Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه از توزیع ۷۰۰ سری جهیزیه در مناطق محروم و کم‌برخوردار خراسان‌رضوی خبر داد. ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

سردار مجیدرضا حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تایباد اظهار داشت: قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه 700 سری جهیزیه برای زوج‌های جوان مناطق محروم و مرزی خراسان رضوی تهیه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر سری از این جهیزیه‌ها شامل 10 قلم کالای اساسی تولید ملی با اعتبار 65 میلیون ریال است که نخستین مرحله توزیع آن تا پایان همین هفته در حرم مطهر رضوی انجام می‌شود. در همین ایام 100 سری دیگر برای زوج‌های جوان خراسان‌جنوبی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند، توزیع می‌شود.

سرپرست قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه بیان کرد: طی 14 ماه گذشته در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان و حمایت از کالای ایرانی این قرارگاه 1200 سری جهیزیه بین زوج‌های جوان نیازمند در مناطق محروم به‌ ویژه شهرها و روستاهای مرزی توزیع کرده که در مجموع تا پایان سال به 2 هزار سری خواهد رسید.

1200 فقره جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد همدان اعطا شد350 فقره جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد مراغه اعطا شد+ تصاویرکمک هزینه جهیزیه زوج‌های جوان نیازمند افزایش یافت

وی با اشاره به اقدامات توسعه و آبادانی در مناطق کم‌برخوردار گفت: احداث بیمارستان صحرایی، مرمت و بازسازی خانه محرومان، آبرسانی به روستاها، احداث بند خاکی، تکمیل و راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی، احداث و بازسازی مساجد و ... از دیگر اقدامات سپاه و بسیج سازندگی است.

حسن‌زاده با اعلام اشتغال 300 نفر در سال جاری توسط قرارگاه منطقه‌‌ای ثامن‌الائمه(ع) عنوان کرد: با احداث و راه‌اندازی 12 کارگاه‌ تولیدی در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی از ابتدای امسال تاکنون زمینه اشتغال مستقیم برای این تعداد فراهم شده و نیز با احداث بندهای خاکی بستر مناسب برای اشتغال در حوزه کشاورزی بوجود آمده است.

وی افزود: برای محرومیت‌زدایی و توسعه اشتغال نیاز است تمام دستگاه‌های اجرایی با یکدیگر تعامل داشته باشند و با مشارکت و همیاری مناطق کم‌برخوردار را رونق بخشند.

سرپرست قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه تشکیل کانون بانوی مرزنشین در شرق کشور را نقطه امید دانست و گفت: یکی از اهداف مهم تشکیل این گروه شناسایی افراد محروم و برطرف کردن نیاز آنان در مناطق مرزی است؛ کانون مرزنشین با اهداف محرومیت‌زدایی در مناطق مرزی فعالیت دارد و نیاز است تمام نهادها با آن همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/ ز

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۹۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس، گفت: در تلاشیم تا مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای را تقویت کرده و از این طریق در جهت عدالت آموزشی گام برداریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سلمان محمدی امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم در استان با حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، از تلاش برای اجرای مطلوب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی دستگاه تعلیم و تربیت در استان نام برد و اظهار کرد: پس از گلایه مقام معظم رهبری از اجرایی‌نشدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در مدارس، نقشه راه این سند تهیه شده و الگوی مدرسه در تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مشخص شده است.

وی افزود: از مهر امسال ۵۰ درصد مدارس دولتی و ۵۰ درصد مدارس غیردولتی استان بر مبنای الگوی مدرسه در تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، کار تعلیم و تربیت دانش‌آموزان استان را آغاز خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه کیفیت‌بخشی به مدارس دولتی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مجموعه آموزش و پرورش در استان خواهد بود، گفت: در تلاشیم تا با کیفیت بخشی به مدارس برای تعلیم و تربیت بهتر دانش‌آموزان تلاش کرده و در عین توجه به جنبه‌های تربیتی، در راستای بالا بردن معدل دانش‌آموزان هم برنامه‌ریزی داشته باشیم.

وی سپس با اشاره به تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس، گفت: در تلاشیم تا مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای را تقویت کرده و از این طریق در جهت عدالت آموزشی گام برداریم.

محمدی با بیان اینکه باید دانش‌آموزانی تربیت کنیم که در عین داشتن امید و نشاط مجهز به خردورزی باشند، افزود: امسال اهتمام بیشتری برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان در تراز انقلاب اسلامی داریم.

وی اشاره‌ای هم به استخدامی‌های آموزش و پرورش در استان کرمانشاه داشت و گفت: سال گذشته قریب ۱۵۰۰ نفر پذیرفته شدند و امسال ۱۶۰۰ معلم از طریق آزمون استخدامی پذیرش خواهند شد که البته بگونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در فرآیند گزینش افرادی جذب شوند که شأن معلمی را داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه استان کرمانشاه ۳۷۰ هزار دانش‌آموز دارد، گفت: ۲۶ هزار فرهنگی متولی امر تعلیم و تربیت دانش‌آموزان استان هستند.

کد خبر 748930

دیگر خبرها

  • علم و فناوری به عنوان مولفه‌های مهم قدرت محسوب می‌شوند+فیلم
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • احداث ۵ هزار کلاس درس از محل مولدسازی در خراسان رضوی
  • تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)
  • زندگی ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی
  • هیچ موردی از بیماری مالاریا در غرب خراسان ثبت نشده است