Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، همایش انس و الفت بازنشستگان و پیشکسوتان نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با حضور حجت الاسلام حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه و سرهنگ حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان و پدران شهید حمزه و دانشگر برگزار شد و در این همایش بازنشستگان و پیشکسوتان نیز به بیان درد و دل های خود پرداختتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۲۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل مازندران برای برگزاری دور دوم انتخابات نمایندگی مجلس در قائمشهر

ایسنا/مازندران رئیس ستاد انتخابات مازندران از آمادگی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه قائمشهر اشاره کرد و گفت: صندوق‌های الکترونیکی دریافت و همچنین آموزش‌های لازم درحال ارائه است.

قاسم عزیززاده گرجی امروز، ۸ اردیبهشت در جلسه ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه ۱۴۵۳ نفر برای کسب کرسی در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیش ثبت نام شدند، اظهار کرد: ۷۴۸نفر ثبت نام نهایی کردند.

وی با بیان اینکه انتخابات در ۹حوزه انتخابیه استان برگزار شد، افزود: ۵۲۲نفر در هیات اجرایی تایید صلاحیت شدند و نهایتا هیات نظارت استان ۳۷۸نفر را از این تعداد تایید و در نهایت شورای نگهبان ۳۳۲نفر را تایید نهایی اعلام کرد.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه هشت حوزه انتخابیه استان نمایندگان خود را شناختند، گفت: حوزه انتخابیه قائم‌شهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه، سوادکوه شمالی با ۵ فرمانداری نیز به دور دوم کشیده شده است.

وی با بیان اینکه ۳۲۱۰ شعبه اخذ رای و۵۹شعبه انتخابیه اصلی و فرعی در استان فعال بوده، ادامه داد: ۳۰هزار نفر مستقیم در هیات اجرایی برای برگزاری انتخابات فعالیت داشتند که مجموعا ۶۰هزار نفر در حوزه‌های مختلف برای برگزاری انتخابات استوار بر چهار راهبرد کلیدی مقام معظم رهبری مبنی بر «مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت» فعالیت کردند.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه برای انتخابات خبرگان رهبری نیز در مازندران ۲۲ نفر نام نویسی کردند، افزود: ۵نفر از این تعداد تایید شدند و با آرای مردم استان چهار نفر راهی مجلس خبرگان شدند.

وی بابیان اینکه انتخابات مرحله دوم در قائم‌شهر برای رقابت ۲ کرسی در خانه ملت با ایجاد ۴۰۸شعبه برگزار می‌شود، یادآورشد: انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه جاری بصورت تمام الکترونیک در حوزه انتخابیه قائمشهر برگزار خواهد شد.

عزیززاده گرجی به آمادگی ستاد انتخابات استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه قائمشهر اشاره کرد و گفت: صندوق‌های الکترونیکی دریافت شده و همچنین آموزش‌های لازم درحال ارائه است.

وی از هماهنگی با صدا و سیمای مرکز مازندران برای ضبط تبلیغات کاندیداهای حوزه انتخابیه قائم‌شهر خبر داد و افزود: تمهیدات لازم برای تامین امنیت انتخابات در این حوزه انتخابیه اندیشیده شد.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه ۴۳.۵درصد مازندرانی‌ها در انتخابات سال گذشته رأی دادند، گفت: تمامی افرادی که در دیگر حوزه های انتخابیه رأی ندادند و افرادی که در حوزه انتخابیه قائم شهر رأی دادند فقط می توانند در مرحله دوم انتخابات شرکت کنند.

وی اضافه کرد: تبلیغات از ۱۳اردیبهشت آغاز و تا ۷صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه عوامل اجرایی و نمایندگان فرمانداران حوزه انتخابیه قائم شهر نیز مشخص شدند، گفت: سلامت انتخابات بسیار مهم و صیانت از آرای مردم را وظیفه خود می‌دانیم.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل مازندران برای برگزاری دور دوم انتخابات نمایندگی مجلس در قائمشهر
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در خرم‌آباد
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان
  • سپاه زنجان ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌کند
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند