Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسنی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بخاطر تشویق و رغبت رانندگان در جاجایی مسافر در ایام نوروز و بر اساس اعلام انجمن های صنفی شرکت های مسافربری و کانون رانندگان کشور در نوروز 98 همراه با سراسر کشور نرخ جابجایی مسافر در استان ایلام 20 درصد افزایش خواهد یافت.
وی از آمادگی 74 شرکت حمل ‌و نقل مسافربری این استان در ایام نوروز خبر داد و افزود: بیش از یک هزار و 600 دستگاه ناوگان حمل و نقل مسافری عمومی شامل اتوبوس، مینی‌ بوس و سواری کرایه ‌ای در این ایام آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسنی از استقرار گروه های راهداری در جاده های مواصلاتی استان در طرح راهداری ویژه نوروز خبر داد و یادآور شد: این اداره کل با استقرار گروه های ثابت و سیار و ماشین ‌آلات سبک و سنگین در ایام نوروز در جاده‌های استان به مسافران و گردشگران خدمت‌ رسانی خواهد کرد.
معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام تاکید کرد: کشیک‌ های نظارتی این اداره کل همزمان با آغاز طرح نوروزی از 25 اسفند ماه جاری تا 17 فروردین ماه سال 1398 با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی ایلام در سطح استان فعال و بر کیفیت خدمات ‌رسانی و نرخ جابجایی مسافران نوروزی نظارت دقیق خواهند داشت.
وی گفت: احتیاط، صبر و حوصله در حین رانندگی و مسافرت از بسیاری از حوادث ناگوار و تصادفات جلوگیری می‌کند، لذا از رانندگان و گردشگران نوروزی در خواست می کنیم با رعایت قوانین سلامتی و نشاط در سفرها، ایام خوشی را برای خود و خانواده به ارمغان بیاورند.
به گزارش ایرنا، استان ایلام با 2 میلیون هکتار گستره در منطقه کوهستانی و مرتفع غرب کشور واقع شده و به سبب داشتن طبیعت بکر و زیبا، کوه های سر به فلک کشیده و دشت های سرسبز به عروس زاگرس معروف است، این استان دارای 10 شهرستان و 580 هزار نفر جمعیت است و با جاذبه های طبیعی و تاریخی و طبیعت چهار فصل در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی میزبان شمار زیادی از گردشگران و مسافران از شهرهای مختلف است که برای گذراندن تعطیلات به این استان سفر می کنند.
3032/6119
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 ایام نوروز تعطیلات نوروزی خانواده راهداری و حمل و نقل جاده سازمان صنعت معدن و تجارت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۷۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد

سعید معین در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به گرم شدن هوا، گندمکاران هشدارها را جدی بگیرند و مبارزه با آفت سن گندم را انجام دهند.

به گفته او، با وجود اثر شیوع آفت سن گندم در کاهش عملکرد تولید، کشاورزان هرچه سریعتر مبارزه علیه سن گندم قبل از تبدیل شدن به پوره انجام دهند.

معین با بیان اینکه سطح مبارزه علیه آفت سن گندم به یک میلیون و ۲۰۰ هزارتن رسیده است، افزود: برآوردها حاکی از آن است که سطح مبارزه علیه سن مادر به ۲ میلیون و ۵۰۰ تا ۲ میلیون و ۶۰۰ هزارهکتار برسد.

مدیرکل دفتر مبارزه با آفات عمومی و همگانی سازمان حفظ نباتات ادامه داد: بنابر آمار سطح زیرکشت آبی و دیم گندم در کشور ۶ میلیون هکتار است که مبارزه با سن غلات در سطح  از بهمن ماه سال گذشته آغاز و کماکان ادامه دارد.

معین گفت: گرچه شرایط جوی و بارندگی سم پاشی و محلول پاشی را به تاخیر می اندازد، اما به کشاورزان توصیه می شود که تا 

 از آنجایی که در مواقع بارندگی امکان سمپاشی و محلول پاشی وجود ندارد و همواره منجر به تاخیر می‌شود، بنابراین به کشاورزان توصیه می شود که تا قبل از تبدیل آفت سن به پوره مبارزه را انجام دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • کشاورزی حفاظتی در گرمسار به هزار هکتار افزایش می‌یابد
  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • ◄ سهم 8 درصدی راه آهن در جابجایی بار
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری