Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-08@04:50:41 GMT

دستگیری قاتل فراری اسفراین در بندرعباس

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۹۲۵۳۰

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری قاتل فراری اسفراینی بعد از گذشت سه ماه در بندر عباس خبر داد. آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ جاوید مهری در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع خبری مبنی بر قتل فردی با هویت مشخص در تاریخ شش آبان ماه سال جاری در یک نزاع دسته جمعی، سریعا انجام کارهای اطلاعاتی برای دستگیری قاتل یا قاتلان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش پایگاه خبری پلیس،  این مقام انتظامی با اشاره اینکه در بررسی و بازبینی دوربین‌های مدار بسته و اقدامات فنی و پلیسی توسط کاراگاهان آگاهی عوامل انتظامی، سه نفر که در این نزاع مشارکت داشته شناسایی، دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.
وی افزود: با دستگیری سه  نفر از عواملی که در این نزاع و درگیری مشارکت داشته مشخص شد نفر چهارم از شهرستان، متواری و در یکی از استان‌های جنوبی کشوری مخفی شده است.
سرهنگ مهری افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با اقدامات اطلاعاتی شبانه روزی دقیق پس از گذشت سه ماه سرنخ هایی از حضور عامل اصلی قتل در بندرعباس را بدست آوردند.
این مقام انتظامی اظهار کرد: در این راستا با همکاری موثر فرماندهی انتظامی شهرستان بندر عباس و اخذ نیابت قضائی در یک عملیات هماهنگ و همه جانبه و غافلگیرانه، قاتل فراری (م.م) را در شهرستان بندرعباس، شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی اسفراین خاطر نشان کرد: متهم پس از دستگیری برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی شهرستان اسفراین، انتقال و پس از تحقیقات لازم حسب دستور مقام قضایی روانه زندان شد.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قاتل قاتل فراری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۲۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل متواری و همدستانش در خرمشهر دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ نجم‌الدین سهرابی اظهار کرد: ۱۱ اردیبهشت سال جاری در پی وقوع نزاع دسته جمعی منجر به تیراندازی در یکی از مناطق شهرستان خرمشهر قتل یک نفر شد، دستگیری قاتل و عاملان درگیری به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی و اقدامات پلیسی توانستند قاتل و هفت نفر از عاملان درگیری را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیات‌های منسجم و غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی خرمشهر با اشاره به کشف سلاح شکاری به کار رفته در قتل از مخفیگاه قاتل، بیان کرد: متهم در تحقیقات پلیس به قتل ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را اختلافات شخصی عنوان کرد.

سرهنگ سهرابی تصریح کرد: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی داده شدند.

کد خبر 6099432

دیگر خبرها

  • قاتل در دام پلیس یزد
  • قاتل فراری در گرمدره دستگیر شد
  • کشف ۲۵۰ میلیارد کالای قاچاق و سوخت در طرح ضربتی پلیس هرمزگان
  • قاتل متواری و همدستانش در خرمشهر دستگیر شدند
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد