Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، پیکر سرباز شهید علی هلاکویی که شب گذشته به گلستان منتقل می‌شود، صبح امروز با حضور باشکوه مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار از مقابل ستاد فرماندهی انتظامی مینودشت تشییع شد.
پیکر مطهر این شهید مدافع وطن که در سیلاب اخیر میرجاوه در حال حفظ و حراست از مرز‌های میهن اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، با حضور مردم شهرستان مینودشت، امام جمعه، معاون فرماندار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، فرمانده مرزبانی استان، فرمانده نیروی انتظامی استان، شماری از مسؤولان و مقامات استانی و نظامی تشییع و به زادگاهشان بدرقه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر این شهید مرزبانی، پس از مراسم تشییع به زادگاهش در روستای چمانی بالا شهرستان مینودشت منتقل می‌شود.
گفتنی است در پی بارندگی‌های شبانه دو روز گذشته برجک دو پاسگاه ۹۳ شهرستان مرزی میرجاوه در محاصره سیلاب قرار گرفت و سه نفر از سربازان به نام‌های گروهبان یکم شهید محمد نوری، سرباز وظیفه شهید علی هلاکویی و سرباز وظیفه شهید مجتبی یزدان‌پناه با هدف عبور از میان آب‌ها، گرفتار سیلاب شدند.
براساس اطلاعات به دست آمده در پی این بارندگی‌ها برجک دو پاسگاه ۹۳ شهرستان مرزی میرجاوه در محاصره سیلاب قرار گرفته و یکی از سربازان با هدف عبور از میان آب‌ها دچار سیل بردگی شده است.
سرباز دیگری که شاهد این حادثه بوده برای نجات وی اقدام می‌کند که او نیز گرفتار سیلاب می‌شود، پس از وقوع این حادثه درجه‌دار حاضر در برجک برای نجات سربازان وارد آب می‌شود که او نیز متأسفانه به شهادت می‌رسد.   انتهای پیام/م   منبع: فارس پیکر سرباز وظیفه شهید علی هلاکویی در مینودشت تشییع شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۱۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان والامقام دزفولی در اندیمشک

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، پیکر پاک حاجیه خانم روبخیر برزیده، مادر شهیدان والامقام عبدالرحیم و عبدالکریم دزفولی از شهدای ۸ سال دفاع مقدس بر دستان مردم قدرشناس اندیمشک تشییع و در جوار فرزندانش در قطعه قدیم بهشت زهرای این شهرستان به خاک سپرده شد.

در این مراسم فرماندار اندیمشک، امام جمعه، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرائی، اصناف و بازاریان و خانواده‌های شاهد و ایثارگر شهرستان حضور داشتند.

شهید عبدالرحیم دزفولی متولد ۱۳۴۳، سال ۱۳۵۹ در کوت شیخ خرمشهر و شهید عبدالکریم دزفولی متولد ۱۳۴۵، سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

دیگر خبرها

  • تشییع شهید تازه تفحص‌شده در خراسان جنوبی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان والامقام دزفولی در اندیمشک
  • فیلم/ تشییع باشکوه پیکر شهید گمنام در باقرشهر
  • تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید گمنام در اشکذر
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی بعد از ۴۰ سال
  • تشییع پیکر شهید محمدمهدی فانی در شهرستان طبس
  • تشییع باشکوه پیکر شهید مرزبان در بانه + تصاویر
  • تشییع باشکوه پیکر شهید معلم در ورامین برگزار می شود
  • پیکر شهید «فرزین بلیان» بر روی دستان کرمانشاهیان تشییع می‌شود
  • پیکر مرزبان شهید در بانه تشییع شد