Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم نصیری رئیس هیات جانبازان و معلولین استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، گفت : تیم تنیس روی میز بانوان جانباز و معلول استان به مسابقات باشگاه های کشور اعزام می شوند.

وی افزود : مرحله برگشت سیزدهمین دوره مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بانوان کشوردر شهر مقدس مشهد برگزار میگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصیری بیان داشت : این دوره از مسابقات از تاریخ 12 سفندماه 97 به مدت سه روز با حضور 12 تیم به میزبانی خراسان رضوی شهر مشهد مقدس برگزار میگردد که تیم هیات اراک نیز با 4 ورزشکار در این مسابقات حضور دارند .

رئیس هیات جانبازان و معلولین استان مرکزی اظهار داشت : تیم بسکتبال باویلچر هیات اراک در مرحله پایانی مسابقات لیگ برتر به مصاف تیم های اصفهان، زنجان و آمل از ۱۵لغایت ۱۷ اسفندماه به میزبانی آمل خواهد رفت.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۰۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل

مسابقات والیبال دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه ۲ استان‌های شمالی کشور امروز به میزبانی دانشگاه شمال آمل آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، مسابقات والیبال دانشجویان امروز با حضور تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات در محل برگزاری این مسابقات با حضور مسئولان دانشگاهی برگزار شد و سرپرست تیم های شرکت‌کننده و تیم‌های مدعو از مقابل جایگاه ویژه مسابقات رژه رفتند.

رئیس دانشگاه شمال آمل به تیم‌های شرکت کننده دراین دوره از مسابقات اشاره کرد و اظهار داشت: دراین مسابقات هفت تیم از دانشگاه استان‌های مازندران، گیلان وگلستان شرکت کردند که به صورت دوره‌ای با هم رقابت می‌کنند.

حسین رنجبر افزود: تیم‌های شرکت کننده در مسابقات در دو گروه سه و چهار تیمی با هم رقابت می‌کنند و در نهایت دو تیم از هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کنند.

وی با بیان اینکه مسابقات به مدت یک هفته به میزبانی سالن ورزشی شمال مرعش دانشگاه شمال آمل برگزار خواهد شد یادآور شد: تیم قهرمان این دوره از مسابقات به عنوان تیم منتخب منطقه 2 به مسابقات سراسری والیبال دانشجویان پسر دانشگاه‌ها وموسسات آموزش عالی صعود می‌کند.

رئیس دانشگاه شمال آمل همچنین یادآور شد: این دانشگاه به واسطه برخورداری از امکانات زیرساختی و سالن های مجهز میزبانی این مسابقات را برعهده گرفته است.

وی گفت: وزارت علوم به درخواست دانشگاه شمال این میزبانی را به این واحد دانشگاهی واگذار کرد.

 رنجبر گفت: شهرستان آمل یکی از قطب‌های اصلی والیبال کشور بوده و والیبال دراین شهرستان از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است.

وی افزود: برگزاری این مسابقات در سطح دانشجویی به شناسایی استعدادهای جدید و معرفی به تیم‌های شرکت کننده درلیگ  والیبال منجر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت