Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@13:20:54 GMT

خوزستان رتبه سوم کشور درکاهش تصادفات جرحی راکسب کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۹۱۳۳۴

خوزستان رتبه سوم کشور درکاهش تصادفات جرحی راکسب کرد

به گزارش ایرنا سرهنگ منصور جمشیدی سه شنبه در همایش همیاران پلیس ( فرهنگیاران ترافیک) در مدرسه ابتدایی بهبهانی 2 اهواز با اشاره به کاهش 30 درصدی تصادفات جرحی در سال جاری در استان بیان کرد: همچنین امسال آمار تصادفات فوتی 9 درصد کاهش یافته است که این کاهش نشان از موفقیت فرهنگ سازی و تبلیغات مثبت انجام شده در این حوزه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.
رییس پلیس راهور استان اظهار داشت: در نوروز 97 نیز رتبه نخست کاهش تصادفات را در استان کسب کردیم.
وی گفت: با توجه به نزدیکی ایام نوروز همیاران پلیس ( دانش آموزان همیار پلیس ) را برای کنترل تصادفات و ترویج فرهنگ رعایت نکات ایمنی راهنمایی و رانندگی را در حال آماده باش قرار می دهیم.
سرهنگ جمشیدی ادامه داد: با این کار در هر خودرو در ایام نوروز در جاده ها یک همیار پلیس برای فرهنگ سازی رعایت نکات ایمنی راهنمایی و رانندگی قرار خواهیم داد.
رییس پلیس راهور استان افزود: مقرر شده است که امروز چهار هزار و 500 کارت همیار پلیس را در مدارس اهواز در قالب طرح آماده سازی همیار پلیس توزیع کنیم.
10 هزار دانش آموز خوزستانی به عنوان همیار پلیس فعالیت می کنند که توسط نمایندگانی از نیروی انتظامی با مقررات راهنمایی و رانندگی و ترویج فرهنگ رعایت نکات راهنمایی و رانندگی در جامعه آموزش می بینند.
7158/6002
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 تبلیغات جامعه دانش آموز راهنمایی و رانندگی مقررات راهنمایی و رانندگی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۱۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ عبور صحیح از خیابان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛ استفاده صحيح از قوانين راهنمایی و رانندگی در جوامع امروزی ما که هر روز به تعداد خودروها در خیابان افزوده می شود نیاز به آموزش و آگاهی بخشی بیشتر بخصوص برای کودکان دارد تا با رعايت قوانین حادثه ای رخ ندهد، یکی از قوانين رد از چراغ راهنمایی و رانندگی و خط عابر پیاده است.

مردم چقدر این قوانین را رعایت می کنند و به آن احترام می‌گذارند.

{$sepehr_media_11036817_600_350 }

دیگر خبرها

  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است
  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در نوروز
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • موتورسیکلت‌ها با ۳۵ درصد از عوامل تصادفات درون شهری هستند
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال
  • فرهنگ عبور صحیح از خیابان
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳