Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال در ترکیه تحت تاثیر رفتار وحشیانه منصور چالار قرار گرفته است.

طرفداری- در اتفاقی عجیب در لیگ دسته سوم ترکیه، منصور چالار بازیکن تیم احمد اسپور، در مراسم آغاز بازی حین دست دادن با بازیکنان حریف با مخفی کردن یک تیغ صورت تراشی، حین خوش و بش با بازیکنان حریف، صورت و بدن آنها را زخمی کرد. بازیکنان تیم رقیب تا ثانیه هایی متوجه این قضیه نشدند اما وقتی دیدند صورت و دست همه آنها زخمی شده، به منصور چالار شک کردند و به سمت او حمله ور شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از کالچو مرکاتو؛ این هافبک 33 ساله، سابقه زیادی در ایجاد آشوب و انجام حرکات ناجوانمردانه دارد؛ او در هفته های گذشته با مصدوم کردن چند بازیکن از تیم های حریف، به شکل وحشیانه ای باعث خانه نشین شدن آنها شده بود. در ادامه به مرور عکس های تیغ کشیدن چالار به سر و صورت بازیکنان تیم رقیب در مراسم آغاز بازی می پردازیم:

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۵۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند

آفتاب‌‌نیوز :

بار‌ها اتفاق افتاده بود که هواداران پرسپولیس به تشویق بازیکنان تیم حریف که زمانی در تیم محبوب‌شان بازی می‌کردند یا احتمال پیوستن آن‌ها به پرسپولیس وجود داشت اقدام کرده بودند.

این اتفاق سال‌ها در فوتبال ایران رخ می‌داد، اما به نظر می‌رسد در مورد هواداران پرسپولیس اوضاع کاملا فرق کرده و آن‌ها در بازی حساس با سپاهان فقط به تشویق تیم و بازیکنان خودشان مشغول بودند.

در سپاهان و پرسپولیس هرساله بازیکنانی هستند که سابقه بازی در دو تیم را داشته باشند و انتقال میان سپاهان و پرسپولیس در فصل‌های اخیر پر سر و صدا بوده است.

در بازی روز گذشته که پیروزی پرسپولیس حکم صدرنشینی آن‌ها را امضا می‌کرد سرخ‌ها با سه بازیکن سابق خود یعنی فرشاد احمدزاده، رامین رضاییان و شهریار مغانلو رو به رو شدند که در این میان حساسیت‌ها روی رامین بسیار زیاد بود و در ورزشگاهی که بار‌ها مورد تشویق قرار گرفته بود، جوی متفاوت و بر علیه خودش را تجربه کرد.

پرسپولیسی‌های سابق نیز با تمام توان در آزادی بازی کردند و اجازه ندادند که سرخ‌ها با پیروزی به قهرمانی نزدیک بشوند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اتفاقی عجیب که هواداران استقلال را شوکه کرد
  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند
  • (ویدئو) اتفاقی عجیب برای یک رخت‌آویز
  • گولسیانی: پزشک سپاهان از بازیکنان این تیم بیشتر دوید
  • مغانلو به سمت نیمکت پرسپولیس رفت، رضاییان و احمدزاده نه!
  • اتفاقی عجیب برای سردار آزمون در رم
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • شروع مراسم دیدار معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!