Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@18:17:46 GMT

رییس‌دارشدن والیبال وکشتی به بهارسال آینده کشید

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۹۱۱۳۴

معاون وزیر ورزش درباره اوضاع این روزهای رشته های بدون رییس والیبال و کشتی گفت: فرایند شرایط برگزاری اخذ ویزا و شرایط گرفتن ویزا و آماده سازی این سه رویداد مهم (والیبال ، کشتی و وزنه برداری) باید پی گیری شود و از طرفی دیگری والیبال باید بتواند خودش را برای برگزاری جام جهانی جوانان و نوجوانان هم آماده کند و همچنین بانوان هم باید خودشان را برای جام ملت های آسیا آماده کنند که همه این ها می طلبد که فدراسیون یک ثباتی داشته باشد که الان سرپرست فدراسیون دارد کارش را به خوبی پیش می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تابناک ورزشی، داورزنی ادامه داد: امیدواریم که در آغاز سال جدید برگزاری مجمع فدراسیون را فراهم بکنیم تا بهار بتوانیم موضوع روسای فدراسیون ها را تمام کنیم که هم والیبال وهم کشتی را سر و سامان ببخشیم . باید تا المپیک 2020 به یک ثبات خوبی برسیم و آن دغدغه ای که جامعه کشتی دارد در کوتاهترین زمان برطرف کنیم تا کشتی رئیس خود را بشناسد و مشکلات از بین برود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: والیبال کشتی بدون رییس انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۱۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی که به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان‌های این شهر بستری است، عیادت کرد

به گزارش ایسنا، «منصور آیرم» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت به همراه اعضا این سرکنسولگری روز جمعه از «سید ابوالحسن میرواحدی» از پیشکسوتان ورزش و رئیس اسبق فدراسیون کشتی که به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان‌های شهر فرانکفورت بستری و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد، عیادت کرد.

سرکنسول ایران در فرانکفورت در این عیادت، ضمن ابلاغ سلام و الحوالپرسی وزیر امور خارجه و جامعه ورزشی کشورمان به این قهرمان کشتی ایران که در دهه ۶۰ ریاست و دبیری فدراسیون کشتی را عهده دار و نایب پهلوانی و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در کارنامه خود دارد، در جریان آخرین وضعیت پزشکی و درمانی او قرار گرفت و برای وی شفای عاجل مسئلت کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی
  • ۱۰ از ۱۸: این بخش از والیبال آسیا در تصرف ایران
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به والیبال ایران رسید
  • حضور ۱۷ تیم باشگاهی اردبیل در جشنواره مینی والیبال
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به نام والیبال ایران
  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند