Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- فرمانده نيروي انتظامي ضمن تاکيد بر برخورد مهربانانه ماموران با مردم اظهار کرد: با هنجارشکنان و مزاحمان نواميس که مخل آسايش و آرامش شهروندان مي شوند، قاطعانه برخورد مي کنيم.

به گزارش خبرگزاري آريا، سردار حسين اشتري در جمع فرماندهان انتظامي شهرستان هاي سراسر کشور، با بيان اينکه فرماندهان انتظامي شهرستان ها در صف اول اجراي مأموريت ها هستند، تصريح کرد: فرماندهان بايستي بر ارتقاء آمادگي و توان عملياتي رزمي پليس بر مبناي تهديدات و آينده پژوهي تمرکز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي به وقايع و حوادث صورت گرفته از دي ماه سال گذشته تاکنون اشاره و خطاب به فرماندهان انتظامي سراسر کشور بيان کرد: خوشبختانه با هوشياري، هوشمندي و آمادگي ناجا و نيز ديگر دستگاه هاي امنيتي، هدايت هاي داهيانه رهبرمعظم انقلاب و نيز حضور مردم ولايي و بصير کشورمان، توطئه ها و تهديدات دشمنان يکي پس از ديگري خنثي شد.

سردار اشتري به تعامل مطلوب ناجا با نيروهاي مسلح اشاره و خاطرنشان کرد: براساس ارزيابي هاي صورت گرفته از سوي ستادکل، نيروي انتظامي از لحاظ آمادگي در سطح مناسبي قرار دارد و بر همين اساس درصدد هستيم تا اين آمادگي ها را ارتقاء دهيم.

فرمانده ناجا به دسته بندي تهديداتي که هر کشوري با آن مواجه است، اشاره و خاطرنشان کرد: تهديدات را مي توان به دسته هاي نظامي، امنيتي، اقتصادي، سياسي، فرهنگي، اجتماعي و فضاي مجازي تقسيم کرد.

وي افزود: امروز تهديد نظامي براي کشور ما متصور نيست اما ما بايد بنا به تاکيدات موکد فرماندهي معظم کل قوا همواره آمادگي خود را حفظ و بر ارتقاء آن بيفزاييم.

سردار اشتري افزود: در زمينه تهديدات امنيتي، دشمن از سال 96 تاکنون در چندين مرحله تحرکاتي را آغاز کرد که مي توان از حمله به حرم مطهر امام راحل و مجلس شوراي اسلامي، حادثه چابهار و نيز حمله به مرزبانان نام برد که خوشبختانه در اين زمينه با هوشياري نيروهاي انتظامي و نيز ديگر دستگاه هاي امنيتي، اين تحرکات خنثي شدند.

وي، موضوع اقتصاد را ديگر عامل تهديد دشمن عنوان کرد و افزود: ناکارآمدي و کج کارکردي برخي مديران در رفع نيازهاي معيشتي مردم، موجب شده تا نيروي انتظامي با اين معضلات در گير شود.

وي در بخش ديگري از سخنان خود بر اشراف اطلاعاتي فرماندهان انتظامي شهرستان در اجراي ماموريت ها تاکيد و تصريح کرد: فرماندهان بايستي بدانند که تصميم درست در زمان اجراي ماموريت ها جز با "اشراف اطلاعاتي" محقق نمي شود.

سردار اشتري خاطر نشان کرد: دشمن براي ضربه زدن به نظام، برنامه ريزي هايي انجام داده و بر آن متمرکز شده و در اين زمينه از هيچ اقدامي فروگذار نکرده البته ناکارآمدي در بخش هاي مديريتي به اين اقدامات دامن زده است.

فرمانده ناجا با بيان اينکه بايد از ظرفيت‌هاي خوب خود استفاده کنيم، گفت: نيروي انتظامي بارها ثابت کرده که در هر حوزه‌اي ورود پيدا کند با برنامه ريزي‌هاي مناسب موفق ظاهر شده و اين موضوع در 15 سال اخير در نيروي انتظامي قابل مشاهده است.

وي خاطر نشان کرد: امروز نيروهاي ما کارآمدتر از گذشته، باتجربه تر و نيز با تجهيزات به روزتر، منسجم تر از قبل عمل مي کنند.

سردار اشتري به حضور پرشور مردم در راهپيمايي 22 بهمن امسال اشاره و بيان کرد: مردم با اين حضور پرشور و شعور خود نشان دادند با همه مشکلات موجود؛ حساب نظام، انقلاب و رهبري را جدا کرده اند به نحوي که اين حضور پررنگ تر از سال هاي گذشته بوده است.

فرمانده ناجا در ادامه تصريح کرد: مديريت بحران يک کار علمي است که با بهره گيري از تجربيات گذشته و با کمک نيروي انساني مومن، متعهد و باتجربه قابل حل خواهد بود.

وي به اولويت هاي نيروي انتظامي در سال 98 اشاره و بيان کرد: ارتقاء معرفت ديني و معنويت همراه با تعالي رفتار؛ شايسته سالاري و جوان گرايي؛ صيانت از کارکنان و خانواده آنان؛ ارتقاء خدمات معيشتي خرسندساز؛ اشراف اطلاعاتي و توسعه و ارتقاي يگان هاي عملياتي از جمله يگان هاي ويژه، امداد، مرزباني، تکاوري؛ مقابله و مبارزه با تهيه و توزيع مواد مخدر، سرقت هاي خرد و کلان، قاچاق کالا و ارز و سوخت؛ پيش بيني و پيشگيري معضلات اجتماعي با تأکيد بر برخورد با مفاسد اجتماعي، ايجاد تحول در کلانتري ها و پاسگاه ها، توسعه و ارتقاء آموزش و... از اولويت هاي پيش رو ناجا در سال آينده به شمار مي آيد.

سردار اشتري، از نيروي انتظامي به عنوان سازماني انسان محور که با تکيه بر افراد مأموريت هاي خود را انجام مي دهد، نام برد و افزود: هنگامي که ما افراد توانمند، شايسته ، انقلابي، مومن، متعهد و با انگيزه در اختيار داشته باشيم مي توانيم مأموريت هاي خود را به نحو احسن انجام دهيم، گرچه امکانات نيز در انجام هر چه بهتر مأموريت ها به ما کمک مي کند اما سازمان ما تکيه اش بر روي افراد خواهد بود.

وي به طرح هاي ناجا در تحول کلانتري ها و پاسگاه ها اشاره و بيان کرد: مقام معظم رهبري، نيروي انتظامي را ويترين نظام و نيروهاي مسلح مي دانند و همواره بر اين موضوع تأکيد دارند که کلانتري ها و پاسگاه ها که با مردم بيشترين ارتباط و تعامل را دارند، برخورد مناسب را داشته باشند چرا که هرگونه رفتار در اين مراکز مي تواند به کل نظام تعميم داده شود.

سردار اشتري در ادامه سخنان خود به بيانيه رهبرانقلاب در خصوص گام دوم انقلاب اشاره و خاطر نشان کرد: ايشان در اين بيانيه هفت توصيه دارند که در اولويت برنامه هاي نيروي انتظامي قرار دارد و بايستي بدانيم که اين بيانيه براي ما برکاتي نيز به همراه خواهد داشت.

فرمانده ناجا به موضوع خيرين امنيت ساز اشاره و تصريح کرد: استفاده از اين ظرفيت که از سوي فرماندهي معظم کل قوا در سال 1395 ابلاغ شد بايد پيگيري و عقب افتادگي ها را در اين رابطه برطرف کنيم.

وي خطاب به فرماندهان انتظامي استان هاي سراسر کشور، اظهار داشت: در حد توان سعي کنيد براي پرسنل تحت امر خود به عنوان يک برادر بزرگتر و پدري مهربان عمل کنيد و در حد توان در صدد رفع مشکلات آنان باشيد.

وي بر سرکشي به خانواده معظم شهدا و متوفيان ناجا و پيگيري امور آنها تاکيد و خطاب به فرماندهان انتظامي شهرستان هاي سراسر کشور، گفت: نبايد در منطقه اي از حوزه استحفاظي شما، خانواده شهيدي وجود داشته باشد که شما آن را نشناسيد که اين موضوع به هيچ عنوان پذيرفتني نيست.

وي بر لزوم استفاده از ظرفيت سربازان نخبه و ديدگاه ها و نظرات آنها در مأموريت ها اشاره و بيان کرد: مسئولان و فرماندهان بايستي نسبت به سربازان، ديدگاه پدرانه و برادرانه داشته باشند و همان گونه که انتظار دارند با فرزند و يا برادر آنها رفتار شود، با سربازان وظيفه خود رفتار کنند.

سردار اشتري بر نظارت فرماندهان بر رده ها و مقرهاي تحت امر خود تاکيد و بيان کرد: اين امر در پيشبرد اهداف تأثيرگذار است البته اشراف به مجموعه تحت امر و نيز شناخت افراد زيرمجموعه بايستي به نحو احسن انجام شود.

وي تصريح کرد: در ايام پاياني سال قرار داريم و رعايت حال مردم در همه امور نظير ترافيکي و آمد و شد بايستي سرلوحه کار قرار گيرد.

براساس گزارش سايت پليس، سردار اشتري بر لزوم توجه به خانواده به ويژه همسران کارکنان اشاره کرد و افزود: نبايد اجازه داد خستگي کار منجر به اين شود که ما از خانواده خود که نقش بسزايي در پيشبرد مأموريت هاي ما دارند، غافل بمانيم.

وي در خاتمه گفت: امروز تقويت روحيه در پرسنل براي پيشبرد اهداف ما تأثيرگذار خواهد بود و بايد بتوانيم با اين کار به لطف الهي و همت شما و هدايت هاي مقام معظم رهبري مأموريت ها را به درستي انجام دهيم. 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۸۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سردار شریف به برخورد حاکمان آمریکا با دانشجویان معترض

سخنگوی سپاه با اشاره به نحوه برخورد حاکمان آمریکا با دانشجویان معترض و حامی مردم غزه و فلسطین در دانشگاه‌های این کشور گفت: پرده‌ای که آمریکا در پشت مفاهیمی چون حقوق بشر، رعایت قانون و دفاع از کیان انسانیت پنهان شده بود، فرو ریخته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در جمع رزمندگان تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لنگرود ‌با اشاره به رخدادها و تحولات اخیر در صحنه ‌منطقه‌ای و بین‌المللی به ویژه جنایات رژیم خبیث صهیونیستی در غزه و نحوه برخورد حاکمان آمریکا با دانشجویان معترض و حامی مردم غزه و فلسطین در دانشگاه‌های این کشور  اظهار کرد: پرده‌ای که رژیم ایالات متحده آمریکا در پشت مفاهیمی چون حقوق بشر، رعایت قانون و دفاع از کیان انسانیت پنهان شده بود، فرو ریخته است.

وی با اشاره به شکل‌گیری نهضت اعتراضی ضد‌صهیونیستی در جهان و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه افزود: در هفته‌ها و ماه‌های اخیر و پس از جنایات صهیونیست‌ها در غزه، شاهد حضور حمایتی مردم از مردمان به ویژه زنان و کودکان غزه در پنج قاره جهان بوده‌ایم که انتظار آن را نمی‌رفت.

سردار شریف با بیان اینکه مقاومت مردم غزه و ظلم مضاعف رژیم صهیونیستی، توجه نخبگان جهان را در ابعاد و گستره ی غیر قابل انتظار به خود جلب کرده است، تصریح کرد: صهیونیست‌ها در طول هفتاد سال گذشته تلاش زیادی کرده‌اند تا تصویری دل‌انگیز از خود به جهان و به ویژه نخبگان ارائه دهند.

وی به اتفاقات پس از عملیات تاریخی طوفان‌الاقصی و جنایات صهیونیست‌ها در غزه و سرزمین‌های اشغالی اشاره کرد و گفت: این جنایات هیمنه آن‌ها را در عرصه افکار عمومی به هم ریخته است.

سردار شریف  با بیان اینکه نخبگان، از جمله دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها در اقصی نقاط جهان بویژه اروپا و آمریکا نتوانستند ظلم رژیم صهیونیستی در غزه را تحمل کنند، افزود: از میان 35 هزار انسان بی‌گناه کشته شده، حدود 15 هزار نفر زن و کودک هستند، بیداری نخبگان به نظر من یک موهبت الهی است و می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای در حمایت از مردم فلسطین داشته باشد.

سخنگوی سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حماسه آفرینی‌های رزمندگان لشکر عملیاتی 16 قدس استان گیلان در طول هشت سال دفاع مقدس گفت: رزمندگان غیور گیلانی در جنگ تحمیلی استکبار جهانی علیه ملت ایران حماسه‌های جاودانه‌ای را رقم زدند، آنها در بیش از 11 عملیات آفندی و ده‌ها مأموریت پدافندی با ایثار و فداکاری نقش قابل‌توجهی در افتخارآفرینی‌های تاریخی مردم این استان ایفا کردند و نشان دادند که به حق ادامه دهندگان راه سردار بزرگ میرزا کوچک خان جنگلی هستند.

وی در پایان رسالت رزمندگان امروز تیپ میرزا کوچک خان جنگلی را حساس و تاریخی توصیف و گفت: نسل جوان امروز سپاه در این تیپ مقتدر و سرافراز که در زمره یگان‌های زبده و نیرومند نیروی زمینی سپاه می‌درخشند پرچم مقاومت و استکبارستیزی ملت ایران را برافراشته و موجب افتخار و مباهات مردم این خطه شریف و ایمانی خواهند بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • جزئیات دستگیری دو عامل ربایش یسنا کوچولو | دختربچه 4 ساله 5 روز اسیر آدم‌ربایان بود
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • طرح «نور» اقدام بزرگ و شجاعانه نیروی انتظامی است
  • مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی
  • واکنش سردار شریف به برخورد حاکمان آمریکا با دانشجویان معترض
  • در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • رئیس قوه قضاییه: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • اژه‌ای: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند