Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که مالکان، سوارکاران و مسئولان سوارکاری ترکمن، اهانت‌هایی را که در فایل صوتی منتسب به رییس فدراسیون سوارکاری مطرح شده را محکوم می کنند، مسعود خلیلی، رییس فدراسیون این فایل را جعلی می‌داند.

طرفداری - در روزهای اخیر فایل صوتی منتسب به مسعود خلیلی، رئیس فدراسیون سوارکاری در فضای مجازی منتشر شده است که حاوی اهانت ها و توهین های نژادپرستانه این مسئول ورزشی کشور به نژاد ترکمن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توهین هایی که از سردار آزمون گرفته تا شخصیت های مذهبی و سیاسی این صحبت های خلیلی را مورد انتقاد و نکوهش شدید قرار داده اند و جالب اینجاست که هنوز از سوی وزارت ورزش، هیچ توضیح، عذرخواهی و یا عکس العملی دیده نشده است! موضوع به چند روز قبل برمی گردد که مسعود خلیلی در جمع مدیران سوارکاری در پوشش نقد و آسیب شناسی مسابقات کورس اسب دوانی در منطقه ترکمن صحرا، فرهنگ و زندگی اجتماعی ترکمن ها را مورد هجمه توهین آمیز خود قرار می دهد. به دنبال این اظهار نظر جنجالی ترکمن‌ های ایرانی خواستار برخورد صریح و عذرخواهی این مقام مسئول شده‌ بودند. یکی از مهم ترین چهره های ورزشی که نسبت به این سخنان توهین آمیز واکنش نشان داد، کسی جز سردار آزمون نبود.

آزمون در این باره در اینستاگرامش نوشت:

حرفای نژادپرستانه ی شما در باره ی ترکمن ها نه تنها قلبمون رو درد اورد بلکه دیگر حتی طاقت شنیدن اسمتون رو هم نداریم ، واقعا از رسانه ها ناراحتم چطور ما تو کشوری داریم زندگی میکنیم دینمون اسلام هست و ادعای مسلمان بودن را داریم ولی هر‌ روز شاهد توهین و هزارتا رفتار های نژاد پرستانه رو میبینیم که هیچ واکنشی نشان نمیدین با اینکه میدانم تک تکتان با شرفتون زندگی میکنین و با عشق مردم، اینبارم شاهد حرف های نژادپرستانه اقای رئیس فدراسیون سوارکاری ایران شدیم ، اقای سلطانی خواهش میکنم یروزی به شهر ما سفر کنین و بیایین و ببینین چقدر مردم ما با عشق کنار افغان ها فارس ها ترک ها و بلوچ ها زندگی میکنن ، ولی با این حرفای اقای خلیلی هیچ واکنشی نشان ندادین ، من از شما انتظار دارم اقای سلطانی، و در اخر من نماینده ی استان گلستانم و هیچ موقع نمیزارم اول به ایرانم و بعد به قوم ایرانی توهینی کنن

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۴۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مورینیو به رابطه مربی سپاهان و شیدا مقصودلو

بازدید 7 سردار آزمون در گفتگویی تاکید کرد ژوزه مورینیو بازیهای سپاهان را به واسطه رفاقت با سرمربی‌اش ژوزه مورایس پیگیری می‌کند. مهاجم رم می‌گوید مورینو در گفتگوی دو جانبه با او به شایعات پیرامون رابطه مورایس و شیدا مقصودلو اشاره کرده بود. حرف‌های جالب آزمون را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • واکنش مورینیو به رابطه مربی سپاهان و شیدا مقصودلو
  • شعار توهین آمیز هواداران رئال مادرید علیه لیونل مسی؛ جنگ روانی در آستانه نبرد بزرگ
  • ۳ صورتحساب امروز کمیته انضباطی برای باشگاه‌ها
  • سکانس جنجالی توهین به جایگاه معلم در افعی تهران | ماجرای عکس دو نفره پیمان معادی | واکنش‌ها ادامه دارد | ویدئو
  • رای پرونده توهین زشت به مهدی طارمی اعلام شد
  • واكنش رييس فدراسيون به قهر شهربانو منصوريان
  • واکنش توهین‌آمیز چیلاورت به مرگ منوتی
  • پرونده‌های قضایی انتخابات مربوط به نماینده‌ها نیست
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال «افعی تهران»
  • پردرآمد مثل فدراسیون فوتبال!