Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-27@16:14:44 GMT

خارجی‌ها کیفیت تیم را بالا آورده‌اند

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۸۹۰۳۰

خارجی‌ها کیفیت تیم را بالا آورده‌اند

پیشکسوت آبی پوشان گفت: این استقلال با این بازیکنان خارجی که به خدمت گرفته خودش یک مدعی جدی برای قهرمانی در آسیا است.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، اکبر کارگرجم پیشکسوت آبی پوشان  در خصوص آخرین وضعیت استقلال قبل از دیدار باالدحیل اظهار داشت: دو تیمی که می‌توانند قهرمان آسیا باشند در اولین هفته باید به مصاف هم بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو تیم استقلال و الدحیل از قدرت‌های برتر غرب آسیا هستند.

مدافع پیشین آبی پوشان اضافه کرد: خوشبختانه بازیکنان خارجی خوب و با کیفیتی به استقلال اضافه شده‌اند. اگر پاتوسی و گونکالوس وزن اضافه را دور ریخته و از نظر بدنی به فرم ایده آل برسند، به مراتب بر قدرت استقلال اضافه خواهد شد.

پیشکسوت آبی پوشان تنها مشکل این تیم مقابل الدحیل در بازی رفت را محرومیت روزبه چشمی دانست و گفت: حضور چشمی به کانال میانی استقلال استحکام خاصی می‌بخشد. چشمی که در خط دفاعی باشد یا در خط میانی، تأثیر زیادی بر روند برنامه‌های دفاعی دارد. امیدوارم نیروهای جانشین بتوانند جای خالی این بازیکن را به خوبی پر کنند.

وی در ادامه اضافه کرد: انشاالله که استقلال برنده این بازی بزرگ باشد، اما حتی اگر اینگونه هم نبود خوشبختانه بازی‌ها دوره‌ای است و شفر این فرصت را دارد تا در دیدارهای آینده جبران نماید.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استقلال تیم فوتبال الدحیل لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۹۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در یک اتفاق ناگوار، در جریان مسابقه فوتبال پیشکسوتان استقلال و تهرانجوان که در یکی از محلات تهران برگزار می‌شد، محمد اشرفی، بازیکن تیم تهرانجوان، در اثر ایست قلبی درگذشت.

در گزارش خبرورزشی آمده است:این اتفاق در حالی رخ داد که هیچ آمبولانسی در محل مسابقه حضور نداشت و با وجود تلاش‌های پزشکیار حاضر در زمین، متاسفانه اشرفی جان خود را از دست داد.

عدم حضور آمبولانس و تجهیزات پزشکی در محل مسابقه، سهل‌انگاری مسئولان برگزاری را به وضوح نشان می‌دهد. این موضوع بار دیگر اهمیت توجه به مسائل ایمنی در برگزاری مسابقات ورزشی، به خصوص در رده‌های سنی بالاتر، را گوشزد می‌کند.

مرگ این پیشکسوت فوتبال، بار دیگر داغ فقدانی دیگر را بر جامعه ورزش ایران نهاد. لازم است مسئولان امر در مورد این اتفاق ناگوار بررسی‌های لازم را انجام داده و از تکرار چنین حوادثی جلوگیری کنند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899291

دیگر خبرها

  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • داروی ایرانی بهتر است یا داروی خارجی؟
  • تعطیلی پنج‌شنبه این بالا را بر سر اقتصاد کشور می‌آورد
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟