Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهرابی با بیان اینکه ۱۱۶ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد گیلان هستند گفت: در سال جاری با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان، ۲۰۲ واحد مسکونی در سطح استان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «عباس اهرابی» امروز(سه‌شنبه،14 اسفند) در نشست خبری با خبرنگاران گفت: 116 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان هستند که بر اساس تبصره 14، حدود 16هزار خانوار هم به این تعداد اضافه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گیلان افزود:: در 10 ماهه اخیر هزار و 741 فقره کمک هزینه خرید جهیزیه اهدا شد ضمن اینکه به 708 نوعروس و 383 داماد کمک هزینه ازدواج پرداخت شده است.

 

وی اعلام کرد: به دستور ریاست سازمان، صف جهیزیه و وام کارگشایی برداشته شده و متقاضیان سریعا از این کمک‌ها بهره‌مند می‌شوند.

 

اهرابی با بیان اینکه مسکن یکی از پرهزینه‌ترین و بزرگ‌ترین کارهایی است که این سازمان انجام می‌دهد گفت: در سال جاری با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد تومان، 202 واحد مسکونی در سطح استان افتتاح شد.

 

وی با اشاره به چشم‌انداز آینده‌ کمیته امداد اظهار کرد: چشم اندازمان این است که تا کمتر از سه سال آینده همه‌ مددجویان را خانه‌دار کنیم.

 

اهرابی با اعلام اینکه هزار و 644 خانوار را خودکفا کرده‌ایم گفت: قرار است هر ساله هزار خانوار را به خودکفایی برسانیم.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گیلان گفت: سال گذشته 55 میلیارد تومان و امسال 72 میلیارد تومان کمک‌های مردمی داشتیم.

 

وی اظهار کرد: در سطح استان سه هزار و 870 یتیم و چهار هزارو 360 خانواده محسنین داریم که 22هزار و 186 حامی برای این افراد وجود دارد.

 

اهرابی گفت: هزار و 792 کودک دچار سوء تغذیه شناسایی شده که به 452 کودک زیر پنج سال ماهیانه 92 هزار تومان پرداخت می‌شود.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گیلان با اشاره به اینکه کارهای فرهنگی یکی از مهم‌ترین وظایف این کمیته است گفت: پنج هزار و 400 مددجو در کانون‌های فرهنگی فعالیت می‌کنند.

 

وی اعلام کرد: در ۱۱ماهه اخیر 263 میلیارد تومان مستمری و 48 میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه پرداخت کردیم.

 

اهرابی با بیان اینکه از فردا جشن نیکوکاری به مدت سه روز آغاز می‌شود گفت: شعار جشن امسال «عیدی برای همه» است که این جشن در 15 اسفند ویژه مدارس و 16 اسفند در پایگاه‌ها برگزار و کمک‌های مردمی جمع آوری می‌شود.

 

پایان پیام/165

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان بیانیه گام دوم انقلاب خبرگزاری شبستان اصفهان عکس نگاشت کانون های مساجد کمیته امداد امام خمینی ره کانون های فرهنگی هنری مساجد کلیپ مسکن مددجویی در گیلان حمایت ایتام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۲۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند

حبیب‌اله آسوده، در مراسم گرامیداشت مقام استاد شهید مطهری و روز معلم در کرمانشاه، افزود: همکاری ۴۰ ساله کمیته امداد و وزارت آموزش و پرورش در جشن مهم با محوریت علم و دانش و دانایی با نام جشن عاطفه‌ها قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر اینکه از ظرفیت بالای مردم خیر در کمک به دانش‌آموزان نیازمند باید استفاده بهینه شود، اظهار کرد: بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو در مقاطع مختلف، تحت حمایت کمیته امداد هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد تصریح کرد: آنچه امروز توقع محرومان است، فرصت تلاش و معاش در شرایط سخت اقتصادی امروز است و در همین راستا تعداد زیادی از استعدادهای برتر در خانواده‌های محروم با کمک کمیته امداد به کارآفرینی رسیده‌اند و برای افراد جامعه ایجاد شغل کرده‌اند.

آسوده گفت: آنچه که در جامعه ما در فرهنگ نوجوانان تحت حمایت باید برجسته شود، هویت‌بخشی به استعداد عقلی و فکری و استعداد انقلابی و دینی است که نقش معلمان عزیز با بینش فرهنگی و اقتصادی توامان در این زمینه بسیار مهم است.

وی با اشاره به حمایت از ایتام توسط دانش‌آموزان و معلمان نیکوکار خاطرنشان کرد: تعداد یک میلیون و ۴۰۰ هزار حامی در سراسر کشور ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین را حمایت می‌کنند که حدود ۱۰ درصد از این حامیان زیر ۲۰ سال هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پوشش ۵۱۶ هزار فرزند یتیم توسط حامیان
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام