Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@16:29:01 GMT

تفریح و شادی مجوزی برای سلب آرامش مردم نیست

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۸۷۰۴۶

تفریح و شادی مجوزی برای سلب آرامش مردم نیست

به گزارش ایکنا از یزد، محمدرضا حبیبی، رئیس کل دادگستری استان یزد 13 اسفندماه در چهارمین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان یزد اظهار کرد: هیچکس با تفریح، شادی و سرگرمی مردم مخالف نیست آنچه که باید مراقب آن بود و از شکل گیری آن ممانعت به عمل آورد، انجام اقدامات خلاف شرع و عرف، حرکات مخاطره آمیز و برخی از اقداماتی است که موجب سلب آسایش عمومی و نظم اجتماع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تفریح و شادی را حق طبیعی مردم دانست و گفت: تأمین امنیت و ایجاد آرامش برای مردم، رسالتی است که همه مسئولان، سازمان‌ها و نهادی متولی به آن اهتمام دارند و در این زمینه اجازه هیچگونه قانون شکنی را به کسی نخواهند داد.
این مقام قضایی از صدور مجوز قضایی برای برخورد قاطع با افرادی که در خرید، نگهداری و فروش مواد محترقه و آتش زای غیرمجاز اقدام می‌کنند خبر داد و بیان کرد: مجوز قضایی برای ورود به اماکنی که محل نگهداری، توزیع و فروش اینگونه مواد است، صادر شده و با مرتکبان نیز برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.
رئیس کل دادگستری استان یزد ابراز کرد: تفریح و شادی، مجوزی برای سلب آرامش مردم، راهبندان و انجام حرکات خطر آفرین نیست و هیچکس حق ندارد به بهانه چهارشنبه سوری اقدام به اینگونه حرکات نماید.
وی یادآور شد: سلب آسایش عمومی، برهم زدن نظم اجتماع و راهبندان و هرگونه اقدامی که موجب آزار و اذیت مردم شود در قانون جرم انگاری شده است و عواقب مبادرت به این گونه افعال و حرکات به مرتکبین برخواهد گشت.
حبیبی بر دقت نظر خانواده‌ها و نظارت بر فرزندان تأکید کرد و گفت: باید هیجانات جوانی و نوجوانی تحت نظارت خانواده باشد و چنانچه برنامه‌ای نیز برای شادی است با استفاده از مواد محترقه کم خطر و استاندارد تهیه شده از مراکز مجاز صورت پذیرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا ایکنا یزد دادگستری یزد چهارشنبه سوری تفریح و لذت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۷۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی مردم دیار هگمتانه از بارش باران بهاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: موج گسترده بارش‌ها را در همدان با فعالیت سامانه جدید بارشی در بیشتر مناطق استان شاهد خواهیم بود.

محمدحسن باقری شکیب افزود: با فعالیت سامانه بارشی جدید بارش‌های گسترده تری را در بیشتر مناطق استان شاهد خواهیم بود و به طور کلی سامانه بارشی تا روز چهارشنبه در استان فعال است.

او تصریح کرد: تغییرات دمایی محسوسی تا پایان هفته نداریم و هوای خنک روزانه در استان ماندگار است.

دیگر خبرها

  • 5 تفریح جذاب برای اینکه گرمای هوا در تور دبی تابستان 1403 را احساس نکنید!
  • شادی مردم رفح از شنیدن خبر توافق حماس برای آتش‌بس | فیلم
  • شادی مردم رفح از شنیدن خبر توافق حماس برای آتش‌بس
  • فریادهای الله اکبر و شادی مردم غزه در پی اعلام خبر آتش‌بس+ فیلم
  • فیلم| فریادهای الله اکبر و شادی مردم غزه در پی اعلام خبر آتش‌بس
  • حرکات نمایشی و تحقیرآمیز که داور را عصبانی کرد! / فیلم
  • شادی مردم دیار هگمتانه از بارش باران بهاری
  • حرکات عجیب بایدن مقابل خبرنگاران سوژه رسانه‌ها شد
  • حیات دوباره در «کوشه سفلی»/ قصه پر غصه‌ای که به شادی ختم شد
  • چرا فنلاند شادترین کشور دنیاست؟