Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@09:29:55 GMT

زیبایی های مسیر اصفهان به مشهد از پنجره قطار نورالرضا

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۹۰۶۹۱

زیبایی های مسیر اصفهان به مشهد از پنجره قطار نورالرضا

اصفهان و مشهد هر دو از شهرهای بسیار زیبا و پرطرفدار کشور هستند.ر این مسیر ریلی، و با توجه به اینکه نصف جهان و مشهدالرضا هردو از قطب های گردشگری کشورند، تعدادی از بهترین قطارهای کشور در جریانند. یکی از بهترین قطارهای این مسیر، نورالرضا است. ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱ بازار نظرات - اخبار بازار -

مشهد و اصفهان دو شهر در دو نقطه مختلف از کشور، یکی در شرق و دیگری در بخش های غربی ایران؛ اما همیشه پر طرفدار و شلوغ! اصفهان و مشهد دو مورد از زیباترین شهرهای ایران اند که دارای مخاطبین بسیاری در فصل های مختلف سال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ورود و خروج پرواز ها در فرودگاه های بین المللی این دو شهر، و تعداد مسافران مهر تاییدی بر تعداد بالای تقاضای سفر به این دو شهر در بین مردم کشور است.

البته سفر به مشهد و اصفهان فقط محدود به مسافران داخلی و هموطنانمان نیست، خیل عظیمی از مسافران که به این دو قطب گردشگری سفر می کنند مسافران خارجی و توریست ها هستند. البته در این مقاله روی صحبت ما با هموطنان عزیزمان است و فقط به سفر با قطار خواهیم پرداخت. پس اگر شما هم به دنبال بررسی مسیر قطار اصفهان مشهد هستید، با ما همراه باشید.

مسیر قطار اصفهان مشهد، جاده ای قطاری از کویر غرب تا کویرهای شرق!

همانطور که میدانید اصفهان و مشهد هر دو از شهرهای بسیار زیبا و پرطرفدار کشور هستند و جاذبه های گردشگری بسیار زیادی هم دارند. فرقی نمی کند تابحال به مشهد یا اصفهان سفر کرده باشید یا نه، اما حتما تصویری از جاذبه های دیدنی این دو شهر دیده اید و در موردشان اطلاع دارید. مسیر قطار اصفهان مشهد چند سالی است که به مجموعه خطوط ریلی کشور اضافه شده اند و بسیار هم مورد استقبال بوده اند.

در این مسیر ریلی، و با توجه به اینکه نصف جهان و مشهدالرضا هردو از قطب های گردشگری کشورند، تعدادی از بهترین قطارهای کشور در جریانند. یکی از بهترین قطارهایی که در مسیر قطار اصفهان مشهد در حال ارائه خدمات به شماست، قطار نورالرضا است. اگر در مورد این قطار اطلاعات زیادی ندارید، باید در همین ابتدا به شما بگوییم که قطارهای نورالرضا همیشه از بهترین قطارهای کشور بوده اند. در ادامه با یک بررسی کامل در مورد این قطار،  قیمت بلیط قطار  و خدمات آن با ما همراه باشید.

قطارنورالرضا در مسیر راه آهن اصفهان مشهد

شرکت قطاری نورالرضا یکی از بهترین شرکت های حمل و نقل ریلی در کشور، و البته یکی از شرکت های نسبتا جدید است. با اینکه مدت زیادی از تاسیس شرکت نورالرضا نمی گذرد، اما در همین مدت کوتاه هم موفقیت های بسیاری در این مجموعه دیده شد.

قطارهای شرکت نورالرضا، که با همین نام هم شناخته می شوند، همگی از بهترین قطارهای کشورند و خدمات بسیار مناسبی را در اختیار مسافران خود قرار می دهند. قطار نورالرضا در دسته قطارهای پنج ستاره کشور قرار دارد و جالب است بدانید که در مسیر قطاری مشهد، هم معروف ترین و هم پر فروش ترین بلیط قطاری ممکن است.

در این بین تقاضای بلیط قطار اصفهان مشهد هم این امر صادق است و مخاطبین بسیاری تمایل به خرید بلیط قطار نورالرضا دارند. اما چرا؟

قطار نورالرضا اصفهان مشهد چه خدماتی در اختیار شما قرار می دهد؟

بیاید به بررسی یک سوال مهم بپردازیم؛ چرا قطارهای نورالرضا در مسیر ریلی مشهد طرفداران بسیاری دارند؟ با خرید بلیط  قطار نورالرضا چه خدماتی در اختیار شما قرار می گیرد؟ همانطور که گفتیم قطارهای نورالرضا از بهترین قطارهای موجود در ناوگان ریلی کشورند و به طور ویژه فعالیت های خود را به مسیر مشهد معطوف کرده اند.

اما با خرید  بلیط قطار اصفهان مشهد  چه خدماتی در اختیار شما قرار می گیرد؟ از جمله خدماتی که با استفاده از قطار نورالرضا اصفهان مشهد در اختیار شما قرار می گیرد می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

واگن های vip با خدمات و کیفیتی بسیار مناسبوجود اینترنت بی سیم و GPSعایق صوتی، لرزش بسیار کم واگن ها و عایق حرارتیرستوران های با کیفیتسفارش غذا در حین خرید بلیطماکروفر در سالن برای استفاده مسافرانارائه چای و آب معدنیپذیرایی خوش آمد گویی در حین ورودسیستم های صوتی و تصویری بسیار پیشرفتهارائه هدفون های فردی برای هر مسافرسیستم تهویه هوای مطبوع در هر کوپهسرویس های بهداشتی ایرانی و فرنگیپریز برق، پیجر مهماندار، لوازم بهداشتی خوابروزنامه و کتابچراغ مطالعه جداگانه

البته خدمات قطار نورالرضا بسیار بیشترند و تنها سعی کردیم تعداد از آنها را برای اطلاعات بیشتر به شما معرفی کنیم.

سفر با قطار نورالرضا مشهد، یکی از بهترین تجارب سفر با قطار!

ظرفیت هر کوپه‌ قطار نوالرضا 4 نفر است و هر کوپه 4 صندلی در پایین و 2 تخت در بالا دارد. دو میز کوچک پذیرایی بین صندلی‌ها تعبیه شده که با جمع شدن میزها، صندلی‌ ها نیز به تخت تبدیل می‌ شوند. همچنین پارچه و روکش صندلی‌ ها با استفاده از نظر کارشناسی از مرغوب ‌ترین الیاف انتخاب شده و علاوه بر پارچه، فوم صندلی‌ ها نیز در برابر آتش مقاوم هستند.

تنها مشکل مسیر اصفهان به مشهد آن است که امکان  حمل خودرو با قطار  در آن وجود ندارد و همین مورد موجب میشود که مسافرین نتوانند با خودروی شخصی خود در مقصد به گشت و گذار بپردازند.

پس اگر قطار نورالرضا اصفهان مشهد در زمره یکی از بهترین ها قرار دارد، خیلی هم نباید تعجب کرد. خصوصا که مسافت قطار اصفهان مشهد نسبتا طولانی است و مدت زمان زیادی در سفر هستید. با خرید بلیط قطار نورالرضا اصفهان مشهد می توانید یکی از بهترین تجارب خود برای سفر با قطار را به دست بیاورید و از سفر خود بیشترین لذت را ببرید.

انتهای پیام/

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط تسنیم تایید و یا رد نمی شود.

R1234/P/S1407/CT12 واژه های کاربردی مرتبط رپورتاژ آگهی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۰۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان به اتمام رسیده است و در حال اجرای عملیات باند غرب هستیم و با تکمیل عملیات روسازی باند غرب و اجرای آسفالت اصلاح مسیر ترافیکی، عبور و مرور انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیرعباس رحمتی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید شهردار از پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر در کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان حضور داریم، عملیات اجرایی این پروژه شامل اضافه کردن و اصلاح مقطع عرضی رینگ است به‌صورتی که دو عرض ۱۰ متری به هر دو سمت شرق و غرب مسیر افزوده خواهد شد.

وی با بیان اینکه عملیات خاک‌برداری و نخاله‌برداری این پروژه تکمیل شده است و هم‌اکنون در حال اجرای لایه‌های زیرسازی و روسازی هستیم، افزود: عملیات باند شرق کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان به اتمام رسیده است و در حال اجرای عملیات باند غرب هستیم و با تکمیل عملیات روسازی باند غرب و اجرای آسفالت اصلاح مسیر ترافیکی عبور و مرور انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: پس از انجام اصلاح ترافیکی، نیوجرسی‌های وسط بدون تخریب به‌صورت نیوجرسی رفو از طریق قالب‌های مخصوص، مجدد اجرا و استانداردسازی می‌شود تا مسیر علاوه بر تعریض، ایمن شود، همچنین برای جلوگیری از جابه‌جایی خودروها از باند شرق به غرب و اینکه نور چراغ خودروهای مقابل به سمت دیگر نیفتد، یک مسیر استاندارد و ایمن را در اختیار شهروندان قرار دهیم.

رحمتی تصریح کرد: بخش غربی کیلومتر ۷۱ تا ۷۴ رینگ چهارم به‌طول سه کیلومتر همچون کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ عملیات خاک‌برداری باند غربی در حال اتمام است تا عملیات‌های زیرسازی و روسازی در آن بخش نیز انجام و باند غربی در این محدوده تکمیل و اصلاح مقطع عرضی تمام شود.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی پل در محدوده تقاطع شهید فخری‌زاده پس از انجام عملیات آزادسازی، تکمیل و ارائه نقشه‌ها، آغاز خواهد شد تا برنامه آینده سایر مناطق طراحی شود، گفت: یک پل باید روی رودخانه زاینده‌رود احداث و تعریض شود، همچنین ادامه مسیر به سمت سپاهان‌شهر، کیلومتر ۶۵ تا ۶۸، اصلاح مقطع عرضی هر دو طرف به اتمام رسیده که دو ۱۰ متر به عرض اضافه شده است و در حال اجرای نیوجرسی میانی در راستای ایمن‌سازی هستیم.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه رینگ حفاظتی به طول ۷۸.۲ کیلومتر است که در مناطق ۱۵، ۴ و ۱۰ شهرداری عملیات اجرایی بخش‌هایی از آن انجام شده یا در حال انجام است، افزود: در منطقه ۴ و ۶ شهرداری نیز اصلاح مقطع عرضی را در دستور داریم که به اصلاح عبور و مرور آسان به‌ویژه خودروهای سنگین کمک می‌کند.

کد خبر 748483

دیگر خبرها

  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • پلمب سالن زیبایی گران‌فروش در بولوار وکیل‌آباد مشهد
  • اتمام عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان
  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • چگونه در قطار خوابی آسوده داشته باشیم؟
  • ایستگاه راه‌ آهن همدان کجاست؟
  • بهترین فصل بازدید از دریاچه سراب نیلوفر کرمانشاه
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان
  • کشتی اصفهان در مسیر موفقیت است