Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@07:44:01 GMT

مسئولان ورزش از تیم شهرداری آستارا حمایت کند

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۸۹۲۷۳

مسئولان ورزش از تیم شهرداری آستارا حمایت کند

حسن اشجاری روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: تیم فوتبال شهرداری آستارا با وجود کمبود امکانات در لیگ دسته سوم کشور و در گروه خود قهرمان نیم فصل شد اما مسئولان هیات فوتبال استان برای تماشای بازی نیز نیامده اند.
وی اضافه کرد: از مسئولان شبکه استانی باران انتظار داریم همچنان که اخبار بازی های لیگ برتر استان گیلان را انعکاس می دهند بازی های شهرداری آستارا را پخش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازیکن سابق تیم ملی با تقدیر از حمایت شهردار و شورای اسلامی شهر آستارا، بیان کرد: از متولیان ورزش شهرستان انتظار داریم از هیچ تلاشی در حمایت از تیم شهرداری دریغ نکنند و این تیم به شهرستان آستارا تعلق دارد و از شانس بیشتری برای صعود به لیگ دسته دوم کشور برخوردار است.
اشجاری ادامه داد: این تیم از 10 بازی، هفت برد و سه مساوی کسب کرده و با 24 امتیاز در جایگاه نخست گروه اول لیگ دسته سوم کشور ایستاده و 18 اسفند ماه، مهمان تیم تازان تهران خواهد بود.
بازی های مرحله دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم ایران در قالب سه گروه 10 تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار می شود و تیم های اول و دوم هر گروه به لیگ دسته دوم کشور صعود خواهند کرد.
شهرستان بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان واقع و سه هزار و 500 ورزشکار در آن ساماندهی شده است.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 بازی های لیگ تیم ملی رفت و برگشت شهرداری فوتبال 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۹۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سید علی ترابی در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان ضمن تبریک هفته معلم  گفت:  طرح احداث سالن چند منظوره ورزشی روستای سنگان از محل اعتبارات سفر مقام عالی استان بوده که برای اجرای آن در مجموع ۳ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است.

وی افزود: بزودی این پروژه با حضور مردم و مسئولان و ورزشکاران کلنگ زنی و عملیات اجرایی  آن شروع خواهد شد.

ترابی کلنگ‌زنی گاز رسانی روستاهای ذمه و آلکاباد و جشن پایانی آن با اتمام این دو روستا ، پیگیری تسریع در عملیات تصفیه خانه فاضلاب شهری،  احداث ۵۵ کلاس درسی در شهرستان، اجرای طرح های عمران شهری شهرداری ها، موفقیت طرح های مخابرات در سطح استان ،اتمام طرح های راهداری با پایان راه روستاهای مندان و پولیه، اجرای طرح های تامین آب شرب روستاها ، برگزاری باشکوه  جشنواره گیلاس را برخی از اقدامات صورت گرفته و در حال اجرا و پیگیری عنوان کرد.

وی همچنین با قدردانی از زحمات مدیر و مجموعه کارکنان و معلمان شهرستان در امر تعلیم و تربیت و نیز تشکر از تلاش اصحاب رسانه اظهار امید واری کرد با تعامل و همدلی مردم و مسئولان شهرستان گام های مثمر ثمر و اساسی در جهت توسعه شهرستان برداشته شود.

 

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند
  • زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق
  • احداث تیرپارک کامیون‌ های ترانزیتی در آستارا نیاز اصلی مرز زمینی شمال کشور
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • عزاداری خیابانی مردم آستارا در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • سخنگوی شهرداری تهران: برنامه‌ای برای باشگاه‌داری نداریم
  • احداث تیرپارک کامیون‌های ترانزیتی در آستارا نیاز اصلی مرز زمینی شمال کشور