Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم نامه همکاری میان جهاددانشگاهی واحد خراسان شمالی و دانشگاه ملی کشاورزی قرقیزستان منعقد شد.

به گزارش ایسنا، دکتر رضا شاهین فر، رئیس جهاد دانشگاهی واحد خراسان شمالی، در نشست تخصصی جهاد دانشگاهی با معاون دانشگاه ملی کشاورزی قرقیزستان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه مشترک گفت: مقرر شده است تا جهاد دانشگاهی واحد خراسان شمالی به نمایندگی دانشگاه‌های استان و جهاد دانشگاهی کشور با قرقیزستان و بعد از آن با کشورهای حوزه CIS ارتباط برقرار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایجاد دفتر همکاری‌های مشترک در خراسان شمالی و همچنین راه اندازی چنین دفتری در کشور قرقیزستان، از برنامه‌هایی است که به نظر می‌رسد ضرورت دارد.

برنامه جهاد دانشگاهی برای توسعه فعالیت‌های بین المللی

مرادی، مدیرکل امور بین الملل جهاد دانشگاهی نیز در ادامه این جلسه خطاب به طرف قرقیزستانی اظهار کرد: شما با جهاد دانشگاهی، بزرگترین شبکه علم و فناوری وارد کار شده‌اید و این نهاد، مجموعه علمی و فناوری پزشکی، مهندسی و کشاورزی و … را داراست.

وی بیان کرد: تجارب موفق در این مجموعه کسب شده است که در تلاش هستیم دست آورده‌ای خود را با مجامع بین المللی، دانشگاه‌های دنیا و مؤسسات به اشتراک بگذاریم و ارسال کنیم.

مرادی تاکید کرد: برای اینکه بتوانیم دست آورده‌ای جهاد دانشگاهی را نشر دهیم از کشورهای همسایه به خصوص CIS به عنوان شرکای تجاری خود یاد می‌کنیم و برای ورود به آن کشورها برنامه داریم، در برنامه توسعه‌ای این نهاد، گسترش فعالیت‌های بین المللی یکی از مهمترین اقدامات این مجموعه علمی است، بنابراین به دنبال شرکای علمی و تجاری هستیم.

مدیر کل امور بین الملل جهاد دانشگاهی بیان کرد: در این راستا مشتاق هستیم که راهکار علمی و اجرایی را با کشورهای هدف پیدا کنیم و قرقیزستان نیز در این زمینه جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی خاطرنشان کرد: انگیزه و تلاش در جهاد دانشگاهی واحد خراسان شمالی و اعتمادی که استانداری به این مجموعه دارد، انگیزه ما برای دستیابی به اهداف را افزایش داده است.

از پرورش قارچ تا تکثیر اسب

تیرقوت چورتنبایف، معاون دانشگاه ملی کشاورزی قرقیزستان نیز گفت: این سفر به دنبال سفر سفیر قرقیزستان به این استان صورت گرفته است.

وی افزود: می‌توان در زمینه‌هایی همچون قارچ خوراکی، قارچ دارویی، تکثیر اسب قرقیزستان و … زمینه فعالیت را آغاز کرد.

رؤسای پژوهشگاه‌های رویان، ابن سینا، بانک ذخایر ژنتیک و گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی نیز به صورت ویدئوکنفرانسی در این نشست شرکت کردند.

نشست با معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی، نشست با دانشگاهیان استان، بازدید از مراکز تحقیقات دیم و دانشکده کشاورزی شهرستان شیروان از دیگر برنامه‌های سفر دو روزه هیأت علمی قرقیزستان به خراسان شمالی بود.

این هیأت به دعوت جهاد دانشگاهی خراسان شمالی در این استان حضور یافتند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تفاهمنامه جهاد دانشگاهي قرقيزستان منطقه خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۲۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان؛ آزمون استخدامی آموزش و پرورش شهرستان سمنان توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با حضور ۱۶۷۸ داوطلب به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار شد.

دکتر رضا زیاری، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان، اظهار کرد: این واحد دانشگاهی به دلیل دارا بودن امکانات و تجهیزات خوب و باکیفیت، محیطی زیبا و کافی، همکاری همه جانبه و کاملی را به منظور فراهم آوردن شرایط ایده‌آل و مطلوب در برگزاری آزمون فوق با جهاد دانشگاهی به عنوان مجری آزمون داشته است.

زیاری گفت: آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش، صبح روز، جمعه ۱۴ اردیبهشت، همزمان با سراسر کشور و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های حفاظتی و امنیتی آزمون برگزار شد و یک هزار و ۶۸۷ داوطلب از شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر، سرخه، گرمسار و آرادان به رقابت پرداختند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع و امکانات موجود در این واحد دانشگاهی، واحد سمنان، به عنوان حوزه‌ برگزاری این دوره از آزمون استخدامی اداره آموزش و پرورش در سطح شهرستان انتخاب و با جهاد دانشگاهی نهایت همکاری را داشتند.

این آزمون به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش در مشاغل کیفیت بخشی، شامل مربی تربیت بندی و سلامت، امور تربیتی و مشاوره، امور تربیتی و سبک زندگی و مشاور برگزار شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903104

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • خسارت ۳۹۰ میلیاردی سیل به باغات خراسان شمالی
  • خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلزار‌های خراسان شمالی
  • ساترا اهمیت تنظیم گری‌اش را نمایش دهد/ امضای تفاهم نامه دانشگاهی
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی