Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@23:12:58 GMT

مصاحبه و بيوگرافي نگين معتضدي (+تصاوير)

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۸۷۴۲۹

مصاحبه و بيوگرافي نگين معتضدي (+تصاوير)

خبرگزاري آريا -

نگين معتضدي، بازيگر سينما و تلويزيون
نگين معتضدي، بازيگر جوان ايراني است که تجربه ي بازي در فيلم هاي متعددي را داشته است اما با بازي در فيلم “شيرين قناري بود” شناخته شد؛ سريال ويلاي من مهران مديري هم به شهرت وي افزود.
زندگينامه با نگين معتضدي
زمينه فعاليت: سينما، تلويزيون و تئاتر
تولد : 3 مهر 1364 - تهران
پيشه: بازيگر
سال‌هاي فعاليت: از 1387 تا کنون
همسر: جواد خيرخواه
نگين معتضدي (زادهٔ 3 مهر 1364) بازيگر سينما، تئاتر و تلويزيون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگين معتضدي در سريال ويلاي من به کارگرداني مهران مديري شناخته شد و در سريال‌هاي گذر از رنج‌ها، تکيه بر باد و شايد براي شما هم اتفاق بيفتد و همچنين اپيزود چهارگاه سريال روزهاي بهتر ايفاي نقش داشت. طلا معتضدي خواهر وي در عرصهٔ نويسندگي فعاليت دارد و در برخي قسمت‌هاي شايد براي شما اتفاق بيفتد همکاري داشته‌است.

عکس هاي نگين معتضدي
ازدواج نگين معتضدي
نگين معتضدي متاهل است و در سال 95 ازدواج کرده است. اسم همسر او جواد خيرخواه مي باشد.
بخشي از مصاحبه ي نگين معتضدي
جراحي زيبايي نکرده ام و نمي کنم
وي درباره از دست دادن تعداد زيادي نقش بخاطر فرم بيني اش صحبت کرد و گفت هيچوقت حاضر نيست آن را عمل جراحي کند.
از چه زماني وارد وادي هنر شديد؟
نگين معتضدي: از زماني که يادم مي‌آيد طلا بود و کتاب. او زودتر از من وارد کار شد. هيچ‌وقت او و کتاب از هم جدا نبودند. هميشه در اتاقش در حال کتاب خواندن بود. قطعا حضور يک آدم کتابخوان در خانواده به‌شدت تاثيرگذار است؛ به خصوص روي خواهر کوچکترش. به نظرم خواهر بزرگتر يک‌جورهايي الگو است. شايد اگر طلا مي‌رفت سمت مهندسي، من هم به آن سمت مي‌رفتم. تاثيري که طلا در زندگي من داشته خيلي مهم است. من حتي تئاتر را هم با طلا شناختم و حتي نخستين تئاتر زندگي‌ام را با طلا رفتم. زماني که طلا به رشته تئاتر رفت من مي‌خواستم دامپزشکي بخوانم چون به حيوانات علاقه زيادي دارم. اما وقتي با او سر کارهايش رفتم، ديدم به آن محيط و کار علاقه دارم و رفتم دنبال مسيري که او رفته بود.

تصاوير نگين معتضدي
چند کار قوي در عرصه طنز در کارنامه کاريتان ثبت کرديد، آيا خودتان را بازيگر طنز مي‌دانيد ؟
من مصرانه مي‌گويم که بازيگر طنز نيستم و اصلا بلد نيستم و اگر بخواهم جوکي را براي دوستانم بگويم آنقدر بي‌مزه مي‌گويم که هيچکس نمي‌خندد. به‌خاطر همين خوب مي‌دانم مولکولي از طنز در من وجود ندارد. در کارهاي طنزي که تا به امروز بازي کرده بودم مثل «ويلاي من» شخصيتي جدي داشتم که در موقعيتي طنز قرار گرفته است و پارادوکس اين شخصيت جدي در کنار شخصيت‌هاي طناز، باعث ايجاد موقعيت‌هاي طنز مي‌شد. اين اتفاق در «شوخي کردم» هم وجود داشت.
در سريال «ابله» هم من نقش سه شخصيت متفاوت با گريم‌هاي جذابي که کار استاد اسکندري بود را ايفا مي‌کردم و مخاطب باز شخصيت طنزي نمي‌ديد اما در «شهرک جيم» سعي شده کاراکتر من کمي به‌سمت طنز برود البته اين اتفاق با لوده‌بازي و اداي ديالوگ و حرکات عجيب و غريب نمي‌ا‌فتد بلکه در صفات اين شخصيت که در برخي از خانم‌ها وجود دارد اغراق شده است.

عکس هاي جديد نگين معتضدي
چقدر مهران مديري در تغيير مسيرتان به‌سمت آثار طنز و حضور در اين حوزه تاثير‌گذار بود؟
قبل از همکاري با مهران مديري من نه پيشنهاد طنز و نه علاقه‌اي به فعاليت در اين حوزه داشتم و همان‌طور که از کارنامه کاري‌ام مشخص است پيش از آن در آثار درام و ملودرام ديده شده بودم اما با همه اين‌ها چه‌کسي مي‌تواند به پيشنهاد همکاري با مهران مديري نه بگويد؟
تجربه همکاري با او برايتان چطور بود؟
صبح روزي که قرار بود به دفتر آقاي مديري بروم از شدت استرس به مادرم گفتم مي‌خواهم تماس بگيرم و قرار را کنسل کنم و واقعا مواجهه با آقاي مديري که از سال‌ها قبل جزو اسطوره‌هايم بود برايم کار دشواري بود اما اين برخورد بسيار خوب اتفاق افتاد و آقاي مديري با من که آن زمان نهايتا سه سريال و ده تله فيلم بازي کردم بسيار متواضعانه و فروتن برخورد کرد و من با خودم گفتم وقتي چنين ناخدايي هست من چرا سوار کشتي نشوم. تلاش‌ها و عملکرد مهران مديري و گروه او باعث شد کاراکتر من سريال ويلاي من به‌خوبي شکل بگيرد تا آن‌جايي که با گذشت چندسال از پخش سريال هنوز من را با نام هنگامه مهاجر يا خانم وکيل مي‌شناسند.

تصاوير نگين معتضدي
گفتيد نمي‌خواهيد بازيگر طنز باشيد؛ از اين‌که در اين عرصه بمانيد نمي‌ترسيد؟
بعد از بازي در «ويلاي من» پيشنهاد بازي در آثار طنز بسيار داشتم و حتي ترسيده بودم از اين‌که در اين ژانر بمانم و نتوانم شخصيتي جدي داشته باشم اما خدا را شکر با بازي در «گذر از رنج‌ها»، آقاي فريدون حسن‌پور توانست من را باز هم به‌عنوان بازيگري براي نقش‌هاي جدي جا بيندازد اما بعد از «ابله» واقعا قصد داشتم که ديگر در حوزه طنز بازي نکنم و حتي مصاحبه‌اي هم داشتم و اين نکته را گفتم که ديگر در آثار طنز بازي نخواهم کرد اما همه‌چيز دست‌به‌دست هم داد تا در «شهرک جيم» هم حضور داشته باشم.

عکس نگين معتضدي و مادرش
همان‌طور که خودتان اشاره کرديد شما در سريال «ابله» کمال تبريزي هم حضور داشتيد، با وجود اتفاقات و حاشيه‌هايي که براي اين سريال به‌وجود آمد و نيمه‌کاره رها شد از حضور در آن پشيمان نيستيد؟
خير؛ شايد براي سريال «ابله» بازخورد و آن اتفاقي که سازندگان مي‌خواستند نيفتاد اما با همه اين‌ها کار کردن و آموختن از کمال تبريزي، گريم شدن توسط استاد اسکندري، حضور در گروهي حرفه‌اي و آشنايي و همکاري با هانيه توسلي آنقدر برايم لذت‌بخش بود که اگر زمان به عقب هم برگردد باوجود تمام مشکلات و اتفاقات باز هم اين کار را انجام مي‌دهم.

تصاوير جديد نگين معتضدي
مدتي در تلويزيون بسيار پرکار بوديد اما بعد به يک‌باره رويه‌تان تغيير کرد و در اصطلاح گزيده‌کار شديد، علتش چه بود؟
من اوايل فعاليت‌ام در عرصه بازيگري بسيار پرکار بودم و به‌مدت چهار يا پنج سال بدون‌وقفه جلوي دوربين بودم تا حدي که يک‌بار پژمان بازغي به‌شوخي به من گفت تو فقط در کانال کولر نيستي، ما هر کانالي مي‌زنيم تو هستي…اما وقتي که نام کارگردانان بزرگي چون مهران مديري، کمال تبريزي، فريدون حسن‌پور، فريدون فرهودي و ديگر دوستان در کارنامه کاري‌ام جاي گرفت ناخودآگاه و بالطبع من به‌عنوان يک بازيگر مجبورم سخت‌تر انتخاب کنم چرا که توقعم حتي بالا مي‌رود.
وقتي يک بازيگر تجربه حضور در کار حرفه‌اي و با عوامل درجه‌يک را داشته باشد برايش کارکردن با گروه‌هايي که مناسبات حرفه‌اي را رعايت نمي‌کنند طبيعتا خسته‌کننده مي‌شود؛ مثلا اين اتفاق برايم بعد از بازي در «گذر از رنج‌» هاي فريدون حسن‌پور بسيار پررنگ بود و به‌خاطر حرفه‌اي بودن آن کار ديگر به هر پروژه‌اي راضي نمي‌شدم.

سروش جمشيدي، نگين معتضدي و همسرش
شما خواهر طلا معتضدي، يکي از بهترين و پرکارترين فيلمنامه‌نويسان تلويزيون هستيد، چقدر حضور او در زندگي شخصي و حرفه‌اي شما تاثير‌گذار و پيش‌برنده بود؟
داشتن خواهر نويسنده از کودکي روي من آنقدر تاثير گذاشت که ديگر حتي لازم نبود در بزرگسالي از او تاثير بگيرم وقتي خواهري داشته باشي که به‌جاي عروسک‌بازي برايت قصه‌هاي صمد بهرنگي را بخواند مسلما جهاني پر از تخيل خواهي داشت. طلا چهار سال از من بزرگ‌تر است و تمامي خاطرات من از او محدود مي‌شود به اين‌که او برايم قصه تعريف مي‌کرد، کتاب مي‌خواند يا برايم کارتون مي‌خريد.
طلا من را با کتاب آشنا کرد و کتاب عنصر جداناپذير زندگي من شد. طلا کاراکتري قوي دارد و براي من که در کودکي شخصيت حساس و زودرنجي داشتم، باعث شد تا بتوانم با اتفاقات زندگي راحت‌تر کنار بيايم. در اوايل شروع فعاليتم شرايط بسيار دشوار بود و بايد خودم را به همه و گروه‌هايي که در آن بودم ثابت مي‌کردم گاهي که کم مي‌آوردم وجود طلا به‌عنوان يک شخصيت قوي در کنارم تاثير‌گذار بود تا بتوانم مسيرم را ادامه دهم.

جواد خيرخواه همسر نگين معتضدي
فيلم‌شناسي نگين معتضدي
- سپيد و سياه (قاسم جعفري - 1388)
- خيابان يک‌طرفه (اسماعيل فلاح پور - 1390)
- شيرين قناري بود (داوود توحيدپرست - 1390)
- به خاطر مهدي (1390)
- دزد و پري (حسين قناعت - 1393)
- لاله‌هاي واژگون (احمد عبدالهيان - 1394)
- همه چي عاديه (محسن دامادي - 1395)
- ساعت 5 عصر (مهران مديري - 1395)
- دم‌سرخ‌ها (آرش معيريان - 1396)
مجموعه تلويزيوني نگين معتضدي
- شايد براي شما هم اتفاق بيفتد (1392)
- مثل من، مثل تو (1393)
- گذر از رنج‌ها (فريدون حسن پور - 1393)
- تنهايي ليلا (محمدحسين لطيفي - 1394)
- کشيک قلب (حسين مهکام - 1395)
- شهرک جيم (علي شب خيز - 1395)[9]
- روزهاي بهتر (1395)
- سارقان روح(1396)
- کوبار (فريدون حسن پور - 1397)
مجموعه نمايش خانگي
- ويلاي من (مهران مديري - 1391)
- شوخي کردم (مهران مديري - 1392)
- ابله (کمال تبريزي - 1393)
- رقص روي شيشه (مهدي گلستانه - 1397)
گردآوري: بخش بازيگران بيتوته
منابع:
fa.wikipedia.org
روزنامه صبا
اينستاگرام نگين معتضدي


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۷۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین عکس مهران مدیری در کنار دخترش شهرزاد

آفتاب‌‌نیوز :

تصویر جدیدی از مهران مدیری و دخترش شهرزاد در فضای مجازی منتشر شده است که شباهت پدر و دختر همچنان سوژه تعجب و نظرات مختلف کاربران شده است.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • بمب پرسپولیس خنثی شد! | چراغ‌سبز اوسمار اثر خود را از دست داد؟
  • بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال خاله خانم
  • تصاویری زیرخاکی از اولین مصاحبه حرفه‌ای مهران مدیری! (فیلم)
  • (ویدئو) تصاویر زیرخاکی از اولین مصاحبه حرفه‌ای مهران مدیری!
  • جدیدترین عکس مهران مدیری در کنار دخترش شهرزاد
  • عکس| تصویر جدید مهران مدیری و دخترش
  • جدیدترین عکس مهران مدیری در کنار دخترش را ببینید
  • اولین مصاحبه شهاب زاهدی با شبکه معروف ژاپنی
  • اولین مصاحبه زاهدی با شبکه معروف ژاپنی
  • فلش بک؛ اولین مصاحبه صلاح پس از پیوستن به لیورپول؛ آرزویم بازی در این تیم بود / زیرنویس فارسی