفته است. برای مثال، چند دقیقه قبل از اینکه حال پدرم وخیم بشود، تمام ماشین‌ها و وسایل نقلیه‌ای که در منزل بوده را مرخص می‌کنند و بعد از وخامت حال پدرم، حتی با کمیته هم تماس نگرفتند! و به‌جای اینکه حداقل با بی‌سیم و وسایل ارتباطی فوری سراغ طبیب یا وسیله برای انتقال پدرم به بیمارستان را بدهند، با پای پیاده سراغ طبیب رفته بودند که در آن هم موفق نبودند و ساعتی بعد وقتی برمی‌گردند که مرحوم طالقانی از دنیا رفته بود.
مهدی طالقانی در ادامه درباره سخنرانی آتشین مرحوم طالقانی سه روز قبل از فوت ایشان هم گفت: منظور پدرم از سخنان آن سخنرانی مجاهدین خلق بود و دیگران مخاطب آن حرف‌های تند نبودند.

گفتنی است آیت‌الله طالقانی در تاریخ 19 شهریور 1358، سه روز بعد از نماز جمعهٔ 16 شهریور در گذشت. دربارهٔ درگذشت ایشان ابتدا ولادیمیر کوزیچکین (مأمور سازمان اطلاعات و جاسوسی شوروی سابق کا گ. ب. در ایران) مرگ وی را مشکوک خواند و سال‌ها بعد فرزند وی مجتبی طالقانی، طی مصاحبه‌ای مرگ پدرش را مشکوک اعلام کرد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: آیت الله طالقانی مرحوم طالقانی طالقانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۲۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری متفاوت از سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش

در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون با حضور در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی این ضایعه را به وی و اعضای بیت امام خمینی تسلیت گفتند.

مرحوم معصومه حائری نوه مرحوم حضرت آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری یزدی (ره)، موسسه حوزه علمیه قم و فرزند مرحوم آیت الله شیخ مرتضی حائری یزدی صبح دیروز پس از طی دوره‌ای بیماری در گذشت.

 


منبع: جماران

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • تصاویری متفاوت از سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • ادعای دختر پوراحمد درباره مرگ پدرش: نرفته بود که خودکشی کند | می‌دانست چه بلایی می‌خواهد سرش بیاید
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرد
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرده است
  • اظهارات جنجالی دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرد! / پرونده باز است
  • ادعای دختر کیومرث پوراحمد: پدرم نرفته بود شمال که خودکشی کند
  • ادعای دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودش را نکشت
  • ادعای دختر کیومرث پوراحمد: «پدرم خودش را نکشت ، می‌دانست چه بلایی می‌خواهد سرش بیاید»
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند