Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-30@17:34:20 GMT

تاخیر در لیگ قهرمانان آسیا به خاطر کوپا آمه ریکا

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۸۶۱۱۴

خرداد: مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به خاطر حضور دو کشور قطر و ژاپن در کوپا آمه ریکا به تاخیر افتاد.
به گزارش ایسنا و به نقل از استاد الدوحه، مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا طبق برنامه قرار بود که در ماه ژوئن (خرداد) برگزار شود.
کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت که به خاطر حضور دو کشور قطر و ژاپن در رقابت‌های کوپا آمه ریکا، مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را در ماه آگوست (مرداد) برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رقابت‌های کوپا آمه ریکا از ۱۴ ژوئن تا ۷ ژوئیه به میزبانی برزیل برگزار خواهد شد و به دلیل شرکت دو کشور قطر و ژاپن در این رقابت‌ها مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که قرار بود در ژوئن برگزار شود به ماه آگوست (مرداد) تغییر پیدا کرد.
به گزارش ایسنا، دوره بعدی رقابت‌های جام ملت‌های آمریکای جنوبی ملقب به کوپا آمه ریکا از قبل مشخص شده بود که چند تیم میهمان خواهد داشت. علاوه بر مکزیک که سال‌های متعددی در این تورنمنت به عنوان میهمان حوزه کونکاکاف شرکت کرده، کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی تصمیم گرفته بود از چند کشور آسیایی برای حضور در سال ۲۰۱۹ این رقابت‌ها استفاده کند بر این اساس قطر و ژاپن مهمانان آسیایی این دوره از رقابت‌های کوپا آمه ریکا هستند. برچسب ها: ای اف سی afc ، قهرمانان آسیا ، کوپا آمه ریکا

منبع: خرداد

کلیدواژه: ای اف سی afc قهرمانان آسیا کوپا آمه ریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۶۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستکش طلا به دروازه‌بان ایران رسید

 به گزارش تابناک، تیم ملی فوتسال ایران در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ موفق شد تایلندِ میزبان را با نتیجه ۴ بر یک شکست داده و قهرمان این رقابت‌ها شود.

پس از پایان این رقابت‌ها باقر محمدی عنوان بهترین دروازه‌بان جام انتخاب شد.

تیم کشورمان در این مسابقات عملکرد درخشانی داشت و موفق شد برای سیزدهمین بار فاتح جام ملت‌های آسیا شود.

همچنین تیم فوتبال تایلند، جایزه بازی جوانمردانه را دریافت کرد.

دیگر خبرها

  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • کری خواندن برای بایرن به سبک راموس (عکس)
  • درخشش تنیسور سمنانی در رقابت های غرب آسیا
  • جزییات سهمیه ایران در لیگ نخبگان و قهرمانان
  • قالیباف: توانمندی قهرمانان ما فراتر از قاره پهناور آسیا است
  • دستکش طلا به دروازه‌بان ایران رسید
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • لیگ قهرمانان آسیا لغو شد!