Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@01:26:25 GMT

بانوی 82 ساله فاریابی شناسنامه دار شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۸۵۸۴۲

بانوی 82 ساله فاریابی شناسنامه دار شد

جیرفت - ایرنا - رئیس اداره ثبت احوال شهرستان جیرفت از شناسنامه دار شدن یک زن اهل شهرستان فاریاب پس از 82 سال توسط اداره ثبت احوال جیرفت خبر داد.

مهدی رضانژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بانوی فاریابی متولد سال 1315 در یکی از روستاهای شهرستان فاریاب به دنیا آمده است و سند سجلدی داشته و هیچ اقدامی برای دریافت شناسنامه نکرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با پیگیری از طریق اداره کل ثبت احوال استان کرمان مجوز صدور شناسنامه وی اخذ و طی فرآیند اداری شناسنامه وی صادر شد.
رضانژاد تصریح کرد: این فرد با توجه به زندگی در منطقه روستایی و نداشتن نیاز به شناسنامه تا کنون اقدام به دریافت شناسنامه نکرده بود.
3029/7450/7429

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ثبت احوال صدور شناسنامه جيرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۵۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید برخورد محیط زیست با سودجویان اراضی ملی

ایسنا/گیلان رئیس اداره حفاظت محیط زیست شفت با اشاره به رفع تصرف دو هکتار از اراضی ملی واقع در منطقه حفاظت شده سیاهمزگی، گفت: محیط زیست با سودجویان اراضی ملی مطابق قانون برخورد می‌کند.

یاسر ریاضی امروز ۱۷ اردیبهشت ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تشدید برخورد با متخلفان تصرف اراضی ملی، اظهار کرد: به منظور حفظ حقوق بیت‌المال و برخورد با تصرفات اراضی ملی، ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان با همکاری یگان حفاظت منابع طبیعی در محدوده منطقه حفاظت شده سیاهمزگی با دستور مقام قضائی اقدام به رفع تصرف دو هکتار از اراضی ملی جنگلی کردند.

وی افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان شفت بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای حفاظت از انفال و جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی به صورت شبانه‌روزی و حتی در ایام تعطیل در راستای حراست و صیانت از اراضی ملی در حال گشت و کنترل مناطق تحت مدیریت است.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان شفت گفت: دوستداران محیط‌زیست می‌توانند گزارشات خود را در خصوص تخریب، تصرف و آلودگی محیط‌زیست به اطلاع اداره حفاظت محیط زیست برسانند و محیط‌بانان و حافظان طبیعت را یاری کنند تا با سودجویان مطابق قانون برخورد قاطع انجام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حق بیمه اجتماعی ۱۰۴ بانوی سرپرست خانوار در قشم پرداخت شد
  • فیلم | قصه ایرانی‌های تبعیدی؛ مشکل ما شناسنامه است
  • گروگان ۶ ساله بندرعباسی آزاد شد
  • غرق شدن جوان ۲۸ ساله در رودخانه شهرستان زهک
  • گروگان ۶ ساله بندرعباسی به آغوش خانواده بازگشت
  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • روند تعویض شناسنامه در استان بوشهر تسریع می‌شود
  • تشدید برخورد محیط زیست با سودجویان اراضی ملی
  • نمایندگی صمت در شهرستان اصلاندوز تاسیس شد
  • اجرای بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ متر شبکه‌گذاری در آبیک