Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@23:34:51 GMT

میمون بازیگوش، دانشگاه آزاد را به هم ریخت

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۹۳۰۴۳

میمون بازیگوش، دانشگاه آزاد را به هم ریخت

آتش‌نشانان یک قلاده میمون را پس از فرار از قفسش که موجب ترس مسئولان و برخی از دانشجویان یکی از واحدهای دانشگاه آزاد شده بود، به‌دام انداختند.

به گزارش ایسنا، حوالی ساعت ۱۳:۱۰ روز گذشته مسئولان آزمایشگاه یکی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در شمال شرق تهران، در تماس با سامانه ۱۲۵، اعلام کردند که یک قلاده میمون که در آزمایشگاه یکی از دانشکده‌های این واحد نگهداری می‌شده، از قفس خود بیرون آمده و فرار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی این اتفاق بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۶۱ با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران به این محل واقع در اقدسیه، خیابان آجودانیه اعزام شدند.

آتش‌نشانان با حضور در محل متوجه شدند که مسئولین آزمایشگاه برای بیهوش کردن این میمون پس از فرارش از مقدار زیادی ماده شیمیایی «اتر» استفاده کرده‌اند، بنابراین با استفاده از تجهیزات تنفسی و ابزار لازم، این میمون را که با وجود استفاده مسئولان آزمایشگاه از «اتر» بیهوش نشده بود،‌ به دام انداختند.

مرکز اطلاع رسانی آتش‌نشانی با تایید این خبر اعلام کرد: این میمون پس از اینکه توسط آتش‌نشانان به دام انداخته شد، به مسئولان دانشگاه تحویل داده شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آتش نشاني تهران دانشگاه آزاد اسلامي میمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۳۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد

ایسنا/فارس رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از وقوع آتش‌سوزی گسترده در یک‌مغازه شارژ سیلندر گاز و کنترل آن از سوی آتش‌نشانان خبر داد.

هادی عیدی‌پور امروز، ۱۲ اردیبهشت با اعلام‌ وقوع این حادثه در خیابان حضرتی‌ و سرایت آتش به طبقه فوقانی انبار مجاور آن بیا کرد: این واقعه ساعت ۱۸:۵۹ دقیقه امشب به مرکز ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله پس از دریافت گزارش، ۹ ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ۳۲ آتش‌نشان به همراه ۱۲ دستگاه خودرو در این عملیات حضور داشتند، تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از تخلیه منازل و تصرفات مجاور و انتقال افراد به مکان امن اقدام به اطفاء آتش کرده و از سرایت آن به سایر مکان‌های مجاور و خسارات بیشتر پیشگیری کردند.

به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت و علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • ۵ «آخرالزمان» تماشایی که در سال ۲۰۲۴ خواهیم دید!
  • ببینید | تصاویری دیدنی از قلدربازی میمون برای ۲ مار کبری
  • مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز افتتاح شد
  • رفع چالش‌های حوزه سلامت اولویت مسئولان باشد
  • جنبش دانشجویی، سازمان استکباری آمریکایی-صهیونیستی را به هم ریخت
  • (ویدئو) لحظه عجیب گرفتار شدن میمون در دهان کروکودیل
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • با«مست عشق» کرک و پر حسن فتحی ریخت؟!
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان