Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه راشاتودی اعلام کرد همزمان با پایان فوریه چهار برند معروف خرده فروشی در آمریکا اعلام کردند که بیش از چهار هزار فروشگاه خود را در سراسر آمریکا تعطیل می‌کنند. این فروشگاه‌های خرده فروشی در آمریکا در حالی تعطیل می‌شوند که همه مقام‌های دولت به دفعات در ماه‌های اخیر ادعا کرده اند که اقتصاد این کشور به بهترین شکل به رشد خود ادامه می‌دهد و همه کسب و کار‌ها در آمریکا در وضعی عالی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی برخی از مقام‌های دولت آمریکا گفته اند رشد اقتصادی کنونی آمریکا به معنای بازگشت کاپیتالیسم است. اخیرا هم روزنامه واشنگتن پست در گزارشی نوشت اقتصاد ترامپ به رشد خود ادامه می‌دهد و از همه پیش بینی‌ها فراتر رفته است.

مجری شبکه راشاتودی به لحنی طنزآمیز گفت: البته این گزارش‌ها و ادعا‌ها می‌تواند درست باشد زیرا ما در واقعیت با دو آمریکا مواجه هستیم یک آمریکایی ثروتمند که سرزمین فرصت‌های بسیار درخشان است و آمریکای دیگر که اکثر شهروندان آمریکایی در آن زندگی می‌کنند و در آن تورم شدید و روزافزون را تجربه می‌کنند و هزینه‌های سرسام آور بخش آموزش و بهداشت و سلامت هر شهروندی را تا پایان عمر به یک بدهکار تبدیل می‌کند. در این آمریکا است که خرده فروشان بزرگ اعلام می‌کنند قصد دارند چهار هزار و ۶۵ فروشگاه خود را تعطیل کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا اقتصاد بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۸۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ جریمه ۲۰۰ میلیون دلاری اپراتورهای تلفن همراه متخلف در آمریکا

چهار اپراتور موبایل «AT&T» ،«T-Mobile»، «ورایزن» و «اسپرینت» به‌دلیل فروش غیرقانونی داده‌های مشتریان، جریمه شدند این اپراتورها مجموعا حدود ۲۰۰ میلیون دلار توسط کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) شدند، این چهار اپراتور جریمه شده در بیانیه‌های جداگانه اعتراض خود را به حکم این کمیسیون اعلام و ادعا کرده‌اند که همواره برای حفظ داده‌های مشتریان خود تلاش می‌کنند و این میزان جریمه بسیار سنگین است.

دریافت 25 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: حمیدرضا برزگر

دیگر خبرها

  • بنیانگذار صرافی رمزارز به چهار ماه زندان در آمریکا محکوم شد
  • باید از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای ارتقای ارزش افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی استفاده شود
  • رفع مشکلات اقتصادی و تحقق شعار سال نیازمند اقدامات جهادی است
  • مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و چهار کشور خارجی
  • بهترین تبلیغات برای لباس فروشی (8 روش رایگان و زود بازده)
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • ویدیو/ جریمه ۲۰۰ میلیون دلاری اپراتورهای تلفن همراه متخلف در آمریکا
  • خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!