Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سلیمانی با بیان اینکه جشنواره ره آورد سرزمین نور به منظور ثبت احساسات زائران راهیان نور فعالیت می‌کند، گفت: امسال ۳۶ هزار و ۲۰۶ اثر ادبی و هنری با موضوع راهیان نور و دفاع مقدس به این جشنواره ارسال شده است.  به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در گفت و گویی از استقبال بی نظیر زائران راهیان نور از جشنواره مردمی ره آورد سرزمین نور خبر داد و گفت: طبق اعلام دبیرخانه شانزدهمین دوره جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور، امسال ۳۶ هزار و ۲۰۶ اثر ادبی و هنری با موضوع راهیان نور و دفاع مقدس و در رشته‌های شعر، داستان، متن ادبی، دلنوشته، عکس، فیلم کوتاه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به این دبیرخانه ارسال شده است.

وی ادامه داد: ۱۶ دوره از برگزاری جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور می‌گذرد و اردوگاه شهید باکری خرمشهر، میزبان برگزاری اختتامیه این جشنواره است و همه ساله شاهد تجلیل از برگزیدگان جشنواره ره آورد سرزمین نور در اواخر اسفند ماه هستیم.

سردار سلیمانی با بیان اینکه جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور پلی ارتباطی بین نسل امروز و نسل گذشته است، افزود: جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور باعث خلق آثار ادبی و هنری با موضوع راهیان نور و دفاع مقدس توسط نسل‌های امروزی شده است و زائران راهیان نور می‌توانند دیده‌ها و شنیده‌های خودشان را از سفر به اردو‌های راهیان نور، در قالب‌های ادبی و هنری پیاده سازی کنند و به این جشنواره مردمی ارسال نمایند تا اثرشان مورد داوری قرار بگیرد و در صورت برگزیده شدن، تجلیل خواهند شد.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با اشاره به اینکه ثبت احساسات و عواطف زائران راهیان نور، یکی از اهداف عمده جشنواره ره آورد سرزمین نور است، گفت: همه ساله شاهد حضور هنرمندان در اختتامیه جشنواره ره آورد سرزمین نور هستیم و امروزه هنر و ادبیات می‌تواند بهترین ابزار برای انتقال فرهنگ و سیره شهدا باشد.   منبع: بسیج نیوز

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اردوهای راهیان نور سردار سلیمانی جشنواره ملی سرزمین نور آثار ادبی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۳۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی

به گزارش روابط عمومی دومین جایزه ملی جوانی جمعیت، به دلیل استقبال گروه‌های مردمی و استان‌های سراسر کشور، و با موافقت رییس ستاد ملی جمعیت مهلت ارسال در بخش‌های هفت گانه این جشنواره تمدید شد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگا‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه فرمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی ازدواج و خانواده

دیگر خبرها

  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت