Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، فدائی فرماندار شهرستان زرندیه در بازدید سرزده از نانوائی‌های مرکز این شهرستان در شهر مامونیه از نزدیک در جریان وضعیت و مسایل بهداشتی نانوایی‌ها سطح شهر قرار گرفت و ضمن بررسی نوع پخت نان، ساعات پخت، رعایت بهداشت و کیفیت آرد نانوایی‌ها تذکر‌هایی به نانوایی‌ها داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید‌ها، کفیت، کمیت، رعایت بهداشت فردی کارگران، نوع برخورد فروشندگان با مردم، وزن چانه‌های هر قرص نان با توجه به نوع نان، مد نظر قرار گرفت.

فدائی فرماندار زرندیه در این بازدید بر لزوم نظارت مستمر بر نحوه پخت، عرضه نان و بهداشت نانوایی‌ها از سوی دستگاه‌های ذیربط تاکید کرد.

فدائی افزود: نان قوت قالب مردم است که در سبد خانوار نقش اساسی دارد و یکی از حقوق اولیه شهروندی این است که دستگاه‌های متولی جهت کیفیت پخت و تولید آن نهایت تلاش خود را بکارگیرند و بهداشت و سلامت آن را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهند.

انتهای پیام / ج

فرماندار شهرستان زرندیه در بازدید سرزده از نانوائی‌ها از نزدیک در جریان امور قرار گرفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۱۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد

فریدون بندری فرماندار شهرستان بندرماهشهر گفت: در آستانه روز غرور انگیز و پرافتخار ملی خلیج فارس، با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی آموزشی نظامی با اقتدار پیام گرامیداشت این روز ملی را به تمامی عرصه‌های بین المللی خواهیم رساند.

او می‌گوید: نمونه این برنامه‌ها افتتاح دو نمایشگاه را داریم، که یکی تنوع فرهنگی در قالب عروسک‌های بسیار زیبا از قومیت‌ها و فرهنگ‌های مختلف کشور بوده است.

به گفته بندری نمایشگاه دیگر که بسیار زیبا و پند آموز است، افتتاحیه با موضوعیت نقشه‌های خلیج همیشگی فارس میباشد که از سده پنجم میلادی تا به امروز گردآوری شده و خلیج فارس را که شناخته شده برای جهان هست را به نسل امروز انتقال می‌دهیم و این نقش آفرینی و اهتمام بسیار جدی از نوع مشارکت عمومی و مردمی را در بر داشته است.

فرماندار ماهشهر گفت: در پایان از منطقه سوم دریایی سپاه، صنایع پتروشیمی، میراث فرهنگی، اداره کل بنادر و تمام ظرفیت‌های انسانی و اقتصادی که بسیج شده تا برنامه‌های بسیار خوب و زیبا را در این روز ملی در سطح شهرستان به نمایش درآوردند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد
  • فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • کشت مکانیزه ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری شفت