Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-08@19:18:58 GMT

آغاز طرح تکمیل جاده بادرود- کاشان

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۹۳۵۲۶

آغاز طرح تکمیل جاده بادرود- کاشان

تین‌نیوز | 

    رییس اداره راه و شهرسازی نطنز گفت: طرح تکمیل جاده بادرود به کاشان و آسفالت ریزی باند دوم این محور سرانجام پس از نزدیک به 20 سال آغاز شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از ایرنا، حامد موحدی افزود: خوشبختانه با پیگیری های نمایندگان شهرستان های نطنز و کاشان، اداره کل راه و شهرسازی و چندین سفر وزیر و معاونان راه و شهرسازی به منطقه، عملیات آسفالت ریزی باند دوم این محور با اختصاص یک هزار تن قیر آغاز شده و امید می رود تا پیش از آغاز سفرهای نوروزی به سرانجام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: جاده بادرود به کاشان 53 کیلومتر طول دارد که 18 کیومتر در شهرستان نطنز و سایر آن در محدوده شهرستان کاشان قرار گرفته و هم اکنون 26 کیلومتر از زیرسازی این جاده از جمله ابنیه و پل ها آماده شدند.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز یادآور شد: با توجه به اینکه جاده بادرود- کاشان یکی از پر رفت و آمدترین محورهای منطقه بوده و مسیر جاده ترانزیت تهران- بندرعباس نیز محسوب می شود، تنها باند دوطرفه آن پیش تر برای سال ها شاهد روی دادن حادثه های دلخراشی بوده است که امید می رود با تکمیل طرح به کمترین میزان ممکن برسد.

به گزارش تین‌نیوز، طرح ساخت باند دوم جاده بادرود- کاشان پیش تر در سال 92 آغاز شد.

این طرح که از جمله مصوبات سفر رییس جمهوری بود، نزدیک به 18 کیلومتر از آن در حوزه استحفاظی شهرستان نطنز مورد بهره برداری قرار گرفته است.

بادرود، مرکز بخش امامزاده با جمعیت 25 هزار نفر از توابع شهرستان نطنز می باشد.

نطنز با جمعیت افزون بر 47 هزار نفر در فاصله نزدیک به 125 کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: آسفالت ریزی بادرود کاشان شهرستان نطنز طرح تکمیل جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۹۳۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد ملی عطر و رایحه ایرانی در کاشان

سرپرست فرمانداری کاشان از برگزاری رویداد ملی عطر و رایحه ایرانی در کاشان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حمیدرضا محمدی فشارکی ظهر امروز در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی رویداد ملی عطر و رایحه ایرانی، اظهار داشت: رویداد ملی عطر و رایحه ایرانی با هدف توسعه اقتصادی دانش‌بنیان و همچنین پاسداشت آیین‌ها و سنت‌های فرهنگی است.

وی در بیان جزئیات رویداد ملی عطر و رایحه ایرانی در شهرستان کاشان، تصریح کرد: این محصول اصیل ایرانی همزمان با نخستین سال ثبت روز گل محمدی و گلاب در تقویم رسمی کشور در شهرستان کاشان برگزار می‌شود.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان تاکید کرد: این رویداد ملی در روز 20 اردیبهشت با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استانی و با رونمایی از نخستین عطر تولید داخل بر پایه گل‌محمدی و همچنین رونمایی از کتاب جامع گل محمدی ایران همراه خواهد بود.

محمدی فشارکی افزود: در کنار تولید گل و گلاب می توان از اسانس آن به عنوان پایه تولید عطر استفاده کرد و با شناخت درست و تحقیقات، شاخه‌های جدیدی از ظرفیت‌های این صنعت در بحث اشتغال زایی را ایجاد کرد.

سرپرست فرمانداری کاشان افزود: در شرایط کنونی بیشتر به تولید گلاب به عنوان یک محصول و سوغات پرتقاضای کاشان در سطح کشور توجه می‌شود در صورتی که بسیاری از ظرفیت‌های آن ناشناخته باقی مانده است.

وی سطح زیرکشت گل محمدی در سطح شهرستان کاشان را دو هزار و 600 هکتار عنوان کرد و ابراز داشت: تعداد واحدهای سنتی یک هزار و 700 و واحدهای صنعتی نیز 48 واحد است که در حدود 20 هزار نفر به طور مستقیم در بخش گل و گلاب مشغول به‌کار هستند.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در بادرود
  • تسریع در اتمام پروژه آزادراه ارومیه تبریز در دستور کار قرار دارد
  • افتتاح باند دوم بزرگراه جیرفت بم با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی
  • همایش ملی صنعت فرش ماشینی ایران آغاز شد
  • ساخت باند دوم محور ‌قیدار_ زواجر شهرستان خدابنده در دست اقدام است
  • آزاد راه ارومیه _تبریز تکمیل می شود
  • رشد ۲ برابری لایروبی قنوات در نطنز
  • برگزاری رویداد ملی عطر و رایحه ایرانی در کاشان
  • انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت
  • ثبت وقف جدید ۲۰۰ میلیاردی در کاشان