Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-27@12:29:11 GMT

◄ قطار تندروی پردیس رجا در مسیر تهران- همدان

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۸۹۹۳۳

◄ قطار تندروی پردیس رجا در مسیر تهران- همدان

تین‌نیوز | 

در راستای گسترش خدمات ریلی مسافری و به‌منظور رفاه حال هم‌وطنان گرامی، شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا قطار تندروی پردیس در مسیر تهران- همدان راه‌اندازی می‌کند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت رجا، روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت رجا افزود: قطار تندروی پردیس روزانه دو حرکت به‌صورت رفت‌وبرگشت و در ساعت‌های 6 صبح و 12:50 از تهران و 11:40 ظهر و 18:50 عصر از همدان خواهد داشت که در بین راه توقفی برای مسافر گیری یا پیاده شدن مسافران نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطار یادشده با 5 واگن و ظرفیت کل 306 نفر از 20 اسفندماه 97 در مسیر تهران – همدان و بالعکس حرکت خود را آغاز می‌کند.

بهای بلیت مبدأ-مقصد و یک‌طرفه قطار تندروی پردیس همدان 400 هزار ریال است.

 هم‌وطنان گرامی برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص بهای بلیت، تخفیفات، نحوه‌ی خرید بلیت و طرح‌های مربوط به سفرهای گروهی می‌توانند علاوه بر مراجعه به سایت رجا به نشانی www.raja.ir، با سامانه‌ی ‌ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق تلفن 1539 تماس بگیرند.

پیش از این حمیدرضا حاجی‌بابایی،نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفته بود:  مدت سفر سه ساعت و 10 دقیقه خواهد بود و به‌مرورزمان این مدت سفر کاهش پیدا می‌کند به‌طوری‌که بعد از برقی و سریع‌السیر شدن قطار این زمان به دو ساعت کاهش می‌یابد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: قطار تندروی پرديس تهران همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۹۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد

حسن جعفری گفت: این پرواز به شماره ۸۷۵۹ قرار بود ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای مواجه شد.

وی اضافه کرد: پذیرایی از مسافران در ۲ نوبت انجام شد و مسوولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی ادامه داد: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و ۵۵ دقیقه صبح امروز انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • نجات گردشگران مفقود شده در مسیر کوهنوردی پردیس
  • توضیحات شرکت گاز ‌تهران درباره قطع گاز مسجد المهدی پردیس
  • چگونه در قطار خوابی آسوده داشته باشیم؟
  • ایستگاه راه‌ آهن همدان کجاست؟
  • عکس| دو تصویر ناب از «ماشین دودی»؛ نخستین لوکوموتیو ایران
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان
  • فیلم/ وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد
  • چرا سفر با قطار؟ ۵ دلیل برای انتخاب این نوع سفر