Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحومه سیاره خانم رحمانی مادر شهید والامقام التفات رفیعی پس از گذران دوران بیماری به دلیل کهولت سن در ۷۹ سالگی به فرزند شهیدش پیوست. ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مرحومه سیاره خانم رحمانی مادر شهید والامقام التفات رفیعی پس از گذران دوران بیماری به دلیل کهولت سن در 79 سالگی به فرزند شهیدش پیوست و دار فانی را وداع گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر این مادر معظم با حضور مسئولان، اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معزز شهدا در شهرستان خلخال به خاک سپرده شد و مراسم بزرگداشت این مادر بزرگوار نیز برگزار شد که حاضران در این مراسم یاد و خاطره شهدای والامقام و مادر شهید رفیعی را گرامی داشتند.

پدر شهید خانکشی‌زاده در ‌مشگین‌شهر به فرزند شهیدش پیوستمادر شهید کاکویی به فرزند شهیدش پیوستبیرجند| مادر شهید «مجتبی‌پور» به فرزند شهیدش پیوست

شهید گرانقدر  التفات رفیعی  در سال 1362 در منطقه فکه  به درجه رفیع شهادت رسید و از رزمندگان و دلاورمردان دوران دفاع مقدس بود که در عملیات‌های مختلف شرکت کرده بود و برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران تا پای جان دفاع کرد.

خبرگزاری تسنیم این ضایعه دردناک و دلخراش را به تمامی خانواده‌های معزز شهدا، مسئولان و اقشار مختلف مردم و نیز بازماندگان این خانواده تسلیت عرض می‌کند.

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۳۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروه‌های تفحص شهدا موفق شدند اردیبهشت ماه امسال پیکرهای مطهر ۵ شهید دوران دفاع مقدس را در منطقه عملیاتی شلمچه مربوط به تک دشمن در سال ۶۷ تفحص نمایند.

ویدئوی مربوط به این عملیات تفحص را در ادامه تماشا کنید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در شیراز
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • تامین زمین ۲۰۰ مشمول جوانی جمعیت در نجف آباد
  • خانوادهٔ شهید «نسیم افغانی» شناسایی شد
  • تسهیلات خاص برای خانواده‌های دارای فرزند چندقلو
  • بهزیستی چه خدماتی به «خانواده‌های دارای فرزند چندقلو» می دهد؟
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم
  • شهید ملک مکان، شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس
  • مهمترین عامل سقط جنین در کشور عوامل فرهنگی است