Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در راستای گسترش خدمات ریلی مسافری و به منظور رفاه حال هم‌وطنان گرامی، شرکت حمل و نقل ریلی رجا قطار تندروی پردیس در مسیر تهران- همدان راه اندازی می‌کند. به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی و امور بين الملل شركت رجا بیان کرد: قطار تندروی پرديس روزانه دو حرکت به صورت رفت و برگشت و در ساعت‌های 6 صبح و 12:50 از تهران و 11:40 ظهر و 18:50 عصر از همدان خواهد داشت که در بین راه توقفی برای مسافرگیری یا پیاده شدن مسافران نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قطار یاد شده با 5 واگن و ظرفيت كل 306 نفر از 20 اسفند ماه97 در مسير تهران – همدان و بالعکس حركت خود را آغاز می‌کند.
بهاي بليت مبدأ-مقصد و یک طرفه قطار تندروی پردیس همدان 400 هزار ريال است.
هم‌وطنان گرامي براي دريافت اطلاعات بيشتر در خصوص بهاي بليت، تخفيفات، نحوه‌ي خريد بليت و طرح‌های مربوط به سفرهای گروهی مي‌توانند علاوه بر مراجعه به سايت رجا به نشاني www.raja.ir، با سامانه‌ ‌ارتباط با مشتريان اين شركت از طريق تلفن 1539 تماس بگيرند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قطار رجا پردیس همدان تهران تندرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۰۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه به همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ محمدی به ضرورت نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه-خدابنده- همدان در راستای تأمین ایمنی راه‌ها و جلوگیری از بروز حوادث ناشی از سرعت غیر مجاز اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته، این سامانه تا یک ماه آینده به صورت کامل راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: مسیر‌های دیگری در استان از قبیل جاده زنجان - بیجار، زنجان -دندی، ماهنشان و طارم نیز نیازمند نصب سامانه‌های ثبت تخلفات است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان ادامه داد: طبق برنامه اعلام شده نصب چنین سامانه‌هایی در محور قیدار به ابهر و زنجان به بیجار نیز تا ۲ ماه آینده انجام خواهد شد.

محمدی گفت: نصب این سامانه‌ها قطعا در ساماندهی ترافیک، افزایش ایمنی راه‌ها و پیشگیری از حوادث ناشی از سرعت غیرمجاز بسیار موثر است.

هم اکنون ۴۱ دستگاه نظارت تصویری، ۸۸ دستگاه ترددشمار و ۳۷ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در مسیر‌های ارتباطی استان زنجان فعال است.

حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه، بزرگراه و راه‌های اصلی و فرعی در استان زنجان وجود دارد.

دیگر خبرها

  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان
  • فیلم/ وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد
  • نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه به همدان
  • چرا سفر با قطار؟ ۵ دلیل برای انتخاب این نوع سفر
  • این خبرها را از دست ندهید
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان