Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار بندرماهشهر با اشاره به تاریکی بسیاری از خیابان‌ها و معابر بندرماهشهر گفت: بندرماهشهر درآمد هنگفتی از قبال مصرف برق برای استان و کشور داشته اما اداره برق تاکنون نتوانسته انتظارات مردم برای تامین روشنایی خیابان‌ها و معابر را تامین کند. ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرماهشهر، این شهرستان یکی از پرجمعیت ترین و پرتراکم ترین شهرستان‌های جنوب استان خوزستان بوده که با توجه به ظرفیت‌های صنعتی و تجاری آن جمعیت این شهرستان در حال افزایش بوده است؛ با وجود افزایش جمعیت سرعت رشد خانه سازی و توسعه ساختمانی بندرماهشهر افزایش چشمگیری داشته به طوری که در چند سال اخیر دو محله بزرگ و نوساز به بندرماهشهر افزوده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با افزایش خیابان‌ها و معابر بندرماهشهر متاسفانه روشنایی این خیابان‌ها و معابر تامین نشده و این محله‌ها عملا در تاریکی مطلق فرو رفته‌اند؛ خاموشی خیابان‌ها و معابر بندرماهشهر به اینجا منتهی نشده و بسیاری از معابر اصلی و قدیمی این شهر با وجود فنداسیون و برق کشی در خاموشی مطلق فرو رفته است.

نبود روشنایی در معابر و خیابان‌ها سبب کاهش چشمگیر امنیت و از بین رفتن زیبایی شهر در آستانه عید نوروز بوده است؛ شهرستان بندرماهشهر با وجود صنایع و پارک‌ها ساحلی و تفریحی همواره یکی از شهرهای پرتردد در عید نوروز بوده که سالیانه گردشگران زیادی را در خود جای داده است.

محسن بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندرماهشهر با اشاره به خاموشی خیابان‌ها و معابر اظهار داشت: تقیسماتی در حوزه کاری وظایف شهرداری و اداره برق برای تامین روشنایی خیابان‌ها و معابر صورت گرفته است.

وی افزود: شهرداری بندرماهشهر در چندین ماه اخیر اقداماتی را در زمینه تامین روشنایی معابر انجام داده است؛ اداره برق نیز اقداماتی را در این زمینه انجام داده اما این اقدامات به گونه‌ای نبوده است که انتظارات ما را برآورده کند.

خوزستان| بلوار مرگ یا سلامت در ماهشهر؛ جاده‌ای که پس از 3 سال هنوز خاموش است+فیلمکردستان|خاموشی 25 روستای شهرستان دیواندره برطرف شدسرانه سالانه خاموشی برق به ازای هر نفر در اصفهان به 30 دقیقه کاهش می‌یابد

فرماندار بندرماهشهر بیان کرد: موضوع برآورده شدن انتظارات مردم بندرماهشهر از اداره برق در خصوص تامین روشنایی معابر به مدیرکل سازمان آب و برق استان خوزستان منتقل شده و ما از این سازمان درخواست کردیم که با توجه به فرارسیدن عید نوروز اعتباری را برای تامین روشنایی معابر وخیابان‌های بندرماهشهر در نظر بگیرد.

وی گفت: شهرستان بندرماهشهر در مباحث مالی درآمد هنگفتی را برای استان خوزستان و کشور دارد، این درآمد هنگفت از قبال برق مصرفی شرکت‌ها و دستگاه‌های مختلف که بیشتر صنعتی و تجاری بوده است و این روال نیست که شهرستان با این درآمد برای اداره برق کمترین امکانات در زمینه روشنایی معابر و خیابان‌ها را داشته باشد.

رئیس شورای تامین امنیت شهرستان بندرماهشهر عنوان کرد: حق بندرماهشهر این است که سازمان آب و برق استان خوزستان، شهرستان بندرماهشهر را در همه زمینه‌ها تقویت کرده و ما هم چندین بار نامه نگاری‌هایی را در این زمینه انجام داده‌ایم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مدیرکل سازمان آب و برق خوزستان باید نگاه ویژه‌تری به شهرستان بندرماهشهر داشته باشد و بنده دنبال این موضوع بوده و قول می‌دهم که قبل از عید اوضاع روشنایی شهرستان بهتر شود.

در ادامه تعدادی از خیابان‌ها و معابر بندرماهشهر را می بینید که خبرگزاری تسنیم توانسته آن را به تصویر بکشد:

انتهای پیام/ ز

R41468/P41362/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۱۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌های دز و کارون اجتناب کنند

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی عظیمی‌فر یکشنبه بیان کرد: با توجه به ادامه بارش‌ها در بخش‌های بالادست سد دز و به منظور کنترل سیلاب‌های وارده به سد، تغییرات خروجی سد متناسب با شرایط ادامه داشته و جریان‌های بالا و نوسانات زیاد در رودخانه تداوم خواهد داشت.

وی از هم استانی‌های ساکن در شهرستان‌های حاشیه رودخانه‌های دز و کارون شامل شهرستان‌های اندیمشک، دزفول، شوش، کرخه، شوشتر، اهواز، آبادان و خرمشهر تقاضا کرد از اسکان و یا نزدیک شدن در حاشیه رودخانه‌ها به ویژه رودخانه دز اجتناب کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان آب وبرق خوزستان گفت: همچنین تقاضا می‌شود اقدامات لازم برای جمع‌آوری موتورتلمبه‌های کشاورزی و تجهیزات آسیب‌پذیر در حاشیه رودخانه‌های ذکر شده اقدام شود.

بارندگی روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته گذشته منجر به خسارت‌هایی به مزارع کشاورزی و آبگرفتگی معابر درنقاط مختلف خوزستان شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌های دز و کارون اجتناب کنند
  • افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی
  • افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی برای اولین بار در خوزستان
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود
  • تکمیل روشنایی روستا‌های فاقد دهیاری در شوشتر
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران