Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان گفت: در روزهای آینده ۴ شهید گمنام در استان گلستان تشییع و تدفین می‌شوند که ۲ شهید گمنام در دانشگاه پیام نور گرگان و ۲ شهید گمنام در دانشگاه آزاد واحد آزادشهر تدفین می‌شوند. ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، سردار علی ملک شاهکوهی شامگاه دوشنبه در مراسم چهارمین سالگرد شهدای گمنام دانشگاه گنبدکاووس اظهار داشت: در این برهه از زمان باید افرادی در جامعه ما فعالیت کنند که تفکر انقلابی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون تفکر انقلابی و روحیه جهادی نمی‌توان مشکلات پیش‌رو را برطرف کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان بیان کرد: در زمان اسلام امامان باید مردم را به همراهی با ولایت فقیه دعوت می‌کردند و مردم پای کار نبودند اما امروز مردم بابصیرت ما می‌دانند که پیروزی‌ در برابر دشمنان با پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی و ولایت‌فقیه میسر است.

وی ادامه داد: داشتن حکومت ولایی و رهبری ولی‌فقیه، حضور و حمایت مردم و روحیه انقلابی 3 عامل پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی است و دشمن همواره برای  تضعیف این 3 عامل سعی و تلاش کرده است.

آئین وداع با شهید تازه تفحص شده مدافع حرم در سمنان برگزار شدسنگ تمام سمنانی‌ها در مراسم استقبال از شهید مدافع حرم «محمد قنبریان»وداع خانواده شهید مدافع حرم "سعید انصاری" بعد از سه سال + عکس‌

ملک شاهکوهی گفت: همه ما باید هوشیار باشیم و بدانیم که به قول فرمایشات مقام معظم رهبری هیچ جایگزینی برای نظام جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی نخستین و آخرین انقلابی است که شکل گرفته و ما نباید به آشوب‌ها و اغتشاشات دامن بزنیم تا خدای نکرده انقلاب ما دچار تزلزل شود زیرا این آشوب‌ها مایه خوشحالی دشمن و نزدیک شدن به اهدافش است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان خاطرنشان کرد: امروز استان گلستان به 137 شهید گمنام مزین شده و به برکت خون این شهدا و با توصیه‌های مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب اسلامی را آغاز می‌کنیم.

وی افزود: در روزهای آینده 4 شهید گمنام در استان گلستان تشیع و تدفین می‌شوند که 2 شهید گمنام در دانشگاه پیام نور گرگان و 2 شهید گمنام در دانشگاه آزاد واحد آزادشهر تدفین می‌شوند.

محمود خطیر دبیر انجمن راهیان نور استان گلستان هم در این مراسم اظهار داشت: رزمندگان اسلام و شهدا در 8 سال دفاع مقدس با اینکه بسیاری از آنها سن زیادی نداشتند اما به ولی‌فقیه خود اقتدا کردند.

وی افزود: 8 سال دفاع مقدس کارخانه انسان‌سازی بود و تمام کسانی که در جبهه بودند در گرمای شدید و سرمای طاقت فرسا پای اعتقادات خود و دفاع از میهن اسلامی ایستادند تا نظام جمهوری اسلامی تثبیت شود.

دبیر انجمن راهیان نور استان گلستان بیان کرد: تا پایان هفته 120 دانشجو دختر و پسر دانشگاه گنبدکاووس در 2 مرحله به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام می‌شوند تا با سیره سیاسی، عبادی و اخلاقی شهدا آشنا شوند.

انتهای پیام/ح

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۶۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمان پور بعداز ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر قم خواهند بود.

وی بیان کرد: یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکرا ن خاکسپاری می‌شوند.

کد خبر 6090166

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • رفسنجان به عطر شهید گمنام دیگری عطرآگین می‌شود 
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم