Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@06:31:24 GMT

تمرین علی دایی با کودکان اوتیسم

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۸۲۸۷۱

تمرین علی دایی با کودکان اوتیسم

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، علی دایی فوتبالیست مشهور کشورمان که تا به حال توانسته است رکوردهای متفاوتی را به نام خود در سطح ایران، آسیا و جهان ثبت کند امروز فیلمی متفاوت را در حساب کاربری شخصی اینستاگرامش به اشتراک گذاشت. دایی امروز در مقابل گروهی از بچه های اوتیسم در داخل دروازه قرار گرفت و حاضر شد از این کودکان گل بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس صبح امروز تعدادی از بیماران اوتیسمی به محل تمرین تیم فوتبال سایپا رفتند و علاوه بر تماشای تمرین این تیم با بازیکنان و برخی از مسؤولان سایپا عکس یادگاری گرفتند. یکی از کسانی که بیش از همه مورد توجه این بیماران قرار داشت، علی دایی سرمربی این تیم بود. این بیماران در ادامه با علی دایی عکس‌های یادگاری گرفتند ودر زمین فوتبال هم دقایقی را با هم بازی کردند.

دایی در توضیح این برنامه فیلمی را در صفحه شخصی اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و در توضیح آن نوشت: امروز زیباترین گل های  فوتبالی زندگیم را دیدم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۲۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان اوسمار ویرا امروز از ساعت ۱۱:۴۵ در ورزشگاه کاظمی تمرین کردند.

پیش از شروع تمرین و در جلسه فنی نکاتی به بازیکنان گوش‌زد شد. سپس بازیکنان در سالن وزنه حاضر شده و به حرکات کششی و نرمشی پرداختند.

در قسمت بعد سرخ‌پوشان به زمین آمدند و در یک چالش جذاب بازی گلف که از سوی مربیان طراحی شده بود شرکت کردند. بازیکنان باید در گروه‌های ۴ نفره توپ را از فاصله‌ای مشخص به‌گونه‌ای هدایت می‌کردند که در کنار پرچم قرار بگیرد.

این تمرین در فضایی شاداب و همراه با کری‌خوانی انجام شد. پرسپولیس امروز بدون مصدوم تمرین کرد. سرخ‌ها آماده دیدار برابر نساجی در هفته بیست و ششم می‌شوند.

دیگر خبرها

  • سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند
  • در تمرین امروز؛ پرسپولیسی‌ها گلف بازی کردند+عکس
  • تمرین شاداب سرخپوشان در ورزشگاه کاظمی
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • گزارش اختصاصی خبرنگار مهر از تمرین امروز جمعه تیم فوتبال استقلال
  • حضور آتیلا حجازی در تمرین امروز استقلال / فیلم
  • برگزاری گردهمایی و پیاده‌روی با هدف افزایش آگاهی و فرهنگ‌سازی نسبت به اختلال طیف اوتیسم
  • افزایش دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند
  • اولین‌نشست سری‌جلسات ایده‌پردازی برگزار می‌شود