Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@13:37:43 GMT

استقبال از شهید محمد قنبریان در سمنان

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۹۰۱۴۸

استقبال از شهید محمد قنبریان در سمنان

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛  عصردیروز پیکر مطهر شهید محمد قنبریان پس از سه از سال زمان شهادت به سمنان بازگشت. این شهید والامقام فروردین95 در منطقه عملیاتی حلب سوریه به شهادت رسید و جاویدالاثر شد. پیکر مطهر شهید قنبریان و چهار نفر دیگر از شهدای مدافع حرم در تفحص اخیر شناسایی شد و امروز به سمنان بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم شهید پرور سمنان عصر امروز در کوشک امام رضا از این شهید والامقام استقبال کردند. مراسم وداع با پیکر شهید نیز امشب در گلزار شهدای امامزاده یحیی(ع) در سمنان برگزار شد. مردم قدرشناس سمنان همچنین فردا پیکر مطهر شهید محمد قنبریان را فردا از معراج شهدای سمنان تشییع می کنند. شهید محمد قنبریان متولد سال1350 در شاهرود و برادر شهیدان احمد و محمود قنبریان است. پیکر مطهر شهید محمد قنبریان پس از تشییع در سمنان به زادگاهش منتقل شده ساعت9 روز چهارشنبه ۱۵ اسفندماه از  کانون بسیج شاهرود به سمت گلزار شهدای باغزندان تشییع می شود.
از این شهید والامقام دو فرزند 21و17 ساله به یادگار مانده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام رضا بسیج سوریه شهید برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۰۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، پیکر حاجیه خانم گُل گز مرادبیگلو مادر شهید «حسن محمدی» در گلزار شهدای جعفریه به خاک سپرده شد.

شهید حسن محمدی متولد چهارم فروردین سال ۱۳۴۲ در روستای گازران (جعفریه) قم بود. کلاس دوم راهنمایی را که تمام کرد، برای کمک به معاش خانواده، به شغل کارگری روی آورد؛ با رسیدن به سن سربازی، قامت خویش را به این لباس مقدس آراست و به عنون سرباز نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی، در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حاضر شد.

شهید محمدی سرانجام دوازدهم فروردین سال ۱۳۶۲ در گیلانغرب بر اثر انفجار مین و اصابت ترکش به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای شهر جعفریه به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان