Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بودجه ۹۸ طبق آخرین تغییرات به ۱۸ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، «محسن هاشمی» در پایان جلسه امروز شورا و در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات امروز شورا گفت: امروز بخش درآمدی بودجه 98 شهرداری تهران با پیشنهاداتی که ارایه شده بود، به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به پیشنهاد یکی از اعضای شورا مبنی بر افزایش 200 میلیارد تومانی در بخش فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران افزود: این پیشنهاد که رای آورد باعث شد مسایلی در صحن شورا مطرح شد و موافقان و مخالفان این پیشنهاد نظرات خود را در خصوص افزایش بودجه فرهنگی شهرداری ارایه کردند.

 

وی با اشاره به مخالفت جدی یکی از اعضای شورا با این طرح گفت: در نهایت با پادرمیانی دو تن از اعضای شورا موضوع خاتمه پیدا کرد و 200 میلیارد تومان با سقف بودجه فرهنگی شهرداری تهران افزوده شد.

 

هاشمی تصریح کرد: در حال حاضر بودجه 18 هزار و 200 میلیارد تومانی شهرداری تهران در بخش درآمدی که در صحن شورا بررسی شد، طبق آخرین تغییرات به 18 هزار و 800 میلیارد تومان افزایش یافت.

 

رییس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: سایر بخش های بودجه ای از جمله شرکت ها و سازمان های تابعه شهرداری تهران صبح چهارشنبه بررسی خواهد شد.

 

هاشمی در ادامه با اشاره به بررسی طرح دوفوریتی برگزاری انتخابات شورایاری ها در 354 محله شهر تهران مطرح شد و دوفوریت آن به تصویب رسید.

 

رییس شورای اسلامی شهر تهران اظهار امیدواری کرد انتخابات شورایاری ها تا اواخر تیرماه سال 98 برگزار شود.

 

 

 

 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان شبستان خبرگزاری بیانیه گام دوم انقلاب عکس نگاشت اصفهان اردبیل مجمع تشخیص مصلحت نظام مقام معظم رهبری محسن هاشمی شهرداری تهران شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۰۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر


به گزارش تابناک، رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: مدیر یکی از دستگاه های اجرایی به همراه یک نفر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام دریافت رشوه دستگیر شدند.

 ناصر عتبانی در این خصوص اظهار کرد: طبق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی یکی از اعضای شورای شهر سردشت و نیز رییس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرسی رسیدگی کننده قرار گرفتند.

وی تاکید کرد: مبارزه با فساد با قاطعیت در جریان است و اجازه نخواهیم داد کسی با سوء استفاده از مقام و موقعیت شغلی خود قوانین را زیر پا بگذارد.

سردشت از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی است.

 

ایرنا

دیگر خبرها

  • بودجه و امکانات شوراها گرفتار مشکلات قانونی است
  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • با بنده مشکل دارید، چرا باید شهر و شهرداری متضرر شود
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه در پیچ و خم شورای شهر
  • بازداشت ۳۷ عضو شورا‌های تهران در سال ۱۴۰۲
  • ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر