Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: رسیدگی ویژه به مناطق محروم در دستور کار است و در این راستا ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به بخش درح شهرستان سربیشه اختصاص یافته است. ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، رضا سلم‌آبادی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: اگرچه تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) به صورت رسمی مربوط به بعد از انقلاب است اما فعالیت آن به سال 42 برمی‌گردد اما بعد از انقلاب در سال 57 به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر کارنامه درخشانی را در خدمت رسانی به محرومان ارائه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی بیان کرد: سال 97 سال سختی برای کمیته امداد بود چون ابتدای امسال با جشن رمضان تداخل داشت و در این راستا همه دشمنان اسلام دست به دست یکدیگر دادند تا بتوانند نهی به کمیته امداد را در بین مردم گسترش دهند تا کمک‌های مردم را به کمیته امداد کم کنند.

وی تصریح کرد: با همه توطئه‌های دشمن در مرزها و در داخل کشور کمک‌های مردمی به کمیته امداد در ماه مبارک رمضان بر خلاف تصور سرازیر شد و ما را امیدوار کرد.

سلم‌آبادی با بیان اینکه بعد از ماه مبارک رمضان نیز به مشکلات اقتصادی برخوردیم خاطرنشان کرد: در این راستا خوشبختانه از مهرماه منابع در حوزه مردمی و دولتی به حوزه امداد سرازیر شد و توانستیم صف‌های انتظار را برداریم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در کمیته امداد در موارد مختلف بیش از 400 درصد تحقق برنامه داشته‌ایم یادآور شد: امسال اقدامات ویژه‌ای صورت گرفت و حذف صف انتظار در بسیاری از خدمات انجام شد.

4 گروه جهادی نوروز 98 به مناطق محروم خراسان جنوبی اعزام می‌شوند19 هزار جهادگر به مناطق محروم خراسان جنوبی اعزام شدنداقدامات جدید بسیج سازندگی در زمینه اشتغالزایی و کسب درآمد مناطق محروم خراسان جنوبی

وی اظهار داشت: در زمینه کمک به امر ازدواج 300 بن کارت فروشگاه اتکا به مبلغ 3 میلیون تومان تهیه کرده‌ایم که تنها برای مستمری بگیران این نهاد بوده است.

سلم‌آبادی افزود: با گرفتن سهمیه از محل تبصره‌ 14 توانستیم به خانواده‌های دارای دهک پایین، خانواده‌های دارای سوء تغذیه، مادران شیرده دارای سوء تغذیه، نیازمندان فاقد برق، دامداران و کشاورزان فصلی کمک رسانی کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: در بحث وام کارگشایی برنامه امداد 12 میلیارد تومان بوده است اما 26 میلیارد تومان جذب شده است.

سلم‌آبادی از افزایش 15 میلیون تومانی ودیعه مسکن خبر داد و اظهار داشت: سرانه مسکن 10 تا 20 میلیون تومان بوده که در حال حاضر به 20 تا 30 میلیون افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: در بحث بیماران صعب العلاج 3 هزار بیمار در استان وجود دارد که در این راستا بین 95 تا 96 درصد اسناد درمان این افراد پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی با بیان اینکه رسیدگی ویژه به مناطق محروم در دستور کار است افزود: در این راستا در خراسان جنوبی 3 میلیارد و 700 میلیون تومان به شهرستان سربیشه بخش درح اختصاص داده شده است.

سلم‌آبادی با بیان اینکه بالغ بر یک میلیارد و 600 میلیون تومان برای روستاهای ضریب 9 اعتبار دریافت شد گفت: برنامه رفع فقر مطلق در دستور کار امداد است.

وی خاطرنشان کرد: در بحث توانمندسازی توانسته‌ایم در همه زمینه‌ها اقدامات خوبی را انجام دهیم و در این راستا 103 میلیارد تومان منابع توانمندسازی داریم.

انتهای پیام/ن

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۰۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عصر پنجشنبه در مراسمی با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد و جمعی از مسؤولان کشوری و استانی، زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد مقدس افتتاح شد.

رئیس کمیته امداد در این مراسم با تاکید بر ضرورت حفظ عزت و کرامت مددجویان، گفت: مددجویان ولی‌نعمتان ما هستند و وظیفه داریم زمینه بهترین برنامه فرهنگی یعنی زیارت امام رضا (ع) را برای این خانواده‌ها فراهم کنیم.

وی افزود: برای ساخت این مجموعه اقامتی شهرداری، شورای شهر و همه دستگاه‌ها پای کار آمدند و این پروژه با الگوگیری از زائرسرای کرامت یک به اتمام رسید و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

بختیاری با بیان اینکه زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر و ۱۰۵ گروه اردویی بود، اضافه کرد: این عدد در سال ۱۴۰۲ به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت که با افتتاح مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد، خدمت به مددجویان را افتخار همه امدادگران در کمیته امداد عنوان کرد و گفت: باید همان‌گونه که برای فرزندان خود قدم برمی‌داریم برای این عزیزان هم قدم برداریم و همه عوامل کمیته امداد باید عزت و کرامت مددجویان را مدنظر داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است، افزود: زائرسرای کرامت ۲ سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

کد خبر 6088731

دیگر خبرها

  • ببینید | آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است