Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادبود گفت: پیست موتورسواری در زمینی به مساحت ۱.۲ هکتار در روستای کریم آباد افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالرضا دادبود» امروز(سه شنبه 14 اسفند) در نشست خبری افتتاح و کلنگ‌زنی 22 پروژه شهرداری گرگان گفت: به مناسبت 40 سالگی انقلاب امسال 40 پروژه مهم با هدف افزایش خدمات و ارتقای سرانه‌های شهری در بخش‌های مختلف در دستور کار شهرداری گرگان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار گرگان با اشاره به پروژه های افتتاح شده در ماه های قبل، افزود: ایجاد پیاده راه النگدره، جاده سلامت و خرید ماشین‌های برقی، خریداری و تحویل 20 دستگاه اتوبوس شهری، افتتاح میدان دانشجو و راه‌اندازی اپلیکیشن «شهر یار» از پروژه هیا شهرداری در این مدت است.

 

وی از آزادسازی کامل مسیر 60 متری افسران خبر داد و تصریح کرد: برای اتصال 60 متری افسران به کمربندی براساس طرح جامع حمل و نقل و ترافیک ساخت یک تقاطع غیرهمسطح آغاز شده است که در آبان ماه سال آینده افتتاح خواهد شد.

 

دادبود خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این طرح، مجموعه بازآفرینی میدان بسیج با طراحی جدید اجرا می شود.

 

وی با اشاره به ساخت پارک های بازی محله ای یا جیبی در گرگان، گفت: از 40 پارک بازی کودکان، 14 پارک در سال جاری به اتمام رسیده و افتتاح شد و مابقی آن در سال 98 اجرا می شود.

 

شهردار گرگان در خصوص  افتتاح و کلنگ زنی 22 پروژه شهری در گرگان، اظهارداشت: این پروژه ها با اعتبار 20 میلیارد تومان در نقاط مختلف شهر ایجاد شده اند که فردا (چهارشنبه 15 اسفند) در مراسمی افتتاح و کلنگ زنی می شوند.

 

وی افزود: آبشار مصنوعی ناهارخوران، پارک مسکن مهر سعدآباد، پیست موتورسواری، زمین چمن مصنوعی شهرک شهریار، المان مادر، المان بسکتبال، المان های رویداد مکان، ساماندهی جدار و خیابان امام خمینی (رحمه الله علیه)، باغ مزار استاد لطفی، کف سازی مرکز محله سرچشمه، جداره سازی تکایای سرچشمه، نورپردازی موزیکال میدان گرگانپارس، رستوران جنگلی النگدره، خانه فرهنگ چاله باغ، انقلاب و حافظ، ایستگاه های تندرستی، حذف تیرهای چراغ برق و عناصر زائد در بافت تاریخی، خرید و تجهیز دو دستگاه خودرو عملیات آتش نشانی، پارک تخصصی پارکور، پیست اتومبیل رانی و مرمت خانه تاریخی دارویی از پروژه های قابل افتتاح، بهره برداری و کلنگ زنی در این مراسم است.

 

دادبود با اشاره به افتتاح پیست موتورسواری در زمین های کریم آباد، گفت: به غیر از افتتاح نمادین این پروژه، این پیست هفته آینده در یک مراسم ویژه با حضور قهرمانان موتورسواری کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی افزود: این پروژه با اعتبار 400 میلیون تومان در زمینی به مساحت 1.2 هکتار احداث شده است.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیانیه گام دوم انقلاب خبرگزاری شبستان خبرگزاری شبستان اصفهان کانون های مساجد کمیته امداد امام خمینی ره مسجد گام دوم انقلاب اردبیل پیست موتور سواری شهردار گرگان افتتاح پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۱۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعدۀ افتتاح بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴

مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری زنجان از احصا ۵۵ طرح سرمایه‌گذاری برای ارائه به سرمایه‌گذاران خبر داد و گفت: زنجان در حوزه زیتون و نساجی زنجیره کاملی دارد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077720 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • وعدۀ افتتاح بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • کم‌کاری‌ شهرداری موجب خسارت ۲۰۰ میلیاردی در پروژه شهربازی شد
  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • کلنگ پارک بانوان شهر امیریه زده شد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت