Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سالانه هزار و ۵۰۰ مورد تجهیزات ابزار دقیق برای تعمیر، کالیبراسیون و تنظیم به کارگاه مرکزی پالایشگاه گاز ایلام ارجاع می‌شود که با توجه به متغیر بودن شرایط تعمیراتی برنامه‌ریزی نشده، این مقدار قابل افزایش است.

از ابتدای امسال تاکنون، همکاری در انجام اورهال تفکیکی سالانه بویلرهای فشار پایین، فشار متوسط و توربو ژنراتورها، پیگیری تامین قطعات مصرفی روزمره، قطعات یدکی اضطراری و موارد خاص، انجام کالیبراسیون گازسنج‌های دستی واحد اچ‌اس‌یی، به‌روزرسانی تجهیزات و فضای کارگاه از طریق طراحی و ساخت میزهای کار استاندارد و آرگونومیک برای خدمات مطلوب در کوتاه‌ترین زمان ممکن در کارگاه مرکزی پالایشگاه گاز ایلام انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایش مداوم عوامل زیان‌آور محیط کار و رفع آنها از طریق ارزیابی ریسک و شناسایی موارد خطر، کالیبراسیون تجهیزات اندازه‌گیری کمی گاز ورودی و خروجی پالایشگاه در مدت زمان ۳ و ۶ ماهه، کالیبراسیون سالانه تجهیزات اندازه گیری و اخذ گواهینامه‌های معتبر بر اساس آخرین استانداردهای جهانی از دیگر وظایف این کارگاه است.

این خدمات با هدف تولید پایدار، کاهش توقف‌های ناخواسته، کاهش زمان توقف تجهیزات، عملکرد صحیح و به‌موقع سامانه‌های حفاظتی و تکیه بر تخصص و مهارت‌های فنی نیروهای توانمند این کارگاه انجام می‌شود.

 

 

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۴۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران

حسن اسماعیلی مدیر غله و خدمات بازرگانی شهرستان دهلران اظهار کرد: هفت سیلوی تمام مکانیزه ذخیره گندم با ظرفیت بیش از ۲۰۰ هزار تُن کار خرید گندم از کشاورزان دهلرانی را بدون وقفه و به صورت شبانه روزی انجام می‌دهند.

وی تشریح کرد: ناظرین اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام کار نظارت بر روند خرید را به صورت حضوری انجام می‌دهند.

اسماعیلی تصریح کرد: قیمت گندم معمولی در سال زراعی جاری هر کیلو ۱۷۵ هزار ریال و نرخ گندم دوروم نیز ۱۸۰ هزار ریال است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • عزم جزم دولت برای به سرانجام رساندن مینی پالایشگاه دهدشت
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • مانور ایمنی کارگاه‌های پرخطر در ایلام
  • «مست عشق» هنوز در ترکیه اکران نشده است/ اعلام زمان دقیق اکران ترکیه تا دو هفته آینده و رایزنی برای نمایش در کشورهای دیگر
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • سالانه بیش از ۱۵۰۰ قطعه پرنده وحشی در خراسان رضوی تیمار می‌شود
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • (ویدئو) تصاویر روباتی که حرکاتش شما را انگشت به دهان می کند!