Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@07:05:57 GMT

برای خانه تکانی پرده‌های زبرا را چگونه بشوییم؟

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۸۳۹۳۰

نحوه شستن پرده‌های زبرا
همانگونه که می‌دانید ساختار پرده زبرا از تور و پارچه می‌باشد به همین منظور باید حداقل فصلی یکبار به طور کامل شسته شود. این کار از تجمع گرد و خاک و آلودگی در پارچه پرده پیشگیری می‌کند و مانع از ایجاد عوارضی مانند حساسیت می‌شود.

شستشوی پرده زبرا به صورت هفتگی
پرده زبرا را می‌توان به صورت ایستاده در مکان خود با استفاده از بخار شور یا شامپو فرش غبارروبی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شستشوی پرده زبرا به صورت فصلی
پرده زبرا باید فصلی یا ۶ ماه یکبار به طور کامل شسته شود. جهت این کار ابتدا پرده را از پایه‌های نگه دارنده قاب آزاد کرده و در یک سطح صاف قرار دهید.

با استفاده از مواد شوینده که در آب حل شده (ترجیحا بدون آنزیم و غیر اسیدی) و به وسیله اسفنج نرم کف مالی شده شستشوی پرده زبرا را انجام دهید.

سپس با فشار آب کم پرده را آبکشی کرده و آن را از یک مکان صاف آویزان کرده تا کاملا خشک شود و در نهایت پرده را در جای خود قرار دهید.   منبع: سیمرغ   مطالب ویژه نوروز «پارسینه» را اینجا دنبال کنید.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: اینجا خانه تکانی خانه داری نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۳۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشای رودخانه فصلی در سربیشه جان یک نفر را گرفت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تماشای رودخانه فصلی در دهستان لانو از توابع بخش درح شهرستان سربیشه جان مرد ۵۵ ساله را گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی و به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان، محمدعلی کاوسی با بیان خبر فوق اظهار کرد: بنابر گزارش مرکز هماهنگی و کنترل عملیات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، امروز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت، گزارشی مبنی بر غرق شدن یک مرد ۵۵ ساله از دهستان لانو، بخش درح شهرستان سربیشه در رودخانه فصلی دریافت شد.

وی گفت: بلافاصله یک تیم از هلال احمر سربیشه برای جست‌وجوی جسد فرد مذکور به محل اعزام و نسبت به بیرون آوردن جسد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: این مرد روستایی از بالای سیل‌بند در حال تماشای جاری شدن رود فصلی بود که در اثر سرخوردگی پا، به داخل رودخانه افتاده است.

کد خبر 750891

دیگر خبرها

  • پرونده مرگ بلاگر زن معروف در سوپر ساختمان شهر مشهد | صورت او ترکید!
  • شرکای پشت پرده بابک زنجانی چه کسانی بودند؟ /چرا پرونده اختلاس او شفاف سازی نمی شود؟ /مبلغ کلان ارزی قرار است به صورت املاک به بیت المال بازگردد؟
  • کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!
  • چرا بعد از دستشویی، شستشو با آب بهتر از پاک کردن با دستمال است؟
  • تماشای رودخانه فصلی در سربیشه جان یک نفر را گرفت
  • چشم‌ها را با چای بشوییم یا نه؟/ یک توصیه‌ به کسانی که زیاد با نمایشگر کار می‌کنند
  • خانه خود را در بهار سبز کنید
  • بیش از ۱۱ کیلومتر از خط انتقال آب آشامیدنی شهر کرمان شستشوشد
  • وظیفه قالیشویی چیست؟
  • باورنکردنی؛ اجاره این خانه‌ها در تهران به دلار است